XXL Nutrition

supps en vliegvakantie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Victory

* * * Commitment * * *
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2008
Berichten
5.045
Waardering
17
Lengte
1m83
Massa
99kg
Vetpercentage
8%
Slotje mods

iemand al ervaring?

ik vertrek zaterdag naar Lloret en had graag whey en zma meegenomen...

maar doen ze moeilijk op de luchthaven?

thx
 
Laatst bewerkt:
Goede vraag! Ik zat hier ook mee in mn hoofd..
 
Er zijn hier al miljarden topics over. Je kan het meenemen om vervolgens stoer te doen tegen de BrEezAhs dat je je eiwitten moet gaan innemen omdat je zo buff bent.
 
Waarom koop je het gewoon niet als je op je bestemming bent aangekomen?
Dan zit je altijd safe en heb je geen kopzorgen.

Binnen de EU lijkt het me niet zoveel problemen te geven.
(als je alles in de orginele verpakking laat)
 
wrom supps meedoen opreis knje niej 1weekje normaal eten :d?
 
Er zijn hier al miljarden topics over. Je kan het meenemen om vervolgens stoer te doen tegen de BrEezAhs dat je je eiwitten moet gaan innemen omdat je zo buff bent.

ik heb er hier dan toch de laatste geen topics zien voorbijkomen hoor :)

en breezersletjes zijn een verplicht nummer op verlof he :D
 
gister nog zo een topic gezizen ofzo :P geen zin om op te zoeken haha
 
gister nog zo een topic gezizen ofzo :P geen zin om op te zoeken haha

B*TCH :p

mja, ik was gisteren niet thuis dus ja...


my bad
 
Er zijn hier al miljarden topics over. Je kan het meenemen om vervolgens stoer te doen tegen de BrEezAhs dat je je eiwitten moet gaan innemen omdat je zo buff bent.

Niet trainen en op een bodybuilding forum rondhangen = Never a good thing.
 
ten eerste: wie zal er moeilijk doen. douane? alleszins niet, want je reist binnen de EU. langs douane passeer je dus niet. en waarom zou je geen supplementen mogen meenemen. zijn toch legale middelen die je in elke sportwinkel kan kopen. je moet enkel zien dat ze niet in je handbagage zitten, want dat wordt bij vertrek door de security gecontroleerd en ik weet niet of je poeder in je handbabage mag hebben wegens veiligheidsredenen.
 
ten eerste: wie zal er moeilijk doen. douane? alleszins niet, want je reist binnen de EU. langs douane passeer je dus niet. en waarom zou je geen supplementen mogen meenemen. zijn toch legale middelen die je in elke sportwinkel kan kopen. je moet enkel zien dat ze niet in je handbagage zitten, want dat wordt bij vertrek door de security gecontroleerd en ik weet niet of je poeder in je handbabage mag hebben wegens veiligheidsredenen.

en mag je dan poeder in je koffer zitten hebben dan?
 
Gewoon meenemen in originele verpakkingen en het liefst gesloten. Eventueel aankoopbon mee en niemand die je wat kan maken.
 
oke thx voor de antwoorden people
 
Back
Naar boven