Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik geloof het niet, moet je bij google even All stars intypen en dan Zell tech dan gaat ie zoeken naar all stars en das een duiste supp firma en dan zal je vanzelf bij duitste supp shops terecht komen, maar ik geloof dat het zelfs duurder is
Nope, maakt geen reet uit. Ik adviseer je zelfs om het niet te doen, omdat je weer andere merken tegen komt als hier, er dus niet mee bekend bent, en om die reden misschien wel crap koopt. Dan ben je nog verder van huis...
ik moet zeggen dat ik VEEL producten op die Duitse sites voor beduidend lagere prijzen zie.... als je hier in NL via webshops of winkels supplementen gaat halen, zit je vaak tegen hoge prijzen... veel mensen hebben via hun "connecties" toch VEEL lagere prijzen in NL... jammer dat ik nauwelijks zulke personen ken. Tja, student zijn maakt je niet veel rijker helaas......
Originally posted by kingnbajam ik moet zeggen dat ik VEEL producten op die Duitse sites voor beduidend lagere prijzen zie.... als je hier in NL via webshops of winkels supplementen gaat halen, zit je vaak tegen hoge prijzen... veel mensen hebben via hun "connecties" toch VEEL lagere prijzen in NL... jammer dat ik nauwelijks zulke personen ken. Tja, student zijn maakt je niet veel rijker helaas......
lol. ik wilde ermee zeggen dat het daar goedkoop is; voor hetzelfde merk betaal je hier 99-1.28 perblikje. welke je notabene met blikopener moet openmaken. die uit duitsland kon je gewoon opentrekken.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.