XXL Nutrition

Supps in Duitsland goedkoper? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Scighera

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 mrt 2003
Berichten
1.057
Waardering
0
Ik moet volgende naar Aachen, loont het zich om daar bijv. multi Vitaminen te kopen?

(en misschien ook eieren :D )
 
Milti vit kosten hier toch al geen donder ??? wil je voor die paar knaken ernaar gaan lopen zoeken in duitsland?
 
ik zeg ook 'bijvoorbeeld multi vitaminen' :D

maar zijn supps in het algemeen goedkoper daar?
 
ik geloof het niet, moet je bij google even All stars intypen en dan Zell tech dan gaat ie zoeken naar all stars en das een duiste supp firma en dan zal je vanzelf bij duitste supp shops terecht komen, maar ik geloof dat het zelfs duurder is
 
Nope, maakt geen reet uit. Ik adviseer je zelfs om het niet te doen, omdat je weer andere merken tegen komt als hier, er dus niet mee bekend bent, en om die reden misschien wel crap koopt. Dan ben je nog verder van huis...
 
ik moet zeggen dat ik VEEL producten op die Duitse sites voor beduidend lagere prijzen zie.... als je hier in NL via webshops of winkels supplementen gaat halen, zit je vaak tegen hoge prijzen... veel mensen hebben via hun "connecties" toch VEEL lagere prijzen in NL... jammer dat ik nauwelijks zulke personen ken. Tja, student zijn maakt je niet veel rijker helaas...... :(
 
Originally posted by kingnbajam
ik moet zeggen dat ik VEEL producten op die Duitse sites voor beduidend lagere prijzen zie.... als je hier in NL via webshops of winkels supplementen gaat halen, zit je vaak tegen hoge prijzen... veel mensen hebben via hun "connecties" toch VEEL lagere prijzen in NL... jammer dat ik nauwelijks zulke personen ken. Tja, student zijn maakt je niet veel rijker helaas...... :(

Duitsland:
Princess Tonijn op water: 0.75 cent

HiS Radeon 9700 € 185 :eek:
 
Originally posted by Scighera


Duitsland:
Princess Tonijn op water: 0.75 cent

HiS Radeon 9700 € 185 :eek:
Asus a7N8X € 81

ik heb me wat betreft de hardware kunnen inhouden, maar at 3 blikken tonijn per dag :D
 
i nederland tonijn op water bij de edah 69 cent!!

oeps off topic!
 
vandaag bij Dirk v/d Broek in aanbieding 49 euro cent
 
lol. ik wilde ermee zeggen dat het daar goedkoop is; voor hetzelfde merk betaal je hier 99-1.28 perblikje. welke je notabene met blikopener moet openmaken. die uit duitsland kon je gewoon opentrekken.
 
Back
Naar boven