XXL Nutrition

Supps in Tsjechie

Bezoekers in dit topic

Bo

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2002
Berichten
567
Waardering
0
Ik ga maandag een aantal dagen naar Tsjechie op vakantie. Heb dus meteen een week rust wat ik al tijden niet gehad heb.

Maargoed ben benieuwd of supplementen daar te krijgen zijn. Lijkt me wel ik zit in praag en dat is toch wel een wereldstad. Verder is Tsjechie vergeleken met NL zeer goedkoop.

Iemand ervaring mee?? Anders vraag ik daar wel beetje rond en zie ik het wel maar ben benieuwd.
 
Ik heb al een beetje zitten zoeken en het ging met moeite maar er is best wel een gigantisch prijsverschil. Producten van weider zijn een stuk goedkoper. En merken uit het eigen land daar zijn helemaal goedkoop. KG creatine monohydraat voor 27 euro.
 
Originally posted by Dom!nator
Ik heb al een beetje zitten zoeken en het ging met moeite maar er is best wel een gigantisch prijsverschil. Producten van weider zijn een stuk goedkoper. En merken uit het eigen land daar zijn helemaal goedkoop. KG creatine monohydraat voor 27 euro.
kan je wat spullen voor me meebrengen??? :D
Ph's ...??? héhéhé, just kidding :D
 
Ben benieuwd of die eigen merken van hun een beetje van goede kwaliteit zijn. Als die prijzen daar echt zo laag zijn zal ik het lekker uitbuiten als ik jou was!
 
Pas er mee op, over het algemeen zijn het allemaal mindere en minder bekende supps, dus je weet nooit wat je in huis haalt. En of het qua prijs scheelt vraag ik me af.
Ik heb een maat in bulgarije... De merken die ze daar hebben :eek: Er is echt een enkeling die we hier kennen.
 
ja idd robin dat klopt

ik heb het zitten informeren en het is zeker wel goedkoper. De bekende merken zijn daar ook goedkoper. Maar de merken uit eigen land zijn VEEL goedkoper. Maargoed ook mindere kwaliteit misschien. Aan de andere kant denk ik niet dat die goedkopere merken perce veel slechter hoeven te zijn. Ik denk niet dat dat spul totaal niet werkt ofzo anders werd het niet verkocht.
 
Originally posted by Dom!nator
ja idd robin dat klopt

ik heb het zitten informeren en het is zeker wel goedkoper. De bekende merken zijn daar ook goedkoper. Maar de merken uit eigen land zijn VEEL goedkoper. Maargoed ook mindere kwaliteit misschien. Aan de andere kant denk ik niet dat die goedkopere merken perce veel slechter hoeven te zijn. Ik denk niet dat dat spul totaal niet werkt ofzo anders werd het niet verkocht.

Niet persé nee, maar die kans is reeel aanwezig. Als het echt een goed merk zou zijn was het internationaal gegaan. En dan zou het op een afstand als dit wel bekend zijn denk ik. Maar dan nog. Denk je dat je genoeg tijd hebt, en de taal goed genoeg kent om daar in een paar weken uit te vogelen of je een kat in de zak koopt met iets of niet? Ik zou er niet eens mee beginnen. Neem zelf altijd lekker mn eigen spulletjes mee als ik op vakantie ga. Ik koop daar echt niets.
 
Back
Naar boven