XXL Nutrition

Supps kopen op bodybuilding.com

Bezoekers in dit topic

Peacock1982

Novice
Lid geworden
21 apr 2017
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
79kg
Vetpercentage
17%
beste,
Zijn er mensen die ervaring hebben met supps kopen via bodybuilding.com?ik ben namelijk geïnteresseerd in de supps van Kaged muscle maar deze zijn enkel daar te verkrijgen.ik ben bezig aan z'n trainingsprogramma en zou de supps er graag aan toevoegen maar weet niet wat te mogen verwachten qua levering tijd en of al dan niet problemen met douane???
Iemand die me hierin wijzer kan maken aub?
 
Heb een gekeken naar zin site ...
Je moet volgens zijn trainingsschema 9 verschillende subs nemen. Da gaat u een duur spelletje worden.
Allemaal niet nodig, een goed voedingsschema en miss wat proteïnen en alles komt goed.
 
Ging ze niet allemaal kopen hoor.eigenlijk dacht ik aan citrulline en carnitine aangezien ik aan het cutten ben.hebben jullie ervaring met produkten bestellen op bodybuilding.com?
 
Citrulline en carnitine gaan een marignaal effect hebben. Ik zou mezelf focussen op de basis (whey en creatine). Zodra je wat meer geavanceerd bent of een eventuele wedstrijd gaat doen zou ik aan deze supplementen gaan denken. Misschien zelfs dan nog niet.

Ik heb geen ervaring met supps kopen bij bodybuilding.com en ik denk zelfs relatief weinig mensen hier. Want waarom zou je het moeilijk doen als je het makkelijk via een andere webshop kan bestellen (die bijvoorbeeld volgende dag levert en geen douanekosten heeft). De basis blijft carnitine of citrulline, het is niet zo dat het van het merk Kaged ineens speciaal is hoor. Waarschijnlijk zelfs duurder dan huismerken aangezien er een ''merk'' op zit. Wees slim en wees geen dief van je eigen portemonnee.
 
Thx dit is een heel goede uitleg!bedankt man!
 
Shoppen gaat prima. Duurt wel 2 weken voor dat je het binnen hebt. Ik koop weleens daar de 1 plus 1 Free producten. Zoals multies van muscletech voor 14$ en assault van MP voor 20$
 
Blijkbaar wel allemaal prijzen die laag zijn...klopt het dat wanneer je boven een bepaald bedrag gaat je douanekosten moet betalen en zo ja vanaf welk bedrag?
 
Back
Naar boven