MuscleMeat

supps kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bamboleno

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 mei 2008
Berichten
23
Waardering
0
Beste Allemaal,

ik wil over een week of 4 gaan starten met een kuurtje :

ik train al 6 jaar, en heb wel al het een en ander gebruikt als creatine, whey shake ed

ik train 6 dagen per week, en elke dag neem ik een spiergroep hard aan

elke spiergroep dus 2 keer per week
1 keer ga ik tot maximal gewicht, en 2de keer ga ik voor zo veel mogelijk herhalingen met minder gewicht

werkt to nu toe vrij goed, alleen mijn rug blijft achter helaas.


nu kan ik hier wel min voedingsschema erbij gaan posten, maar die gooi ik meestal elke 3 maanden om, en zoek ik weer wat nieuwe variatie via internet, of vrienden / sportschool.

Nu wil ik de volgende sups gaan gebruiken

8 weken
Jungle Warfare ( Alri )
MassFX ( anabolic xtreme )
Supercharge ( Labrada )
Animal M. Stack ( universal )
whey shake, of weight gainer
Creatine

Nu is ook nog mijn vraag, welke shake kan ik het best erbij nemen, voor droge massa en herstel, en welke vorm van creatine ? liefst een creatine die uiteraard niet te veel vocht vast houd, en liefst capsules

graag reacties, maar wel serieus
 
Lekkere sups man, zul je wel op knallen!


XXL heeft een goede whey, die van bsn is uberlekker, als je niet teveel vet heb kun je weightgainer overwegen, misschien CCG van XXL :D

http://www.xxlnutrition.nl/
 
Lekkere sups man, zul je wel op knallen!


XXL heeft een goede whey, die van bsn is uberlekker, als je niet teveel vet heb kun je weightgainer overwegen, misschien CCG van XXL :D

http://www.xxlnutrition.nl/


Hey sanca, ik zal eens kijken op de site van xxl

maar heb nu een 9 % vet, maar zal na deze kuur mischien wel wat omhoog komen, maarja, ik wil nu eigenlijk een suurt bulk periode gaan houden tot en met februari / maart, en dan droog worden voor de zomer.
deze zomer maakt mij niet zo veel meer uit ;-)
 
Hey sanca, ik zal eens kijken op de site van xxl

maar heb nu een 9 % vet, maar zal na deze kuur mischien wel wat omhoog komen, maarja, ik wil nu eigenlijk een suurt bulk periode gaan houden tot en met februari / maart, en dan droog worden voor de zomer.
deze zomer maakt mij niet zo veel meer uit ;-)

Dan zou ik die CCG van xxl eens proberen

welke van BSN bedoel je eigenljk ? true mass ? of die syntha ?

Syntha6 :lick:
 
Ik snap dit nooit, maar goed.

Zo lang mensen...etc
 
Als ik jou was zou ik nog gewoon een tijdje lekker knallen in de gym op (sowieso whey) en eventueel creatine, zul je in combinatie met een goed voedingsschemaen rust nog goed op kunnen groeien denk ik!
 
ik zal ook even een log bij houden zodra ik met alles ga beginnen.

zag trouwens ook een keer iets van vloeibare amino's maar lijkt e in combi met wat ik eb uitgezocht een beetje overbodig ?
 
verder nog iemand anders met opmerkingen of tips ?
 
Lijkt me een leuke kombinatie om eens uitteproberen.
Hoop dat je weer vooruit gaat
Maak toch een logje.

wat gaat je die 8 weken aan supps kosten ?
 
je weet dat jungle warfare een anabool is neem ik aan?
 
je weet dat jungle warfare een anabool is neem ik aan?


nou wat ik lees valt dat wel mee,

bij de een doet het ook bijna niets en bij de ander juist veel

ik wil het toch zelf ook eens proberen en voelen wat het voor mij ''kan'' doen :-)
 
Beste Allemaal,



Nu wil ik de volgende sups gaan gebruiken

8 weken
Jungle Warfare ( Alri )
MassFX ( anabolic xtreme )
Supercharge ( Labrada )
Animal M. Stack ( universal )
whey shake, of weight gainer
Creatine

Supercharge , Animal stack , whey shake en creatine.....zeer goed....behoort tot de basis.
Supercharge is een zeer goeie pre-workout...zo niet één van de besten.

Jw en Mass fx ...is jou terechte keuze maar volgens mijn bescheiden mening weggesmeten geld.

Succes.
 
nou wat ik lees valt dat wel mee,

bij de een doet het ook bijna niets en bij de ander juist veel

ik wil het toch zelf ook eens proberen en voelen wat het voor mij ''kan'' doen :-)

je hebt denk ik niet door wat het precies is, lees je in zou ik zeggen. het is een designer steroide. Een versie die niet zeer sterk spieropbouwend is maar wel de gevaren van steroiden meebrengt

"Jungle Warfare is not a weak steroid , it is a steroid with weak anabolic potency "

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=6208321&highlight=jungle+the+true

weet waar je aan begint, het is niet voor niets dat de meeste supplementendealers het niet meer in huis hebben en het wordt onderschept bij de douane
 
Laatst bewerkt:
Als je creatine gaat nemen, kun je beter geen capsules pakken
 
Als je creatine gaat nemen, kun je beter geen capsules pakken

onzin capsules werken gewoon het zelfde als poeders.

ceo nutrabolics :thumbup:
green bulge Controlled Labs :thumbup:
cr2 alri :thumbup:
Creakic Muscletech :thumbup:

van capsules geen rare of vage smaak :thumbup:
 
hmm misschioen omdat poedervorm sneller wordt opgenomen door een groter oppervlak en de kans dat capsules niet verteren in de maag?
 
Beste Allemaal,

ik wil over een week of 4 gaan starten met een kuurtje :

ik train al 6 jaar, en heb wel al het een en ander gebruikt als creatine, whey shake ed

ik train 6 dagen per week, en elke dag neem ik een spiergroep hard aan

elke spiergroep dus 2 keer per week
1 keer ga ik tot maximal gewicht, en 2de keer ga ik voor zo veel mogelijk herhalingen met minder gewicht

werkt to nu toe vrij goed, alleen mijn rug blijft achter helaas.


nu kan ik hier wel min voedingsschema erbij gaan posten, maar die gooi ik meestal elke 3 maanden om, en zoek ik weer wat nieuwe variatie via internet, of vrienden / sportschool.

Nu wil ik de volgende sups gaan gebruiken

8 weken
Jungle Warfare ( Alri )
MassFX ( anabolic xtreme )
Supercharge ( Labrada )
Animal M. Stack ( universal )
whey shake, of weight gainer
Creatine

Nu is ook nog mijn vraag, welke shake kan ik het best erbij nemen, voor droge massa en herstel, en welke vorm van creatine ? liefst een creatine die uiteraard niet te veel vocht vast houd, en liefst capsules

graag reacties, maar wel serieus

Ik zou 100%whey gold nemen van optimum nutrition
Creacaps ben ik niet zo een voorstander van maar green bulge van controlled labs vond ik niet slecht.
 
Back
Naar boven