MuscleMeat

Supps op vakantie

Bezoekers in dit topic

lionel

High on Meth
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
2 jan 2005
Berichten
3.211
Waardering
1
He,

ik heb de search geraadpleegd, maar geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag.

Ik vertrek volgende week twee weken met mn vriendin naar karpatos (GR). Heb al een gym gevonden aldaar, zit alleen met voeding.

Aangezien ik niet al mn eiwitten uit feta wil halen (j/k), wil ik gewoon mn shakes kunnen drinken. Maar wat vindt de douane van een pot met wit poeder, met Nederlands opschrift?

Is er een site oid waar je kunt nagaan wat al dan niet het land in genomen mag worden?

Voeding zelf (vis, kip etc) is natuurlijk no preblemo, het gaat hier puur om de supps.

Alvast dank voor de replies!
 
ik zou gewoon eff informeren of je het niet daar kunt kopen.... daar zullen vast fitnesse centra's zijn die eiwitten enzo verkopen...

bespaard je mischien wel een boel gezeik aan de grens... supps zoals eiwitten zullen ze geen problemen over maken.. maarja dan moeten ze je wel eerst geloven wat het is...

grt eddy
 
Ik zou die moeite echt niet doen hoor kerel!
Vakantie voor je spieren en voedingsschema is best geoorloofd hoor.
Gewoon daar op je voeding letten dan is er niets aan de hand.
Als je het echt wilt doen kan je het daar ook gemakkelijk halen.
Ik kon in Kos en in Alanya gewoon in de aphotheek halen!!
 
zal je vriendin leuk vinden!zij vakantie(lekker in haar eentje :( )en jij in de gym
maakt het zoveel uit als je 2 weken niks doet?
 
Nou, op vakantie zou ik er niet te hard aan werken. Als je heel de dag niks doet heb je die kcal ook niet nodig. Plus dat als je terug komt en weer hard gaat trainen, je weer gaat groeien als gevolg van de rust en het overschot aan kcal.
 
idd...kga ook 2 weke naar salou maar ga echt niet trainen daar. gewoon beetje opdrukken, cruches etc en redelijk goed eten vind ik voldoende. Kan je ook weer lekker knallen als je weer thuis bent:)
 
over potten shakes gaan ze echt niet moeilijk aan de grens (als ze dan al je wagen onderzoeken wat onwaarschijnlijk is tijdens de drukke zomermaanden maar ja) , en als ze het niet geloeven zou ik zeggen , laat er eentje proeven ;)
 
Dank voor de replies. Even rust inlassen is idd geen verkeerd idee, zal mn vriendin inderdaad ook wel prettig vinden.

Maar goed, het blijft een rete-leuke hobby die je toch wel een paar keer per week wilt uitoefenen. Daarnaast is het leuk om een nieuwe gym te betreden, andere bb'ers te leren kennen et cetera. Maar ben het met jullie eens dat het lichaams-wise geen punt is om twee weken niet te trainen.
 
ik neem gewoon alles mee:

whey, multivits hele mikmak vorig jaar nam ik animal pak en amino-xplode mee niks over gehoord bij douane zat gewoon in handbagage
 
volges mij is dat geen probleem..als ze t nie vertrowuen proeven ze eerst een beetje...ze zullen heus nie roepen : cocaina!!!cocaina!!!:mad:
Btw ik zou het niet in singapore doen..daar kunnen ze nie egt tegen een geintje ongeacht wat voor poeder het is:(
 
Back
Naar boven