MuscleMeat

Sups stacken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Littlemouse

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2004
Berichten
64
Waardering
0
Ik ben vandaag begonnen met een stack(gewoon alles samen in een emmer gegooid) van supplementen :

- Swole V2
- Nitrous
- Vendetta
- Creatine monohydraat

Ik ga bij het ontbijt een maatschep nemen(maatschep vendetta) en na de training.

Goed idee?
 
Supps stacken altijd leuk idee, al is het wel verstandiger om de supps gewoon in verpakking te laten en de aanbevolen hoeveelheden te gebruiken. Nu kan je bv uitkomen dat je bv maar 1 gram creatine in je scoop meehebt, en de volgende keer dan mss 5 gram ...
 
Heb alles eerst mooi gemixt (met een slazwierder :cool: )
 
Maar toch weet je niet welke hoeveelheden je nu hebt? of al uitgerekend? (en dan nog is het onnauwkeurig ;))

Wil btw niet weten hoe dat goedje gaat smaken :D
 
lekker handig allemaal :P
 
Stacken prima maar door elkaar gooien is een beetje zinloos om de reden die Monsterstrength al heeft aangehaald. Begrijp ik het goed dat je het al gedaan hebt? Zonde! Zo niet, lekker alles apart doseren en eventueel door elkaar gooien in een shakebeker ofzo.
 
Wat MonsterStrength al zegt, je weet nooit hoeveel je nu hebt per scoop. Wil trouwens niet weten wat dit je kost :D
 
De smaak is redelijk omdat alles ongeveer dezelfde smaakstoffen bevat.
Ik heb alles aan halve prijs kunnen kopen omdat het maar 1 maand meer goed blijft. :D
 
gewoon genoeg nemen dan....
beter iets teveel dan te weinig.. je weet nooit wat de verhoudingen zijn.
je kunt het wel berekenen natuurlijk :rolleyes:
 
ik had alleen zelf niet de creatine en de swole door elkaar gegooid.... maarja mischien is het wel een monster mix :D
 
Vendetta moet je enkel voor de training nemen
 
Back
Naar boven