AndroidHealthClinic

Sups van XXL (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

magiczny

Novice
Lid geworden
30 mrt 2022
Berichten
17
Waardering
4
Lengte
1m74
Massa
62kg
Hoi, ik heb voor het eerste keer BCAA in powder gekocht van XXL, is dit normaal dat het zo vies is? bijna niet op te drinken.
2de vraag is over creatine, eerder heb ik van power suplements gekocht en toen ik schep pakte waren mij handen schoon, creatine van XXL blijft op hand zitten (powder) zijn die sups goed?
 
De creatine die ik neem blijft ook altijd beetje op men handen plakken dus dat is normaal. Creatine monhydrate = creatine monohydrate van welk merk dan ook, er zal niet veel verschillen
 
Bcaa door wc spoelen en nooit meer bestellen.
Creatine 5gr per dag, eventueel die extra gram die aan je vingers blijft plakken lik ook maar af.
 
Waarom bestel je überhaupt BCAA-poeder?

Creatine is goed, zorg dat je gewoon creatine monohydraat hebt.
 
Waarom bestel je überhaupt BCAA-poeder?

Creatine is goed, zorg dat je gewoon creatine monohydraat hebt.
Bcaa door wc spoelen en nooit meer bestellen.
Creatine 5gr per dag, eventueel die extra gram die aan je vingers blijft plakken lik ook maar af.
Bcaa in poeder is slecht? beter pillen?
 
BCAA is overbodig
 
Hoi, ik heb voor het eerste keer BCAA in powder gekocht van XXL, is dit normaal dat het zo vies is? bijna niet op te drinken.
2de vraag is over creatine, eerder heb ik van power suplements gekocht en toen ik schep pakte waren mij handen schoon, creatine van XXL blijft op hand zitten (powder) zijn die sups goed?
BCAA smaakt gewoon vies, ligt niet aan het merk of de verkoper.
Creatine van PS is Creapure, en anders qua poedervorm dan micronized van ander merk.
 
BCAA smaakt gewoon vies, ligt niet aan het merk of de verkoper.
Vond de BCAA's van Optimum Nutrition (Gold Standard BCAA) anders best prima smaken. Maar verder heb je er geen zak aan en is geld verspilling.
 
Vond de BCAA's van Optimum Nutrition (Gold Standard BCAA) anders best prima smaken. Maar verder heb je er geen zak aan en is geld verspilling.
Met smaakstoffen kan het wel smaken, maar puur is niet echt lekker.
 
Ik gebruik creatine en whey, wat kan er nog meer?
Eigenlijk niks, maar als je wat wilt upgrade;

Omega 3 indien je geen vette vis eet.
Vitamine d3 als je altijd binnen zit.
Magnesium/zink als je weinig/geen zuivel eet.
Vitamine pil als je allergische bent voor groente/fruit.

Bovenstaand is overbodig indien je eet/doet wat erachter staat.
 
Back
Naar boven