XXL Nutrition

sups voor zieke focus. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 mrt 2015
Berichten
841
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
Hallo.

Welke sups geven je goede focus?
Ik had eerst bij no explode dat ik meer energy kreeg en als mense tege mij aan het prate waren hoorde ik vaak niet eens dat ze het tege mij hadden:p

Ik hoorde dat deze combi je focus geef

Caffeine/tyrosine en taurine.

Andere sups die relatief goedkoop zijn ook welkom
 
Misschien eens inlezen in nootropics zoals vinpocetine? Ik dacht wel dat deze je focus/concentratie kunnen verhogen.
 
AMP HCL op Sportpoeders.nl :)
 
Volgens mij ook zeer afhankelijk per persoon. Ik gebruik zelf Assault en vind dit wel fijn omdat ik er veel energie van krijg maar wel gefocussed blijf. Een maat van mij heeft dit een keer gebruikt en hij wordt er juist erg hyper van en ongeconcentreerd.
 
Ik vind assault van mp erg goed
 
cdp choline, modafinil, noopept, adrafinil (goed spul :D)
 
Modafinil is medicatie en geen supplement
 
Ik gebruikt Assault maar vind NO Xplode 3.0 en Shatter SX7 beter. Zijn de enige drie dat ik gebruik. Met drie potten kom ik trouwens makkelijk een jaar toe en moet steeds een beetje weggooien omdat het te hard geworden is ofzo.
 
Hoeveel mg adrafinil gebruik je? En hoe vergelijk je de effecten met modafinil?

Heb een paar keer 50-100mg gebruikt, maar had geen microscoop, dus het was onnauwkeurig. Kreeg echt een bizarre focus. Je kan extreem goed concentreren op 1 ding tegelijk, en je krijgt een enorme drang om dingen af te maken. Moda heb ik nooit gebruikt, maar de effecten schijneen vergelijkbaar te zijn aangezien adrafinil omgezet wordt in moda in de lever. Alleen de halfwaardetijd verschilde geloof ik

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Modafinil is medicatie en geen supplement

Geldt voor een hoop dingen die hier gebruikt worden, zelfs vit D wordt als medicatie gebruikt. Moda en adrafinil was not srs, cdp choline is wel echt een aanrader qua supps
 
supps zijn gay

gebruik gewoon full blown drugs
 
Alles wat een echte goede focus geeft ligt dichter tegen drugs aan dan een supplement.

Nootropics zijn waarschijnlijk een goed begin.
 
Ik zie hier nooit iemand praten over de combo Hordenine + Phenylethylamine + caffeine
Dit zorgt ook voor een goede en sterke focus!

Methyl Synpehrine en AMP hcl werken voor mij ook prima om een goede focus en energieboost te krijgen en helemaal als je daar dus ook nog de bovenstaande stack aan toevoegt.

Nootropics heb ik nog geen ervaring mee, maar hier zou je ook eens wat van kunnen proberen.
 
Heb een paar keer 50-100mg gebruikt, maar had geen microscoop, dus het was onnauwkeurig. Kreeg echt een bizarre focus. Je kan extreem goed concentreren op 1 ding tegelijk, en je krijgt een enorme drang om dingen af te maken. Moda heb ik nooit gebruikt, maar de effecten schijneen vergelijkbaar te zijn aangezien adrafinil omgezet wordt in moda in de lever. Alleen de halfwaardetijd verschilde geloof ik

Heb je adrafinil gestackt met iets?
 
Back
Naar boven