Fitness Seller

Surimi sticks

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Ik heb vandaag mijn winkelwagen vol gegooid met surimi sticks.
Ligt bij de vis afdeling bij de Deen.
Het kost 99 euro cent per pakje van 200 gram, ik vindt het erg lekker als tussen doortje.

Het bevat per 100 gram:

12 gram eiwit
9 gram koolhydraten
0,9 gram vet
93 kcal
 
volgens mij heb ik deze bij de lidl ook zien liggen
 
Wat zijn surimi sticks als ik vragen mag?
 
Neppe krab. Het smaakt naar krab, maar is niet echt... wel lekker iid :)
 
Ik krijg het niet binnen en wil niet weten hoe het gemaakt wordt :rolleyes:

Echte krab is btw haast onbetaalbaar geworden maar wel errug lekker zeker die Chatka :eek: maar niet zo direkt voor mij studenten-armzalig-loontje
 
Is dat krab, nee toch, daarvoor zijn die dingen toch veel te groot voor, waar smaakt het eigenlijk naar.
 
't is inderdaad te groot om uit krabpoten te komen. maar zoals je al vermoedt het smaakt naar ....

krab :D
het is gewoon een of ander goedkoop vis denk wat ze ervoor gebruiken.
 
das wel heeeel toevallig zeg! ik heb het vandaag ook gekocht! Ik vind het wel lekker...alleen een beetje te waterig.
 
Ik dacht altijd dat er wel kunstmatige smaakstoffen in zouden zitten, maar heb even in een ingrediëntenboek gekeken. Volgens dit boek zijn de smaakstoffen "natuurlijk". Maarrrr.... Ik heb een sterk vermoeden dat die 9% (!) koolhydraten snelle koolhydraten zijn. Suiker. (er zit echt geen zilvervliesrijst in).
 
oh die nepkrab. die vond ik niet te vreten en dat hoor je mij niet snel zeggen. ik had die van AH en nee, die sla ik in vervolg over
 
dat hebben ze ook bij de aldi.. smaakt op zich wel, maar ik vind de voedingswaarde maar meevallen, want die koolhydraten zijn voor een groot deel gewoon suikers.
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
zitten soja-eiwitten in en dat wil je niet hebben.
 
wat zijn deen en lidl?
 
Ik heb net even die link bekeken, nou ik moet het niet meer. Voormij geen surimi
 
Ik blijf het gewoon eten, weet je wel wat er allemaal in een frikandel zit?
 
Originally posted by Big Steve
Ik blijf het gewoon eten, weet je wel wat er allemaal in een frikandel zit?

daar gaan meerdere mythes over en t heeft mij er nooit van weerhouden om die met glans en vol overtuiging naar binnen te werken . zie mijn msnnaam:D
 
frikandel is rest afval ja, maar ik geloof er nx van dat er koeie ogen en zo in zitten. Wordt trouwens van varkensvlees gemaakt. Die van mmmora tenminste.
 
geloof me, ik heb een documenteren met verborgen camera gezien. In een frikadel
zit werkelijk van alles, van togen tot ogen
 
Back
Naar boven