AndroidHealthClinic

Survey over anabolengebruik in relatie tot mentale gezondheid

Bezoekers in dit topic

Goede vraag. Ik kan alleen maar speculeren wat het antwoord is, want dit hebben wij nu niet onderzocht.

Ik hoor graag jullie ideeën waarom mannen die AAS gebruiken nu vaker lijken te kiezen voor een continu gebruikspatroon ('blast and cruise' meestal).
Omdat de meeste mensen nu wel realiseren dat kuren huren is en wie wil zichzelf nou zien wegkwijnen in de tijd off.

Mits je over je natuurlijke potentie bent natuurlijk.
 
Goede vraag. Ik kan alleen maar speculeren wat het antwoord is, want dit hebben wij nu niet onderzocht.

Ik hoor graag jullie ideeën waarom mannen die AAS gebruiken nu vaker lijken te kiezen voor een continu gebruikspatroon ('blast and cruise' meestal).
Om de dip te voorkomen na het compleet stoppen van een kuur (low test, geen libido, geen energie, massa en krachtverlies, motivatieverlies).
 
Omdat we allemaal kansloze junkies zijn en al ons zelfvertrouwen en de zin om te leven uit een vial halen.
 
Na het eerdere Altijd Anabool is vorige jaar aan de hand van dezelfde - onder meer op dit forum verzamelde - surveydata Anabolic Androgenic Steroid Use Patterns and Steroid Use Disorders in a Sample of Male Gym Visitors verschenen.

Iedereen die mee heeft gedaan aan de survey: nogmaals heel erg bedankt!

Vooral de aandacht die er door de survey is gekomen voor continue AAS-gebruikspatronen (o.a. "blast and cruise") ben ik blij om. Tot dit punt hadden wetenschappers vrijwel geen aandacht voor AAS-gebruikspatronen (en werden AAS-gebruikers doorgaands over één kam geschoren) terwijl ook voor AAS-gebruik geldt: "The dose makes the poison".
 
Back
Naar boven