Fitness Seller

!Survey voor start-up sport & fitness kleding!

Bezoekers in dit topic

Melvin94

Novice
Lid geworden
9 jul 2019
Berichten
12
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Beste BBers,

Wij van Malvic zijn een beginnend bedrijf dat goed zittende sportkleding, die ook in de vrije tijd kan worden gedragen, gaat verkopen.
Om dit te kunnen realiseren zijn wij bezig met een marktonderzoek, daar spelen jullie samen met deze survey een grote rol in.
Hiermee willen wij een duidelijk beeld krijgen van wat jij als consument namelijk zoekt en verwacht van sportkleding.

Hier is de link (survey), het neemt maar paar minuten in beslag!

Alvast bedankt voor jouw tijd en jouw hulp!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ACE
Doet het niet:)
 
Hoi Thuggish kan je aangeven wat het precies niet doet? Kom je wel op de site?
Dan kunnen we kijken of we het kunnen oplossen.
Volgende pagina lukte niet bij mij.
 
Ik heb even gekeken en aanpassing gemaakt. Kan je kijken of het nu wel lukt? Alvast bedankt!
Ja hij ging nu wel verder. Alleen ben ik ongeschikt voor dit onderzoek zie ik net aan de hand van de vragen.
 
Jouw moeder koopt je kleding?
Dat al 15 jaar niet meer. Ik train altijd in voetbal shirtjes. En gewone korte broeken. Ik heb alleen een korte broek van xxl voor de rest niets. En ik doe ook jaren met een korte broek.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Dat al 15 jaar niet meer. Ik train altijd in voetbal shirtjes. En gewone korte broeken. Ik heb alleen een korte broek van xxl voor de rest niets. En ik doe ook jaren met een korte broek.
Je moet er wel fresh uitzien in de gym hè, investeer eens een maandloon in degelijke sportkleding
 
Dat al 15 jaar niet meer. Ik train altijd in voetbal shirtjes. En gewone korte broeken. Ik heb alleen een korte broek van xxl voor de rest niets. En ik doe ook jaren met een korte broek.
Ook hier zijn wij nieuwsgierig naar Thuggish. Zolang je maar traint, ongeacht je outfit, ben je al meer dan geschikt. Thanks voor het delen!
 
Heb hem ingevuld hopelijk kunnen jullie er wat mee
 
Waarop baseren jullie dat er vraag is naar sportkleding die gedragen wordt/kan worden in vrije tijd?
Is daar onderzoek naar gedaan?
 
heb al genoeg kleding :o
 
Heb je foto’s wat jullie gaan verkopen?
Helaas niet, wij zitten nog vroeg in de ontwikkelingsfase en hebben nog geen fysiek product. Als deze er zijn dan zal ik ze hier posten, als dat kan ivm regels omtrent adverteren. Via de nieuwsbrief houden wij iedereen ook op de hoogte!
 
Waarop baseren jullie dat er vraag is naar sportkleding die gedragen wordt/kan worden in vrije tijd?
Is daar onderzoek naar gedaan?
Kritische vraag! Laten we zeggen dat het een aanname is aan de hand van eigen onderzoek, denk hierbij aan overal kopen, passen etc.. Noem het een hypothese, die wij aan de hand van deze survey gaan onderzoeken. Wanneer de resultaten volledig zijn kunnen wij pas concluderen dat het zo is. Misschien is het wel tegenovergesteld :emo:
 
Back
Naar boven