MuscleMeat

!Survey voor start-up sport & fitness kleding!

Bezoekers in dit topic

vicschan

Novice
Lid geworden
21 jul 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Beste BBers,

Wij van Malvic zijn een beginnend bedrijf dat goed zittende sportkleding, die ook in de vrije tijd kan worden gedragen, gaat verkopen.
Om dit te kunnen realiseren zijn wij bezig met een marktonderzoek, daar spelen jullie samen met deze survey een grote rol in.
Hiermee willen wij een duidelijk beeld krijgen van wat jij als consument namelijk zoekt en verwacht van sportkleding.

Hier is de link (survey), het neemt maar paar minuten in beslag!

Alvast bedankt voor jouw tijd en jouw hulp!
 
Dit is zijn compagnon.
 
gat in de markt
 
verloot in ieder geval een kledingpakket onder de deelnemers ,waarom zou ik anders mijn tijd investeren zodat jullie meer geld kunnen verdienen
 
verloot in ieder geval een kledingpakket onder de deelnemers ,waarom zou ik anders mijn tijd investeren zodat jullie meer geld kunnen verdienen

Niet zodat wij meer geld kunnen verdienen Vieze, dat is nog een hele lange weg, het kost alleen maar geld.

Waar je ons wel mee helpt is om zo effectief mogelijk om te gaan met de beperkte middelen die we hebben om een top product te kunnen creëren.

Ik zou heel graag een kledingpakket verloten, maar tot dat mogelijk is zijn wij circa. 4000 - 5000,- verder, om even openheid te geven. :)

Als we zover raken, zullen wij ook samples weggeven voor feedback.

Wij waarderen jouw tijd wel enorm, daarvoor bedankt!:thumbs:
 
Back
Naar boven