MuscleMeat

Survivallen in Oostenrijk

Bezoekers in dit topic

Tractortje

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2003
Berichten
13.457
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Beste vrienden,

Ik ga komende zomer met een busje touren door Europa met vier vrienden. De eerste plek die we wilden aandoen was Oostenrijk om hier een of twee daagjes te gaan survivallen. Nu is het nogal gedurfd om zomaar Oostenrijk binnen te rijden en te zoeken naar een survival-trip-organisatie-bureau. Dus enige voorbereiding is op z'n plaats.

Vandaar mijn vraag: Waar in Oostenrijk zouden we leuk kunnen knallen? Raften, klimmen, en al die shit. Heb al zitten googlen, maar daar word ik weinig wijzer van. Dus misschien mensen met ervaring hier?

Dus nogmaals: ik zoek geen georganiseerde reis, maar gewoon een plaatsje in Oostenrijk/naam van een organisatie die daar zit, om daar aan te kloppen en een survival tochtje te regelen.
 
Wat bedoel je met survival-tochtje? Er met de rugzak op uittrekken in de natuur? Of gewoon vanuit een basisdorp waar je busje staat een paar outdoor-activiteiten doen?

In de meeste skigebieden wordt in de zomer erg veel outdoor-shit georganiseerd. Raften, canyoning, via ferrata, paragliding, downhill-mountainbiken, etc. keuze genoeg.

In dit skigebied ben ik in de winter vaak geweest, maar in de zomer zou het er ook wel leuk moeten zijn: http://www.kitzbuehel.com/en/activities/summer/outdoor/
Je kan bv een aantal van die outdoor-packages boeken van die site.


Zoek met google trouwens eens op 'outdoor', dan vind je vast meer dan met survival, want dat is echt een heel specifiek begrip (in de bossen kamperen, zelf eten zoeken, je kont afvegen met bladeren, etc).
 
ga naar een reisbureau die kunnen je wel tipps geven maar laat je niks aansmeren he
 
Wat bedoel je met survival-tochtje? Er met de rugzak op uittrekken in de natuur? Of gewoon vanuit een basisdorp waar je busje staat een paar outdoor-activiteiten doen?

In de meeste skigebieden wordt in de zomer erg veel outdoor-shit georganiseerd. Raften, canyoning, via ferrata, paragliding, downhill-mountainbiken, etc. keuze genoeg.

In dit skigebied ben ik in de winter vaak geweest, maar in de zomer zou het er ook wel leuk moeten zijn: http://www.kitzbuehel.com/en/activities/summer/outdoor/
Je kan bv een aantal van die outdoor-packages boeken van die site.


Zoek met google trouwens eens op 'outdoor', dan vind je vast meer dan met survival, want dat is echt een heel specifiek begrip (in de bossen kamperen, zelf eten zoeken, je kont afvegen met bladeren, etc).

BUMPPPPP

Karma baby. Hier heb ik wat aan. Super bedankt, ouwe. Ik bedoelde inderdaad bergbeklimmen, raften en allemaal van die ongein.
 
Back
Naar boven