XXL Nutrition

Sus+clomid

Bezoekers in dit topic

Romanticus

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2003
Berichten
44
Waardering
0
Neem nu 500mg sus p/week. Zit nu in 1e week , maar ben toch beetje bang dat k last krijg van gevoelige tepels.k weet eigenlijk niet of k dat altijd had of nu door de kuur.
K neem geen clomid of nolva tijdens de kuur.
MOet ik dit wel doen, bijv. 50 mg clomid per dag erbij?
(misschien zit k wel voor niets te scheiten, maar toch)
 
1. Je bent te Jong
2. Clomid gebrui je als nakuur! niet tijdens kuur


Hoe lang train je al? Wat is je voedings schema? Kuur schema?
 
Een beetje Sust en mijn gynootje komt al op. Kan ik niks aan doen, da's mijn gevoeligheid voor één van de 4 test-componenten van Sus. Dus als jij het voelt dan zal er wel iets aam de hand zijn maar ik zou niet tot actie overgaan totdat het echt vervelend wordt.

Clomid wordt weleens tijdens de kuur gebruikt, ik heb het zelf gedaan maar dat was alleen omdat mijn noten erg veel last ondervonden van de kuur, een pijnlijke krimp. dan wil Clomid weleens helpen maar het is niet bevorderlijk voor je kuur.
 
Als je wat voelt, gewoon een tab. clomid nemen en dan gaat het vanzelf over. Zelfs 1 tab. clomid per week doet al wonderen bij mij
 
k train al 2.5 jaar.!Voedingsschema om en nabij 2200 KCAL, (39% eiwit, 57% en 4% vet).
8 weekse sus, neem ik!
maar k heb ook gelezen dat clomid tijdens de kuur geen kwaad kan???
 
Originally posted by Romanticus
k train al 2.5 jaar.!Voedingsschema om en nabij 2200 KCAL, (39% eiwit, 57% en 4% vet).
8 weekse sus, neem ik!
2200 kcal? Is dat bedoeld om af te vallen? Verder waarom zo weinig vetten? Ik zou me eerst maar eens verdiepen in de basis, voeding, training ed.

Verder Sus zonder stack zal je hoger moeten dosseren. (500-750mg/week)

maar k heb ook gelezen dat clomid tijdens de kuur geen kwaad kan???
Je moet geen extra drug nemen in een kuur als het niet nodig is, ook estrogenen heb je nodig, zolang ze geen echt probleem vormen moet je ze ook niet gaan stoppen.
Als je echt de nood voelt om estrogenen te bestrijden dan is nolvadex/arimidex/proviron een betere keuze tijdens de kuur.
 
Originally posted by Romanticus
k train al 2.5 jaar.!Voedingsschema om en nabij 2200 KCAL, (39% eiwit, 57% en 4% vet).
8 weekse sus, neem ik!
maar k heb ook gelezen dat clomid tijdens de kuur geen kwaad kan???

Zozo, train je al 2,5 jaar. Nou dan is het zeker tijd om al aan de as te gaan. En met 2200 kcal zit je echt goed aan je kal behoefte.

trouwens 19 jaar dan hoor je helemaal nog niet aan de as te gaan zitten, omdat je nog in je pubertijd zit krijg je nu last van je tepels, je lichaam zit vol met eigen test, meestal zo hoog dat je al kans loopt op gyno en dan ga je er lekker nog wat bij zetten. As is pas goed als je uit je pubertijd bent en je eigen aanmaak zachtjes begint te zakken.

Ga eerst maar eens lezen wat er allemaal staat over goede voeding, ga dan maar 5500 kcal eten en maak een goed trainigsschema, en kom over 3 jaar maar een keer terug als je 5 jaar traint en weet waar je mee bezig bent.
 
K heb verkeerd gekeken ik zit nu rond 2807KCAL per dag!Mijn groeispurt was op mijn 16e al uitgewerkt,ben sindsdien niet meer gegroeid. Misschien hormonen wel ofzo.
19 jaar is redelijk jong om dan al aan de AS te zitten. Maar wil ook serieus verder gaan in deze sport and then you'll have to whatever it takes..1!! En dat k mijn gezondheid daarbij misschien op t spel zet, is t risico dat k daarvoor wil nemen. Heb je gezien hoe Shawn Ray er op z'n 21e uitzag??
Dat bedoel ik ja!
 
Ga jij jezelf vergelijken met een eerste klas genetisch wonder??
zo zo, jij durft!!
 
Heb je wel eens foto's gezien van Jay Cutler toen hij 16 was, die lui hebben van zichzelf al de genetische aanleg en daardoor worden ze groot. Jij kan zonder die aanleg 1 gram test p/d gaan zetten en dan zal je nog niet zo worden.

Ik heb als tiener ook last gehad van gyno, en toen ik Prohormonen tgebruikte ook, heel wat jaartjes terug. Vorig jaar een echte kuur gedaan en nooit geen last gehad. Als tiener heb je genoeg test in je lijf dat je zal laten groeien. Je groeit pas met juiste voeding. Zorg eerst dat dat in orde is.
 
Originally posted by Romanticus
K heb verkeerd gekeken ik zit nu rond 2807KCAL per dag!
Een volwassen man, schoolgaand of werkende verbruikt al snel tussen de 2200 en 2500 kcal/dag.

Dan moet je je training nog tellen dat is gemiddeld 500 kcal, je herstel/groei: 500 kcal per dag op zijn minst.

+ De energie en eiwitten die een kuur vragen nog niet meegerekend. (Je groeit snel maar heb took enorm veel nutrienten nodig om die groei mogelijk te maken)

Je ziet, je komt er niet, dus als je gaat kuren zoals de zaken er nu voorstaan dan moet je niet veel vooruitgang verwachten.

Breng eens wat tijd door in de voeding sectie, kom dan nog eens terug zou ik zeggen.
 
Back
Naar boven