XXL Nutrition

sus echt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GJM

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2003
Berichten
2.079
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
Ik heb van iemand sus gekocht en op ergogenics stond dat het lot nr nep was :00e02, echter bekenden van mij boekten er wel goede resultaten mee.
Betekend het als op ergogenics staat dat sus met dat nummer nep is, daadwerkelijk ook de gehele partij nep is (de ampullen voor de proeven zijn her en der verzameld), kon het misschien een namaak zijn van deze misschien echte( want als je immers iets namaakt heeft het toch geen zin om die gehele partij een ander nummer te geven, dan zet je toch het nummer van een al bestaand product erop, toch).
Een plaatje hiervan staat op www.bodypage.nl/analyse.htm , hier wordt hij ook eerst als fake betitelt later op www.bodypage.nl wordt deze mening herzien op de sustanon info page kijk bij Belgie

Is iemand hier bekend met dit probleem of met dit product dan hoor ik het graag
 
Je hebt ook hele goeie namaakproducten hoor.....Ik heb deca's gehad die nep waren, maar er zat nog ca. 85 mg in ipv 100 mg.....moet dus mazzel hebben met een goeie nepper!
 
Originally posted by Shadow
Je hebt ook hele goeie namaakproducten hoor.....Ik heb deca's gehad die nep waren, maar er zat nog ca. 85 mg in ipv 100 mg.....moet dus mazzel hebben met een goeie nepper!

ja maar op de geteste stond dat er 11mg/ml deca in zat in de plaats van 250mg/ml aan esters, vrienden van mij hadden goede resultaten met deze sus. Dus mijn vraag was zou deze gehele 00E02serie nep zijn of kon de geteste een fake zijn ervan
 
Sus is zoiezo nep, of die nou echt is of niet :p
Alleen zal deze dus nog nepper zijn als die nep is :rolleyes:
 
Originally posted by seeker
Ik heb van iemand sus gekocht en op ergogenics stond dat het lot nr nep was :00e02, echter bekenden van mij boekten er wel goede resultaten mee.
Betekend het als op ergogenics staat dat sus met dat nummer nep is, daadwerkelijk ook de gehele partij nep is (de ampullen voor de proeven zijn her en der verzameld), kon het misschien een namaak zijn van deze misschien echte( want als je immers iets namaakt heeft het toch geen zin om die gehele partij een ander nummer te geven, dan zet je toch het nummer van een al bestaand product erop, toch).
Een plaatje hiervan staat op www.bodypage.nl/analyse.htm , hier wordt hij ook eerst als fake betitelt later op www.bodypage.nl wordt deze mening herzien op de sustanon info page kijk bij Belgie

Is iemand hier bekend met dit probleem of met dit product dan hoor ik het graag


Het product komt overig ook uit belgie
 
wat vind jij goeie resultaten?
hoe veel en wat heb je gebruikt?
was het je eerste kuur?

stel dat van die 250mg sus 100mg werkende stof bevat
en je zet een gram per week dat als eerste kuur dan boek je wel vorderingen,maar mischien spuit je wel vervuilde rommel in je reet zit je straks met een abses van hier tot tokkyo
 
Als er een bep. batch no. nep is dan is de hele partij met dat batch nummer nep.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Robin
Sus is zoiezo nep, of die nou echt is of niet :p
Alleen zal deze dus nog nepper zijn als die nep is :rolleyes:

Sustanon nep? Waarom? verklaar u nader aub
 
Wie kan dit beter uitleggen dan onze eigen Big Cat:

Sustanon 250 is a unique blend of 4 different esters of testosterone. The principle purpose of attaching an ester to a steroid is to make it more lipophillic, so that when injected intra-muscularly it can remain in the adipose tissue longer and is released in the blood-stream over time. The longer an ester, the more lipophillic it is. Sustanon 250 contain 1 short, 1 long and 2 medium length esters that are all delivered over time, which gives a quick release, but a durable one as well. You may think that this is a positive thing, and to patients requiring testosterone therapy this probably is, but to a steroid user its really not.

A steroid user will use a long-acting testosterone and inject it once a week. The end of a week is usually the time when a long-acting (7 or 8 carbon) ester has tapered down to its original level and threatens to drop below that level, giving sub-par amounts of testosterone beyond that point (eventhough the compound stays somewhat active for 3-4 weeks). With sustanon, that equal amount is divided much differently. Imagine a hypothetical situation where one take either 270 mg of a an ester that lasts 6 days, or 270 mg of a blend of different esters, 90 mg each, that release over respectively 2, 4 and 6 days, analog to sustanon. With the first one, an even amount of testosterone is released on each day. With the second one the entire first ester, half the second ester and 1/3rd of the last ester is released within the first two days. The result here is clear : the first two days one gets 165 mg, the next two one gets 75 mg and the last 2 days one gets a mere 30 mg. The levels peak much sooner, and drop off sooner, leaving you with less than adequate androgen levels as the week draws to a close.
 
??? Staat nergens dat sus nep is.

Groet Smalluser :thumb:
 
You may think that this is a positive thing, and to patients requiring testosterone therapy this probably is, but to a steroid user its really not.

The levels peak much sooner, and drop off sooner, leaving you with less than adequate androgen levels as the week draws to a close.

Hier kun je wel wat tussen de regels door lezen denk ik

Misschien ipv "nep" kun je beter zeggen dat er betere tests rondzwerven dan sust
 
Originally posted by smalluser
??? Staat nergens dat sus nep is.

Groet Smalluser :thumb:

Is dat een serieuze opmerking??? Het staat er niet letterlijk nee, maar dit kan je zoals BOS al zegt wel tussen de regels door lezen. Sus is gewoon niet ideaal, dus waarom zou je hiervoor kiezen? That was the whole point!
 
Originally posted by bestoldschool
... ipv "nep" kun je beter zeggen dat er betere tests rondzwerven dan sust ....

Juist .... daar heb je een punt, midden in de roos ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Back
Naar boven