AndroidHealthClinic

Sus en TestE ( onderbouwde mening gevraagd )

Bezoekers in dit topic

Tom86

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2010
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
hallo

Ik vraag mij de mening van anderen ( met ervaring ). Eerst even een korte omschrijving

Train 5-6 jaar en kom van 55kg 10%, en ben nu rond 80kg en 12%-14%. Lengte 1,76m. Dit is 2e kuur welke ik graag wil doen. Eerste was winny+testE.

Heb nu het volgende klaar liggen en hier binnenkort aan beginnen. Helaas kan ik er weinig over vinden. Enkel 1 topic welke het kuur voorstel op de mijne lijkt, alleen anders verdeelt. In dat topic zegt de 1 als goed kuur en de ander als een no go.

Kuurplan:

- wk1; 750 mg sus
- wk2; 750 mg sus
- wk3; 625 mg sus & 125mg testE
- wk4; 625 mg sus & 125mg testE
- wk5; 500 mg sus & 250mg testE
- wk6; 375 mg sus & 375mg testE
- wk7; 250 mg sus & 500mg testE
- wk8; 250 mg sus & 500mg testE
- wk9; 125 mg sus & 625mg testE
- wk10; 750 mg testE

De gedachte hierachter zal voor sommige misschien direct duidelijk zijn. Ik wil in het begin de voordelen van de korte esters uit de sus gebruiken om de snel op gang te komen en dan langzaam overgaan op testE langzamere werking.

Ook een voordeel is dat ik geen d-bol of winny nodig heb om een kickstart te maken. Ik wil 2 keer in de week zetten en alles gelijk in waardes verdelen per substantie.

Daarbij heb ik ook nolva, alleen dit is nieuw voor mij. In welke week kan ik deze het beste inzetten en hoelang?

Graag hoor ik jullie mening hierover. Ik hoop dat de meningen wel onderbouwt kunnen worden. Antwoorden als: waardeloos of perfect kan ik niet veel mee.

Ik ben normaal alleen lezer (al jaren). Dus de weinige post zijn te danken aan dat ik mijn antwoorden vaak in de search al kan vinden zonder een nieuw topic hoeven te openen. Direct een antwoord voor mensen die denken dat ik hier enkel op dit forum zit om interessant te doen over aas ;) .
 
Vreemde opzet naar mijn mening kerel. De 1e 2 weken Sust is dus een kickstart. Een kickstart waarvan? Want je zet er niks bij.. Da's hetzelfde als 6 weken Winny nemen als KS om pas in week 5 TestE toe te gaan voegen :P

Sust 2 keer per week zetten zou ik te weinig vinden door de korte esters, krijg je dikke schommelingen maar daar zijn er een heleboel het niet met me eens volgens mij. Ik zou 't gewon simpel houden en niet elke week van die gare schommelingen maken. Geen Sust halen maar TestP, zet je de 1e 3 weken TestP EOD met TestE ernaast, TestE constant op dezelfde dosering houden.
 
Vreemde opzet naar mijn mening kerel. De 1e 2 weken Sust is dus een kickstart. Een kickstart waarvan? Want je zet er niks bij.. Da's hetzelfde als 6 weken Winny nemen als KS om pas in week 5 TestE toe te gaan voegen :P

Sust 2 keer per week zetten zou ik te weinig vinden door de korte esters, krijg je dikke schommelingen maar daar zijn er een heleboel het niet met me eens volgens mij. Ik zou 't gewon simpel houden en niet elke week van die gare schommelingen maken. Geen Sust halen maar TestP, zet je de 1e 3 weken TestP EOD met TestE ernaast, TestE constant op dezelfde dosering houden.

+1 b3ter test p idd en anders het bij sus of test e houden
 
Je hebt het al liggen zeg je.. En ga je die sust 1x pw zetten? Dat is al niet goed, daarnaast dat beetje prop wat erin zit.

Ach je zal er heus wel op gainen maar vind het vreemd kuurtje. Hoe kwam je hierbij?
 
Je hebt het al liggen zeg je.. En ga je die sust 1x pw zetten? Dat is al niet goed, daarnaast dat beetje prop wat erin zit.

Ach je zal er heus wel op gainen maar vind het vreemd kuurtje. Hoe kwam je hierbij?

Bedoeling is om 2p/w zetten, dus 1xp /3,5 dag ( advies is 1x p/ 3 dagen). Ik heb goede ervaringen met TestE en ben beetje huiverig voor deca oid. Ik verwacht dat de sus dankzij de verschillende ( korte ) esters sneller aanslaat dan TestE . Natuurlijk wil ik ook ook wel iets anders proberen, vandaar de sus. De winny welke ik de laatste keer gebruikt had als kickstart van 4 weken, had ik het idee van dat ik er meer nadelen dan voordelen van heb gehad.

@ mikieb: wat is dat nou voor waardeloze vergelijking van winny en dan 5 weken erna de testE beginnen. Ik laat de Hoeveelheden langzaam overlopen van sus naar testE. Dus voordeel is dat de korte esters van sus sneller aanslaan en dat als het op gang is de langere stabielere ester van TestE de overvloed neemt. En in de sus zit toch ook TestP.
 
Laatst bewerkt:
Juist, in de sust zit ook TestP ja. Waarom zou je TestP E3D zetten? Daar schiet je toch geen ruk mee op man. Je bloedwaardes blijven hier de volle 10 weken schommelen, lijkt me niet echt bevorderlijk.

Je vraagt om advies, 3 man verteld je dat het een vreemde kuur is maar je wil 'm toch doen. Waarom vraag je het dan uberhaupt.
 
Juist, in de sust zit ook TestP ja. Waarom zou je TestP E3D zetten? Daar schiet je toch geen ruk mee op man. Je bloedwaardes blijven hier de volle 10 weken schommelen, lijkt me niet echt bevorderlijk.

Je vraagt om advies, 3 man verteld je dat het een vreemde kuur is maar je wil 'm toch doen. Waarom vraag je het dan uberhaupt.

Raar. Dus sus word geadviseerd om elke 3 dagen te zetten, maar ik schiet er niks mee op? Natuurlijk vraag ik advies, maar zeggen dat sus zetten op de drie dagen niet opschiet, terwijl het forum vol staat met topic,s waar iedereen aangeeft dat sus om de drie gezet moet worden is natuurlijk advies van niks. Heb je ervaring met sus of vertel je me nu alleen iets wat je elders gelezen hebt of gehoord hebt, en probeer je alleen interessant iets af te kraken. En dat de waardes 10 weken schommelen snap ik ook niet helemaal, aangezien ik alles GELEIDELIJK over laat gaan naar een Test met stabielere werking.
 
Raar. Dus sus word geadviseerd om elke 3 dagen te zetten, maar ik schiet er niks mee op? Natuurlijk vraag ik advies, maar zeggen dat sus zetten op de drie dagen niet opschiet, terwijl het forum vol staat met topic,s waar iedereen aangeeft dat sus om de drie gezet moet worden is natuurlijk advies van niks. Heb je ervaring met sus of vertel je me nu alleen iets wat je elders gelezen hebt of gehoord hebt, en probeer je alleen interessant iets af te kraken. En dat de waardes 10 weken schommelen snap ik ook niet helemaal, aangezien ik alles GELEIDELIJK over laat gaan naar een Test met stabielere werking.

Ik ben sowieso anti-sust en dat soort producten, dat ten 1e en met mij hier volgens mij nog heel wat meer mensen. Idd word er geadviseerd om E3D te zetten, waarom is mij een raadsel. Er zitten 2 korte esters in waarvoor die E3D niet genoeg is en voor TestE is het onnodig om E3D te zetten. Leg mij eens uit waarom iemand dan perse Sust wil hebben..

De bedoeling van een kickstart is, het woord zegt het al, je kuur te kickstarten terwijl de lange esters aan het opbouwen zijn. Dat doe je hier in principe niet want de lange esters hebben geen moment een stabiele waarde, dat kun jij ook zien toch?

Je moet 't echt helemaal zelf weten man, je gaat 't toch wel doen ook al komen er nog 15 die zeggen dat het vreemd is. Gainen zul je wel, daar twijfel ik niet aan. Ik vind 't alleen geen handige opzet.
 
Ik ben sowieso anti-sust en dat soort producten, dat ten 1e en met mij hier volgens mij nog heel wat meer mensen. Idd word er geadviseerd om E3D te zetten, waarom is mij een raadsel. Er zitten 2 korte esters in waarvoor die E3D niet genoeg is en voor TestE is het onnodig om E3D te zetten. Leg mij eens uit waarom iemand dan perse Sust wil hebben..

De bedoeling van een kickstart is, het woord zegt het al, je kuur te kickstarten terwijl de lange esters aan het opbouwen zijn. Dat doe je hier in principe niet want de lange esters hebben geen moment een stabiele waarde, dat kun jij ook zien toch?

Je moet 't echt helemaal zelf weten man, je gaat 't toch wel doen ook al komen er nog 15 die zeggen dat het vreemd is. Gainen zul je wel, daar twijfel ik niet aan. Ik vind 't alleen geen handige opzet.



Kijk hier kan ik iets meer mee. Frontloaden niet mogelijk?
 
Kijk hier kan ik iets meer mee. Frontloaden niet mogelijk?

Haha ben ik ook geen voorstander van :P Door een frontload zit je Test wel eerder op een stabiel niveau maar ook de hormonen als Myostatin wat juist spiergroei belemmerd. Met lange esters zou ik of gewoon een Winny/Dbol voor 3 of 4 weken pakken of ze rustig hun werk laten doen, maar dat ben ik.
 
heeft helemaal geen nut of meerwaarde. Je maakt het jezelf onnodig moeilijk.
3ml sust aanhouden en in een keer injecteren. Sust geeft per injectie over 1 week tijd stabielere bloedwaardes dan 1 injectie van test e. Als je test e 2x per week gaat injecteren maakt het al helemaal niet meer uit qua bloedwaardes. Zelfs 3ml test e over 2 injecties in de week verdelen is niet echt de moeite waard. Zou in ieder geval dat hele gerommel mer afbouwen en langzaam overgaan op de andere helemaal links laten liggen, tijdverspilling.
 
Ik waardeer iedereen zijn aandeel, maar nu zegt de 1 dat 1x p/w sus zetten alleen schommelende waarde,s geeft en de andere dat het stabiel is.

Is het anders een idee ( ook met de gedachte gear die ik heb liggen ) om gewoon elke week zelfde aan te houden. Ik snap dat mensen geen meerwaarde zien in sus met testE combi, maargoed dit heb ik eenmaal gekocht. Zou het dan beter zijn om elke week 2ml sus en 1ml testE te zetten, en eventueel verdeeld over 2x zetten per week. En dat dan 10 weken.
 
Ik waardeer iedereen zijn aandeel, maar nu zegt de 1 dat 1x p/w sus zetten alleen schommelende waarde,s geeft en de andere dat het stabiel is.

Is het anders een idee ( ook met de gedachte gear die ik heb liggen ) om gewoon elke week zelfde aan te houden. Ik snap dat mensen geen meerwaarde zien in sus met testE combi, maargoed dit heb ik eenmaal gekocht. Zou het dan beter zijn om elke week 2ml sus en 1ml testE te zetten, en eventueel verdeeld over 2x zetten per week. En dat dan 10 weken.

Laat 1 van de 2 dan gewoon even voor wat het is. Dat spul is meestal nog een jaar of 3 houdbaar, no problem. Zet je 3x per week 1 ml Sust bijvoorbeeld. Of 1 keer per week 3 ml TestE.
 
Back
Naar boven