MuscleMeat

Sushi all you can eat tips (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WT7

Novice
Lid geworden
25 jan 2016
Berichten
20
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
90kg
Donderdag ga ik als een gek onbeperkt sushi eten met n maat.
Nu ben ik opzoek naar tips om zoveel mogelijk te kunnen eten.
Nu weet ik dat je juist niet niks moet gaan eten, omdat je maag dan krimpt en je snel vol zit.
Maar moet ik de hele dag eten zoals ik normaal doe? En dan 2 uur van te voren stoppen?

Mijn tactiek is we die extra dikke lagen rijst erafsnijden en weggooien of op t bord laten liggen.
Maar 1 glas water drinken.
Kleine porties beginnen, maar doorvreten tot t bittere eind.

Ik zal nog even posten hoeveel stukken sushi ik ga redden en hoeveel kg erbij aan is gekomen.
 
Ja laat maar liggen. Dat gaat je geld kosten . Ze verwachten dat wat klaar gemaakt word ook wordopgevreten.anders betaal je er gewoon voor en gooien ze het wel eg voor je.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha neem.wel n tas mee daar maa ik me geen zorgen over.. of ik vind een stukje nagel.. geen probleem.. ik vroeg meer antwoord op hoe ik mn maag kan voorbereiden om veel aan te kunnen, maar daar heb je geen antwoord op meneer de chinees
 
Klopt man. Vraag het een bolletjes slikker die weet het wel

 
Als je iq niet zo hoog is zeg dan beter niks
 
Wat een topic weer eet gewoon is kerel zonder moeilijk te doen
 
Word een erg gezellig etentje zo te zien.
 
Gewoon vreten. Is dat nou zo moeilijk. En je kan nog Domperidon+Primperan nemen.
 
13 rondes meester hier.

Gewoon alleen maar sushi vreten en geen gefrituurde zooi. Daarnaast lijkt de wijn wat droger te zijn dan die normaal moet zijn en zijn de hapjes naast de sushi vaak extreem zout zodat je minder veel kan eten en meer moet drinken. Trap hier dus niet in.

Gl hf man!
 
Wat een topic weer, in plaats van de normale all you can eat posts "Hoe kan ik dit in me schema passen zonder meteen 5 kilo aan te komen" nu een keer een "Hoe krijg ik zoveel mogelijk naar binnen gewerkt" topic van een schooier die de helft wil laten liggen of onder de tafel weg te duwen, lol, en dan ook nog bashen op mensen die tegen je zeggen dat je zielig bezig bent. Ik weet niet of je engels kunt maar "All you can eat" betekent "Alles dat je op kan", dus niet "Alles wat je van je bord weet te laten verdwijnen naar andere plekken dan je maag"

Als je besluit om toch als een normaal mens in ieder geval alles op te eten dan wens ik je wel veel plezier, niet zo zielig doen en gewoon eten. Kunt in dat geval het beste wel gewoon de hele dag door blijven eten, wellicht wel wat kleinere maaltijden (vooral beperken op de carbs) en vlak voor het eten nog gaan sporten als je in die gelegenheid bent.
 
Gelukkig nog een paar goede reacties..
Dit gaat een wekelijks iets worden vandaar een aantal tips gevraagd.

Schooiera houden hun hand op en kunnen niet elke week uit eten.

Oja stunna jy kan je naam beter wijzigen in stumpa als ik die kop zo zie
 
Wel goed bezig zo, nieuw op een forum en dan iedereen beledigen.
 
Beter over je heen laten zeiken ofniet? Dan kom je er wel
 
Of gewoon normaal doen. Maar is voor jou geen optie blijkbaar.
 
Eigen schuld WT7, in je openingspost kom je over als een kneus. Sorry, kan er niks aan doen, maar is echt zo.

We hoeven niet te weten hoeveel glazen water je drinkt, en hoeveel rijst je gaat verspillen die de koks voor jou koken. Doe normaal, eet wat je wilt, en zorg voor een gezellig etentje in plaats van deze bullfuck :)
 
Haha nee tis bloedseries hier ofniet stelletje narcisten. Ik maak zelf wel uit hoe ik eet en wat ik eet. Heb ik geen anabolen-verslaafden voor nodig die me dat vertellen.
Kutforum is dit. Stik erin.
 
Je moer.
 
Gelukkig nog een paar goede reacties..
Dit gaat een wekelijks iets worden vandaar een aantal tips gevraagd.

Schooiera houden hun hand op en kunnen niet elke week uit eten.

Oja stunna jy kan je naam beter wijzigen in stumpa als ik die kop zo zie
Ga eens dood.
 
Back
Naar boven