Fitness Seller

Sushi Meet

Bezoekers in dit topic

Bokito

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
11.734
Waardering
15.483
Hoogste tijd om weer een happie met ze allen te eten.
Ik heb maar een Sumo restaurant gekozen wat vrij centraal ligt, en een datum eind november zodat iedereen de tijd heeft om vrij te maken/krijgen.

Locatie: Sumo, Amsterdam(leidseplein)
Datum: 29 November(vrijdag)
Tijd: 19:00


Voor degene die niet bekend zijn met het concept: Het is onbeperkt sushi(en ander vlees etc) eten voor 27,50 P.P. Hier komt nog drinken bij.

Ik hoor graag van jullie of de plek/datum uit komt voor de meeste. Je kan natuurlijk geen rekening met iedereen houden.

Deelnemers:
Svenrpb
g-men
Sjors26
Chreiz
Kurash
El chocoteddy
Frenkpie
Eddine
VladB
 
Laatst bewerkt:
In natuurlijk.
 
Sushimeet voor Powerlifters/Strongmen of mogen bodybuilders ook komen ;)
 
In.
Kom je dan nu ook weer wat vaker naar RPB?
 
En Amsterdam Centraal?

En dat.

Hasekura is ook all-in en zit recht tegenover de roltrappen van de jaarbeurs uitgang van Utrecht CS en je kan er voor de deur parkeren.

Is misschien centraler voor de mensen uit het Zuiden.
 
Sushimeet voor Powerlifters/Strongmen of mogen bodybuilders ook komen ;)

Jij natuurlijk wel;).
In.
Kom je dan nu ook weer wat vaker naar RPB?

Alleen omdat je in bent.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 12:11 ----------

En dat.

Hasekura is ook all-in en zit recht tegenover de roltrappen van de jaarbeurs uitgang van Utrecht CS en je kan er voor de deur parkeren.

Is misschien centraler voor de mensen uit het Zuiden.

Het is de vorige keer al in Utrecht geweest, dus misschien is nu een andere plek beter. Maar als er meer mensen zijn die dit willen is het natuurlijk ook een optie.
 
zaterdag avond zou beter zijn. skip niet graag mn deadlift training voor wat eten
 
Als het in Amsterdam is, count me in (minimaal 7 rondes he)
 
zaterdag avond zou beter zijn. skip niet graag mn deadlift training voor wat eten

wie heeft het over skippen, verplaats je DL training gewoon naar za
 
Ah shit, ik val onder de minimale eisen.
 
Abbo, heb nog geen werkrooster voor november dus misschien
 
Ik wil wel komen, maar ik werk op vrijdag meestal tot 22.00 :( Anders kom ik daarna gewoon ff langs. Woon toch in Amsterdam
 
Ik denk dat ik ook kan komen, ben alleen erg slecht in bijna 2 maanden vooruit plannen maar reken maar van wel
 
Is goed, hoor het vanzelf wel dan.
 
Bump
 
Back
Naar boven