MuscleMeat

Sust 250. Na paar maanden opeens bulten na zetten ?

Bezoekers in dit topic

Testosteron wordt vaker uit Duitsland gehaald, dus stad aan de grens is niet gek nee.
 
Topper! Ik ga dit eens proberen.



Dit kan gewoon met die blauwe naald ? 23G 0.6x30mm ?


Heren, tot zover bedankt voor het meedenken!
25G 25mm is prima voor quads
 
andere olie waarschijnlijk, dit lijkt me de meest aannemelijke reden.
 
andere olie waarschijnlijk, dit lijkt me de meest aannemelijke reden.
Standaard is pindaolie, daar zijn sommige gevoelig voor. Mct of ricinus of anders is mij niks van bekend, of EO moet zijn toegevoegd. (Ethyl Oleate)
 
Trt is heel beperkt in NL. Qua meds.
Nebido kan ook, en wordt sinds oktober geheel vergoed. maar TRT kun je beter in je eigen topic houden, dit gaat over UG gear.
 
Nebido kan ook, en wordt sinds oktober geheel vergoed. maar TRT kun je beter in je eigen topic houden, dit gaat over UG gear.
Wat houdt UG in overigens. Ik ben een leek wat dat betreft.
 
It’s legit Bullshark
 
Ik ben ook gestopt met unique, extreme pip en wekelijks koortsig na een 1 ml inject.
Verloopig hou ik het op "toeval" maar ik zit deze week ook al de hele tijd tussen 38.3 & 39.6 graden, dit kan uiteraard ook gewoon "het seizoen" zijn met de daarbij behorende verkoudheid priekelen. Maar ik hou even je comment in mijn achterhoofd!
 
25G 25mm is prima voor quads
Topper Ik ga ze bestellen.
andere olie waarschijnlijk, dit lijkt me de meest aannemelijke reden.
Ja ben benieuwd. Ik blijft op dit moment wel gewoon zetten, maar neem nog meer afstand tussen de plekken.
je krijgt ook last van bindweefsel van te veel zetten op dezelfde plek wat ik deed was hirudoid cream erop smeren na zetten dat help wel voor betere doorbloeding ..overigens gebruik ik als ik neem originele van de farmaceut

Ondertussen bemachtigd, volgende keer zetten (a.s. maandag) gaan we het gebruiken. Ik update rond die tijd weer mijn topic, want ik ben benieuwd of het mij zal helpen.
 
Update 28-1:
Vrijdag gezet i.p.v. donderdag i.v.m. de gevoeligheid van mijn bil. Dit keer extra ruimte genomen vanaf de laatste keer dat gezet is in mijn glute.
Tot op heden geen last. Als je hard drukt voel je een klein bultje, maar aanzienlijk minder qua grote en irritatie/pijn dan de vorige 3 pijnlijke bulten/schijven.

Heb ook alvast wat naalden (25G 25mm) besteld voor als ik eventueel in mijn quads wil gaan zetten. Thanks nog voor het advies Bullshark.
Ook Hirudoid cream gekocht voor de volgende keer zetten, even kijken of er dan helemaal niks qua irritatie optreed. Mocht dit wel het geval zijn, dan zal ik volgende week ook in mijn quad gaan zetten.

Ik zal halverwege volgende week weer even een update posten, iedereen tot zover bedankt voor het meedenken! :bow:
 
Update 4-2-2023:
As promised de update, iets later dan de bedoeling was.
Gewoon weer deze week normaal gezet op de dinsdag & donderdag. Opnieuw in beide gevallen een bult, waarbij de laatste veel minder pijnlijk en groot. (Nog steeds de zelfde Sust250 vial)
Vanaf volgende week de creme gebruiken, vorige keer niet gedaan omdat ik referentie kaders wou hebben. De injectie locatie glute of dijbeenspier wordt nog nader bepaald afhankelijk van hoeveel last ik nog heb van die bulten.

Gezien de frequentie van het zetten, en om mijn bil te ontlasten. Zat ik te denken om te gaan variëren qua spots, dus week 1 mijn glutes, en week 2 mijn benen. Zo hebben de "spots" steeds één week "recovery" van de vorige injectie. Ik zag hier geen nadelen bij, wellicht dat iemand zijn inzicht hierin kan geven :)
 
L-schouder, pecs, bil, been, en dan rechts ?
 
L-schouder, pecs, bil, been, en dan rechts ?
Voor nu alleen bil & been, link & rechts.

Top! Heb vanaf dat stuk gelezen, en moet zeggen dat ik nu inderdaad ook wel begin te twijfelen of het die olie is.
Las ook de switch van Sust naar Test E, merk je verschil ten opzichte van de pro's & cons? En tot op heden geen klachten meer als ik je topic goed begrijp ?
 
Voor nu alleen bil & been, link & rechts.


Top! Heb vanaf dat stuk gelezen, en moet zeggen dat ik nu inderdaad ook wel begin te twijfelen of het die olie is.
Las ook de switch van Sust naar Test E, merk je verschil ten opzichte van de pro's & cons? En tot op heden geen klachten meer als ik je topic goed begrijp ?
Ik zou voor test-c gaan, test-e kan pip geven tegenwoordig.
 
Voor nu alleen bil & been, link & rechts.


Top! Heb vanaf dat stuk gelezen, en moet zeggen dat ik nu inderdaad ook wel begin te twijfelen of het die olie is.
Las ook de switch van Sust naar Test E, merk je verschil ten opzichte van de pro's & cons? En tot op heden geen klachten meer als ik je topic goed begrijp ?

Correct. Geen bulten meer. Qua feel geen verschil. Het is 100% de olie in Sustanon.

Hele topic is best aardig om te leze al zeg ik het zelf. 😚
 
Back
Naar boven