MuscleMeat

Sust 500 deca 400

Bezoekers in dit topic

Muscless

Cool Novice
Lid geworden
26 nov 2015
Berichten
57
Waardering
8
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Ik wil een massakuur gaan doen sust 500 / deca 400. Hoe kan ik deze injects het beste verdelen?
 
2x per week, 250mg sust en 200mg deca per week.. of alles in 1x der in rammen
 
Ik neem aan dat je sust op 250mg/1ml en deca 200mg/1ml gedoseerd is? Zo ja, dan zou ik die 4 ml 1x per week zetten. Wat het beste is, maakt niet veel uit.
 
Ik neem aan dat je sust op 250mg/1ml en deca 200mg/1ml gedoseerd is? Zo ja, dan zou ik die 4 ml 1x per week zetten. Wat het beste is, maakt niet veel uit.

Sorry hoor maar snap jij wel wat esthers inhouden ?
sust dient minimaal 2x per week geinjecteerd te worden.
en liefst eod vanwege de korte esthers.

dus je injecties en ml verdelen over 2x per week ts succes!
 
Sustanon kan 1keer pw !

Maakt mij trouwens geen reet uit wat ts doet. Ik weet dat 1x per week geen enkel probleem uitmaakt, ivm die korte esters die je opnoemt.

Waarom trt om de 2 a 3 weken ? Omdat het veel langer werkt.
 
Laatst bewerkt:
Idd sust 2x per week zetten minimaal ivm de kortere esters die dr in zitten
Anders test e ipv sust en 1x per week zetten
 
Sust 2x per week vind ik zelfs net wat te weinig maar snap wel dat de meeste dat doen. Ikzelf zal het EOD zetten
 
Sustanon kan 1keer pw !

Maakt mij trouwens geen reet uit wat ts doet. Ik weet dat 1x per week geen enkel probleem uitmaakt, ivm die korte esters die je opnoemt.

Waarom trt om de 2 a 3 weken ? Omdat het veel langer werkt.

Kan zeker, maar dan zijn niet alle esters nuttig voor je en die zitten er niet voor niks in
 
Kan zeker, maar dan zijn niet alle esters nuttig voor je en die zitten er niet voor niks in

Klopt zeker dat die er niet voor niks inzitten, alleen mijn ervaring is, dat je er absoluut geen dip of wat dan ook van krijgt als je t dus 1x pw zet.
Had dan eigelijk ook 'uit eigen ervaring' erbij moeten zetten :roflol: my mistake.
Dus ts, luister maar naar de 2x pw.
Het is pure eigen ervaring 1x pw.
En 88ja ik weet wat korte esters inhouden. Bedankt voor je opheldering.
 
Heb het er onlangs nog met cools over gehad sust is gewoon 1 keer per week
 
  • Like
Waarderingen: REJ
Heb het er onlangs nog met cools over gehad sust is gewoon 1 keer per week

Lekker test-p iedere week zetten :rolleyes: yeah right
Maargoed, het kan. Komt alleen niet tot zijn recht. Winstrol zou je ook om de dag kunnen slikken. Moet je allemaal zelf weten
 
Daarom gewoon lekker test e pakken ipv sust.
Snap de meerwaarde niet helemaal als je 1 of 2 x per week wilt zetten.
In beide gevallen lijkt test e mij geschikter dan sust.
 
Lekker test-p iedere week zetten :rolleyes: yeah right
Maargoed, het kan. Komt alleen niet tot zijn recht. Winstrol zou je ook om de dag kunnen slikken. Moet je allemaal zelf weten

trt gebruikers krijg ook 1 ml sust per anderhalve week
Zit immers niet alleen test p in maar ook lange esters die geleidelijk in elkaar over lopen voor stabiele bloed waardes
 
  • Like
Waarderingen: REJ
Sorry hoor maar snap jij wel wat esthers inhouden ?
sust dient minimaal 2x per week geinjecteerd te worden.
en liefst eod vanwege de korte esthers.

dus je injecties en ml verdelen over 2x per week ts succes!
Of jij weet dat niet! Zitten 2 korte en 2 lange esters in. 2 + 4,5 + 9 + 15 dagen halfwaarde tijden. Dus 1 keer per week is meer dan genoeg! Oja dit zetten ze ook bij mensen die geen test aanmaken 1x in de 2 weken!
 
  • Like
Waarderingen: REJ
trt gebruikers krijg ook 1 ml sust per anderhalve week
Zit immers niet alleen test p in maar ook lange esters die geleidelijk in elkaar over lopen voor stabiele bloed waardes

Dat is ook het eerste dat ik dacht bij sust. Maar jij en ik zijn lang niet de enige die zich afvragen waarom test-e niet wordt voorgeschreven ipv sust. Zitten alleen maar voordelen aan, alleen de stabielere bloedwaarden al.
 
Lekker test-p iedere week zetten :rolleyes: yeah right
Maargoed, het kan. Komt alleen niet tot zijn recht. Winstrol zou je ook om de dag kunnen slikken. Moet je allemaal zelf weten
ik dacht dat sust een mix was van test e, p en a? of zit ik er hier volledig naast?
 
ik dacht dat sust een mix was van test e, p en a? of zit ik er hier volledig naasT?

Daarom zeg ik toch test-p :p de winstrol was een voorbeeld van iets dat nergens op slaat als je het op deze manier gebruikt maar dat wel zou moeten werken
 
(En het verschild nogal met sust, heb verschillende esters voorbij zien komen. Verschilt denk ik per land of anders heb ik vage vials in handen gehad)
 
Poeh poeh.. Gewoon voor degene die willen 1x per week. Voor degene die 1x niet willen, 2x per week.
En voor degene die dit alle 2 niet willen, zet gewoon niks !
 
Back
Naar boven