MuscleMeat

Sust + Deca cycle

Bezoekers in dit topic

Wietzest

Novice
Lid geworden
20 jan 2017
Berichten
17
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Ik begin vandaag met mijn sustanon 400 deca 400 cycle, die 10 weken duurt. 2 weken na de cycle begin ik met nolva en clomid. 2 weken nolva op 40mg/ed en clomid 100mg/ed. Daarna 2 weken nolva op 20mg/ed.
Physique foto's en dieetschema komen later deze middag online te staan.
Ben op dit moment;
1.76
86kg
17.6% vet

Ik ga iedere dinsdag 1ml sust en 1ml deca in mijn quad zetten.
Ik ga hierop de bijwerkingen en resultaten bijhouden

Tips zijn altijd welkom, des te meer info, des te meer resultaat ik uit de cycle kan halen

gratzz
 
17.6% vind ik persoonlijk wel wat hoog voor een bulk cycle.
 
Zijn jouw sustanon en deca 400mg/ml?

Sterkte op bijna 18% en sust/deca.
 
Zijn jouw sustanon en deca 400mg/ml?

Sterkte op bijna 18% en sust/deca.
Ja, ze zijn van euro med. Het vetpercentage is gemeten met een weegschaal enniet met een 7 punts vetplooi meting. Geen idee of dit verschil maakt? Gezien mijn back muscles en benen wel zichtbaar zijn heb ik vaak het gevoel dat ik eerder op 15 zit. Carbs op 513, vetten op 77.7 saturated 30.8. Kan hier evt wat aan veranderd worden?
 
Tip: ff inlezen.

Wat is je doel om op zo’n hoog bf een sust/deca te pakken?
Deca er 2 weken eerder uitgooien.
20mg nolva of 50mg clomid p dag als nakuur is meer dan genoeg.
 
Ja, ze zijn van euro med. Het vetpercentage is gemeten met een weegschaal enniet met een 7 punts vetplooi meting. Geen idee of dit verschil maakt? Gezien mijn back muscles en benen wel zichtbaar zijn heb ik vaak het gevoel dat ik eerder op 15 zit. Carbs op 513, vetten op 77.7 saturated 30.8. Kan hier evt wat aan veranderd worden?

Post eens een foto, dan schatten wij je bf. Die weegschalen kloppen nooit.
Hoe hoog zit je in je ew?
 
Post eens een foto, dan schatten wij je bf. Die weegschalen kloppen nooit.
Hoe hoog zit je in je ew?
Eiwitten op 242, zie dieet.
Heb wel zelf het dieet in elkaar geknutseld z.b.v. een diëtist

bb1.jpg


bb2.jpg


bb3.png
 
Tip: ff inlezen.

Wat is je doel om op zo’n hoog bf een sust/deca te pakken?
Deca er 2 weken eerder uitgooien.
20mg nolva of 50mg clomid p dag als nakuur is meer dan genoeg.

Ik wou eigenlijk wat meer clomid pakken gezien 400 deca je libido en de rest helemaal platgooit, zeker voor een eerste keer gezien ik net 20 ben
 
Eiwitten op 242, zie dieet.
Heb wel zelf het dieet in elkaar geknutseld z.b.v. een diëtist

Die 18% klopt aardig denk ik zo.
Zou deca lekker laten liggen dan en sws niet aan bulken denken.

Ik wou eigenlijk wat meer clomid pakken gezien 400 deca je libido en de rest helemaal platgooit, zeker voor een eerste keer gezien ik net 20 ben

Op meer clomid ga je je echt niet beter voelen, eerder minder goed. Plus dat sommigen er een slecht zicht van krijgen.

Die deca blijft de boel een stukje langer onderdrukken dan test. Daarom de test 2 weken langer doortrekken, als je dan toch hiermee door wilt gaan.
 
Voeding kan imo ook wel beter...
Waarom om 9:30-14:30 en na het trainen een minimaaltijdje? Want wat is nu 100 gram gekookte rijst met 100 gr gehakt en 50 gram groenten.. een kleuter eet meer dan zo een maaltijd.

En tegenover die kleine maaltijdjes zet je wel 2 x serious mass in je schema.
Als je nu gewoon eens 100 gram ongekookt afgewogen rijst per maaltijd doet en 2 ons gehakt en 2 ons groenten... dan heb je die serious mass niet nodig.
 
Voeding kan imo ook wel beter...
Waarom om 9:30-14:30 en na het trainen een minimaaltijdje? Want wat is nu 100 gram gekookte rijst met 100 gr gehakt en 50 gram groenten.. een kleuter eet meer dan zo een maaltijd.

En tegenover die kleine maaltijdjes zet je wel 2 x serious mass in je schema.
Als je nu gewoon eens 100 gram ongekookt afgewogen rijst per maaltijd doet en 2 ons gehakt en 2 ons groenten... dan heb je die serious mass niet nodig.

Ben van nature geen eter met grote honger, maar met deca zal ik wel hongeriger worden. Maak ik er in beide gevallen 2 ons van, en doe ik de serious mass erbij. Anders kom ik tekort op carbs. Liever meer dan minder carbs in dit geval, ik ga hoe dan ook niet onder de 500. Zal het meenemen in mijn diet schedule :)
 
De rijst dan wel ongekookt afwegen he! ;)

In plaats van serious mass kan je ook gewoon zelf een gainer maken. Weet je zeker wat je binnenkrijgt.

Voorbeeldje:
Volle (choco) melk + havermout (ulrafine oats) of rijstpoeder + lepel pindakaas of scheutje olie + kaneel/cacao/honing oid
Kan je ook yoghurtdrink voor gebruiken oid.
 
De rijst dan wel ongekookt afwegen he! ;)

In plaats van serious mass kan je ook gewoon zelf een gainer maken. Weet je zeker wat je binnenkrijgt.

Voorbeeldje:
Volle (choco) melk + havermout (ulrafine oats) of rijstpoeder + lepel pindakaas of scheutje olie + kaneel/cacao/honing oid
Kan je ook yoghurtdrink voor gebruiken oid.

kant en klare Gainers zijn vaak rommel.
 
De rijst dan wel ongekookt afwegen he! ;)

In plaats van serious mass kan je ook gewoon zelf een gainer maken. Weet je zeker wat je binnenkrijgt.

Voorbeeldje:
Volle (choco) melk + havermout (ulrafine oats) of rijstpoeder + lepel pindakaas of scheutje olie + kaneel/cacao/honing oid
Kan je ook yoghurtdrink voor gebruiken oid.

Ga ik zeker proberen! Thanks voor de tip. Zoals ik meegekregen heb is 400 deca.te veel. Daarom heb toch gekoxen voor 0.5ml (200deca). Heb net mijn eerste injectie gezet bij mijzelf. Het was even spannend om te doen, naderhand viel het reuze mee. Ik ga 8 weken deca doen en 10 weken sustanon, zodat mijn nakuur iets effectiever werkt. Morgen borst en triceps trainen.
 
Waar ligt je onderhoud eigenlijk? Vind je kcal intake best hoog. Zou er erg voorzichtig mee zijn op jouw bf.
 
Ben nu een week verder. Nog steeds een gevoelige plek op mijn quadricep op de plaats van de injectie, dus gisteren in mijn glutes gezet. Hoorde helaas te laat dat je vroeg op de dag moet zetten en daarna moest bewegen. Daardoor heb ik flinke spierpijn gekregen in mijn been. In de glutes is de pijn minimaal, kan er lekker op trainen. Merk kleine verschillen in krachttoename en heb wat meer honger dan tevoren. Verder nog geen zichtbare veranderingen zoals acne of roid rage.
 
Back
Naar boven