Fitness Seller

Sust + Deca cycle

Bezoekers in dit topic

Nu precies een week later. Vanochtend was ik 89.7 zonder kleding. Voorlopig laat ik mijn voeding en inject tijdstippen hetzelfde.
 
Lekker, bijna 4 kg gainen binnen een week op bijna 18%...
 
Helaas een paar dagen goed ziek geweest. Griep te pakken gekregen, ons hele bedrijf had er last van gekregen. 1 keer goed zitten overgeven en 3 dagen vloeibare kak gehad. Vanaf vandaag gaat alles weer iets beter. Door de ziekte helaas even niet kunnen trainen en slecht gegeten. Dit moet ik bekostigen met een kilo minder. Zo maar even een injectie in de bil en daarna cardio en sauna pakken om mijn gifstoffen eruit te transpireren. Vanaf vandaag eet ik weer volgens het schema
 
We zijn weer een paar weken verder. Injecties verspreid, woensdag 200 sust, zaterdag 200 sust en 400 deca. Zit nu op 92 kilo, het gaat nu allemal wat minder snel. Aardige krachttoenames zijn zeker te merken. 80kg 13 reps gebencht, 90 7 reps. Ben nu wat rustiger gegaan qua gewicht en meer om contractie gebaseerd gaan trainen. Heb besloten om de kuur te eindigen met 6 weken tren. Iemand nog tips wat betreft de tren?
 
Back
Naar boven