XXL Nutrition

Sust meer pijn dan DECA?

Bezoekers in dit topic

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Ik ondervind dus elke keer meer pijn bij Sustanon injecties dan bij deca injecties.
Zeker als ik dit in mijn been doe! Het k*tte is gewoon dat ik een week invalide ben als ik in mijn been injecteer, en zeker met sustanon!
Kan iemand dit bevestigen????

Ja, spuit in je reet , veel makkelijker en pijnloos, steeds een ander bil voor de injectie.DUs niet je been.

Of ik nu sus gebruik of deca ik voel niet meer pijn, eigelijk voel ik bijna helemaal niets. Ik zet mijn spuiten in me bil.

Waarschijnlijk dat je sus op alcoholbasis hebt.

• Topic Starter Topic Starter
zet spuit op de plek, waar je handen tegen je been vallen wanneer je ze langs je lichaam laat vallen... dan niet aan de zijkant, maar meer boven op, waar de spier het dikste is.. met naald 0,7.... kan je vertellen dat ik ECHT een week naar de klote ben als ik dit doe! in bil heb ik verder geen last...!
(zou het niet kunnen komen doordat ik de naald vrij langzaam injecteer?)

gewoon door blijven spuiten op een gegeven moment merk je er niks meer van maar been is ionderdaad k*t jah te veel zunuwem en aders soms moet je wel drie keer opnieuw spuiten en dat is geen lolletje

Ik heb ook mega pijn van de sust injects. Komt van de alcohol die in de oplossing zit (benzyl ?).
Zet ze redelijk hoog in je bil dan heb je er het minste last van.

succes

komt waarschijnlijk door de propionate die erin zit die irriteerd bij sommige mensen (de meesten mensen zelfs) ma na een tijdje spuiten word de pijn minder voel nu zelfs niets meer

Ik ben nu ook bezig met sustanon en deca en ondervind helemaal géén last. Misschien is dit voor ieder persoon weer anders, maar mijn spuiten laat ik zetten in m'n bil en is geheel pijnloos

Originally posted by gladiator
Ik ben nu ook bezig met sustanon en deca en ondervind helemaal géén last. Misschien is dit voor ieder persoon weer anders, maar mijn spuiten laat ik zetten in m'n bil en is geheel pijnloos

Ligt er natuurlijk ook aan door wie je het laat doen:D

"Een kip is een volwassen ei."

:) :) :)

Primo kán ook héél erg pijnlijk zijn en Win Depot is er ook zo eentje die, wanneer verkeerd gezet, dagen kan zorgen voor een mank lopend slachtoffer, ook als ie in de bil is gezet! :)

heb ook wel eens dat ik het een erger voel dan het ander:

sustanon voelde ik niets van bij 1 / 2ml
boldone voelde ik vanaf 2ml heel vies door me been heen trekken (bij een injectie in de bil)
HCG voelde ik nog veel viezer door me been heen trekken maar dit kwam omdat de vriend van me die me die spuiten zet op olie basis gewend was (daar bij moet je dus harder drukken als bij HCG) en die spoot in 1x heeeel snel de hele spuit leeg

Originally posted by patser928
heb ook wel eens dat ik het een erger voel dan het ander:

sustanon voelde ik niets van bij 1 / 2ml
boldone voelde ik vanaf 2ml heel vies door me been heen trekken (bij een injectie in de bil)
HCG voelde ik nog veel viezer door me been heen trekken maar dit kwam omdat de vriend van me die me die spuiten zet op olie basis gewend was (daar bij moet je dus harder drukken als bij HCG) en die spoot in 1x heeeel snel de hele spuit leeg

Hahaha :D

pijn is fijn....

denk dat dit inderdaad van persoon tot persoon verschild en natuurlijk welke oplossing je sust. is .
En been... tja, daar ik het zelf nooit heb gedaan lijkt het mij best pijnlijk, doe mij de bil maar :D
misschien een idee om de sust. en deca tezamen in 1 spuit in te brengen (beiden oliebasis..)

Good luck !

lijkt me geen goed idee, om de boel te mixen...

Terug
Naar boven