AndroidHealthClinic

Sust meer pijn dan DECA? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mixen kan geen absoluut geen kwaad..
Zoals ik al zei; als het beiden op oliebasis is, is dit juist aan te raden; waarom 2 x spuiten per week als het ook in 1 x kan, het resultaat zal echt niet verschillen (afhankelijk van de hoeveelheid die je per week zet uiteraard)
 
Ik snap zoiezo niet waarom er mietjes zijn die niet tegen een spuitje kunnen, heb al heel wat meer pijn moeten meemaken dan zon stom prikkie...
 
wat dan? je schoonmoeder?
Pijn is fijn... alleen klote als je in je been injecteert en gewoon 1,5 week naar de klote bent...
 
Originally posted by badboy
Mixen kan geen absoluut geen kwaad..
Zoals ik al zei; als het beiden op oliebasis is, is dit juist aan te raden; waarom 2 x spuiten per week als het ook in 1 x kan, het resultaat zal echt niet verschillen (afhankelijk van de hoeveelheid die je per week zet uiteraard)

Badboy heeft gelijk...
Zeker als je meerdere spuiten per week moet gaan zetten, ontstaat al gauw littekenweefsel en wordt het steeds moeilijker om een goede prikplek te vinden...
Dus waarom dan 2 x prikken als het in 1x kan??
 
Originally posted by jweigeman
wat dan? je schoonmoeder?
Pijn is fijn... alleen klote als je in je been injecteert en gewoon 1,5 week naar de klote bent...

0,8 * 40 in me quad gezet, 1 dag spierpijn gehadm that's all..
 
al spuitende, merk ik dat elke keer er minder gevoelig voor wordt... maar het bizarre is, dat wanneer ik injecteer in been, het zo'n harde droge plek is, dat het ook erg begon te bloeden, maar dat was te wijten aan mijn beentraining daarvoor denk ik, want spier was volgepompt met bloed...
 
:)

heb ook fokking last van me rechterbil met sust en deca me bil gloeit

maar zoals ik hier lees zal die pijn erwel bij horen
 
had ik ook. Ben geswitched naar andere sust en toen was het veel minder. Brufennetje helpt trouwens prima (>600mg)
 
:) zie het nu pas...
 
Back
Naar boven