MuscleMeat

Sust,Primo,Mast,Winstrol,T3,Clen

Bezoekers in dit topic

Col_inc

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
20 jan 2017
Berichten
4.784
Waardering
5.515
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
Week 1-10
Sust 600mg.
Primo 400mg.
Masteron 400mg.

Week 2-12 HCG 2x 250iu/ Week 13/14/15/16 Nolvadex.

Week 1-6
Winstrol 50mcg.
Clen Opbouwend afbouwend elke 3 dagen 20mcg. 2weken on 2 weken off.
T3 25mcg. elke week opbouwend tot max 100mcg.

Vandaag week 3 ingegaan, van 89 gezakt naar 82/83 in 4 weken tijd. Nadeel heel weinig energy geen zin in trainingen voel me heel slecht de laaste weken geestelijk heel slecht, niet lekker in me vel.

(was ook niet heelemaal hersteld van me laaste kuur 4 maanden terug Test/Deca) Test was nog te laag in me lichaam en lever zat op de grens.

Enig advies om me beter in me vel te voelen of bepaalde aas laten vallen???, Heb het advies gekregen om de t3 en winstrol te laten vallen en me Sust te vervangen door Test, omdat Sust schommelt met 4 verschillende esters....?

en van die 6kilo die ik ben afgevallen lijkt het alsof ik meer vocht,spiermassa verloren heb dan vet, ja tuurlijk ook wel wat vet maar grotendeels spiermassa of is dit geestelijk>?
 
Laatst bewerkt:
niemand?
 
Clen + 100mg T3 zullen nogal een impact op je energie hebben. 1.5kg in de week afvallen gaat je ook niet in de koude kleren zitten.

Op zich is er niets mis met sustanon. De verschillende esters (kort en lang) zorgen er voor dat je al heel snel behoorlijke test niveaus zou moeten hebben. Ik denk niet dat dit anders gaat zijn met Test-E of prop.
 
mijn energie is inderdaad heel erg gedaald, geen zin in trainen ontzettend moe en noem maar op, krachttrainen na 1 uur geef ik het al op.

Ik heb de t3 al eruit gehaald alleen clen nog voortaan kijken hoe het zal lopen.

bedankt voor je reactie
 
mischien minderen met de hoeveelheden aan verschillende middelen, meer is niet altijd beter

hoe zit je met je kcal? als deze al flink onder onderhoud zitten vind ik het niet gek dat je energie weg is met clen en t3, en zal ook spierverlies kunnen geven ondanks de aas die erlangs loopt
 
2500 calorie heb ook mijn koolhydraat inname heel erg verminderd, ik dacht dat het samen met aas wel zou meevallen....
 
Dit is echt overkill en veel te veel stress in je body
keep it simple met 2 compounds
Test Mast of
Test Primo
dan kun je knallen dat gaat je echt veel meer opleveren
 
Laatst bewerkt:
denk je bro?, ik dacht dat ik echt hard hierop zou gaan...
 
hahaha ja dat heb ik wel gemerkt man wat raad je me aan primo eruit of mast? 400mg 400mg
 
hahaha ja dat heb ik wel gemerkt man wat raad je me aan primo eruit of mast? 400mg 400mg

Das persoonlijk sommigen ervaren acne van Mast
Primo is wat anaboler
vragen over AAS in bovenstaand topic :)
Daar leer je om je eigen kuur verantwoord samen te stellen
 
zoals ik ook al zij gooi de t3 er uit of hou hem op max 50mcg.. zelf ga ik niet hoger dan 25mcg.
 
yo, ik hou me eraan bro komt goed ik merk het al heb de clen eruit gehaald t3 verminderd en merkte het gelijk al.
 
Ik zou meer eten, ik weet niet hoeveel kcal je onderhoud is etc. Maar op 2500kcal zou ik me ook super kut voelen. En idd niet overdrijven met de t3 en clen. Als ik die 2 combineer en gooi er tren bij voel ik me ook minder prettig :)
 
hahah ja zeker, ik heb het al aangepast voel me stuk beter wat hoger in de kcal en de clen eruit laten vallen.
 
Back
Naar boven