XXL Nutrition

sust tren deca of mast

Bezoekers in dit topic

pandabeertje

Novice
Lid geworden
27 aug 2011
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Hallo besten allemaal,

Ik wil mijn derde kuurtje aankomende winter starten, in het verleden 2 kuurtjes gedaan test e kuur 500 en de 2 de was test e 500 en tren e 200.

Ik zit zwaar te dubben om er wat kilos bij te komen te denken aan super sust 300 tren 200 en deca of mast 400, wat is van die laatste 2 de beste massa bouwer als ik ze op 400 zet? Het liefst droge massa natuurlijk.

Dus:
week 1/12 300mg super sust
week 1/10 200mg tren e
week 1/10 400mg deca of 400mg masteron

Voeding is dik in orde, gaat mij puur om deca of mast als droge massa bouwer.

Bvd..
 
Deca is geen droge massa, maar wat het icm tren doet kan ik je niet zeggen.
 
Deca is geen droge massa, maar wat het icm tren doet kan ik je niet zeggen.
ik wel,je gaat dan knallen als een malle,maar je herstel zal nooit zo zwaar zijn geweest.2x19nor tricky man

ik zou voor test/tren en mast gaan,heerlijke combi
kan bijna niet beter is mijn ervaring.
 
Herstel is natuurlijk ook belangrijk en heb het liefst zo min mogelijk vocht. Denk dat ik mast pak, dan maar een kilo minder, heb het idee dat deca wat meer doet aan kilos mast wat schoner?
 
Herstel is natuurlijk ook belangrijk en heb het liefst zo min mogelijk vocht. Denk dat ik mast pak, dan maar een kilo minder, heb het idee dat deca wat meer doet aan kilos mast wat schoner?

Met deca ga je zeker wat vocht en vet erbij krijgen maar ligt ook voor een groot aandeel in je voeding.
 
Niemand die zuurt over het feit dat Ts niet eens het verschil tussen deca en mast kent? Zijn zo goed als 2 tegenpolen.
 
Ik vraag niet om de verschillen, ik vraag wat de beste massa bouwer is in combo met sust en tren.
 
droge spiermassa gegarandeerd mast ethanaat begin met 400 mg EW en bouw op naar 600 of zelfs 800 EW. Ben er zelf ook mee bezig en ik sta hard en droog van dat spul.Enige kleine nadeel zijn de puistjes op schouders en rug maar die neem ik er graag bij omdat ik weet dat die weer weggaan maar de droge spiermassa die ik al gewonnen heb en nog zal winnen die blijft grotendeels plakken en daar doe je het toch voor.Voor de mast gaan als je schone massa wilt en geen vocht.ben liever 90kg droog dan 95kg en erbij lopen als een vochtbal met een opgeblazen hoofd.
 
Laatst bewerkt:
Waarom niet gewoon test tren.
Met mast erbij ga je niet zo veel massa pakker dan zonder...dk erbij zal je meer vocht geven...en naast tren is dk echt slapjes...
 
Niets kan tegen tren op daar heb je gelijk in. En als ik Boldenone erbij zet dan ipv Mast?
 
Test tren is voldoende man, waarom meer erbij voor een 3e kuur ? nooit doen
 
idd...zou gewoon test tren pakken...500 om 400 test 12/14 weken tren 10...
word echt knallen...geloof me!!!
o ja...geen sust pakken maar gewoon test E...is veel stabieler...
 
Laatst bewerkt:
idd...zou gewoon test tren pakken...500 om 400 test 12/14 weken tren 10...
word echt knallen...geloof me!!!

Weet jij wel waar die 3 puntjes voor staan...

Echt super irri lezen!!!
 
sorry...ik heb altijd 'n tik met typen.
eerst waren het uitroeptekens nu puntjes!!!
denk dat het er meer om gaat wat ik tussen die puntjes zet.
als dat BS is wil je me dan alsjeblieft daar op verbeteren en niet op iets als 3puntjes meer zetten.
 
sorry...ik heb altijd 'n tik met typen.
eerst waren het uitroeptekens nu puntjes!!!
denk dat het er meer om gaat wat ik tussen die puntjes zet.
als dat BS is wil je me dan alsjeblieft daar op verbeteren en niet op iets als 3puntjes meer zetten.

Je vervangt volgends mij de , voor ... dat is het denk ik. Zie meer mensen op fora`s die zo berichten schrijven. Ik stoor me er persoonlijk niet aan, maar kan me voorstellen dat anderen dat wel doen.
 
Je vervangt volgends mij de , voor ... dat is het denk ik. Zie meer mensen op fora`s die zo berichten schrijven. Ik stoor me er persoonlijk niet aan, maar kan me voorstellen dat anderen dat wel doen.
Nee hoor is gewoon. Tik van me.
Voor de rest gaat het allemaal best goed met me hoor :-)
 
Ik kan de sust wat hoger doen 600 of 750 en de tren naar 300, tren meer dan 200 zit mijn vriendin al te zeuren wat ik wel niet stink naar koeien, 300 zou dan net gaan als ik haar lief aankijk.

Dus dan word het zoals het er nu uitziet:
750mg sust (10mg nolvadex pd mee laten lopen om vocht tegen te gaan tijdens de kuur) is dat een optie?
300mg tren

Lekker kuurtje?
 
750 test 300 tren...prima kuur...zou geen nolva nemen...beter dan provi of mast...
 
Nolva nemen uit voorzorg?
Belachelijk. Sorry.
 
Waarom niet gewoon test ipv sust? Minder prikken. En nolva tegen vocht? Beter proviron dan. En als je op je voeding let met tren/test zal het vocht wel mee vallen.
 
Back
Naar boven