Fitness Seller

Sust-tren e-mast e-winny (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mee eens. Maar 5kg winnen en vet naar beneden is geen easy job. Ik vind het standaard een tegenstrijdig doel. Beter gaat hij cutten imo

5 kg winnen en vet naar beneden gaat niet lukken op een licht kuurtje van 6 weken. Maar als je nog niet lang kuurt kan je veel bereiken met veeeeeel minder.

Heb mensen geweten die 300 test 300 tren deden als 5e of 6e kuur en hier nog mooie winst mee pakten. Maar hun eerste kuren waren dan ook licht (toch als je ziet wat er hier op dbb passeert)
 
5 kg winnen en vet naar beneden gaat niet lukken op een licht kuurtje van 6 weken. Maar als je nog niet lang kuurt kan je veel bereiken met veeeeeel minder.

Heb mensen geweten die 300 test 300 tren deden als 5e of 6e kuur en hier nog mooie winst mee pakten. Maar hun eerste kuren waren dan ook licht (toch als je ziet wat er hier op dbb passeert)
Ah well wat doe je eraan :o
 
En als ik de sust op 250 p/w doe

En de tren op 400 p/w

En de mast op 200 p/w
 
Dus de mast heefd een goeie meer waarde volgens jou

Op die combinatie had ik super erecties en libido + lekkere trainingen. Ik heb het al een paar keer gezegd op dit forum, voor mij was dit de 'superman' stack.
 
Op die combinatie had ik super erecties en libido + lekkere trainingen. Ik heb het al een paar keer gezegd op dit forum, voor mij was dit de 'superman' stack.

Bewijzen?
 
Ik hb me besluit genomen im hou em op

40mg winny p/d week1-4
500mg sust week 1/12
400mg tren week 1/10
200mg mast week 1/10


Hoop dat ik er goeie gains mee maak
En er goeie kracht winsten mee maak
 
Ik hb me besluit genomen im hou em op

40mg winny p/d week1-4
500mg sust week 1/12
400mg tren week 1/10
200mg mast week 1/10


Hoop dat ik er goeie gains mee maak
En er goeie kracht winsten mee maak

Daarmee gain je zelfs als je niks doet.
 
Alleen ik heb een probleem een vial met tren e is de dop er af dus is niet meer goed hersluit baar is dat erg kwa houdbaarheid
 
Alleen ik heb een probleem een vial met tren e is de dop er af dus is niet meer goed hersluit baar is dat erg kwa houdbaarheid

Vials zijn normal gezien nooit hersluitbaar.
 
Ik ben van mening dat je in deze situaties, voor de zekerheid best een nieuwe vial koopt. Kost een paar tientjes.
 
Back
Naar boven