AndroidHealthClinic

Sust + winstrol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Just me

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
372
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Heren,

Heeft er iemand ervaring met een 8 weekse sustanon + winstrol kuur....? Ben van plan om dit medio september te nemen?!
 
waarom geen test enthaat met winstrol, vind ik veel beter.
 
Idd beter enanthaat ipv sust. De halfwaarden van de mix zijn simpelweg niet ideaal...
 
Nou omdat ik heb begrepen dat bij gebruik van sustanon je lichaam minder vocht vast houdt...en dat je dus niet zo'n opgeblazen kikker wordt. Tevens heb je minder last van eventuele bijwerkingen.
 
ik denk dat de winstrol dat effect al behoorlijk onderdrukt van de test.

Overigens wel depot nemen. 8 weken tabs vind ik persoonlijk wel een beetje erg veel. 17AA's zijn nu eenmaal belastend voor de lever.
 
Just me zei:
Heren,

Heeft er iemand ervaring met een 8 weekse sustanon + winstrol kuur....? Ben van plan om dit medio september te nemen?!
Maar wat wil je ermee bereiken? Doel? Kilo's? etc; ook eens stats aub.

Sustanon is gewoon mix met esters van verschillende half-leven. Heeft niet veel te maken met de hoeveelheid vochtretentie.
 
Wat ik wil bereiken... Pffff... Nou ik wil een paar kilo aankomen....ff lekker hard trainen maar niet zo'n opgeblazen figuur krijgen. Dus vandaar dat ik aan winstrol zat te denken samen met sustanon.

Verder train ik nu ruim 4 jaar, ben 1.80 en weeg nu 88 kg, heb een vetpercentage van iets van 10%. Ben dus goed in vorm... Mag zeker niet klagen en ben op zich best tevreden over het resultaat wat ik tot nu toe heb opgebouwd.
 
Als je bij test. winstrol neemt dan zal je niet opgeblazen worden. Sus is evengoed test. alleen een combinatie van 4 esters. Theoretisch gezien is enthate beter, maar toch zijn er mensen die beter op sus reageren. Ik zou wel voor enthate gaan hoor, maar dat terzijde. Tenzij je extreem gevoelig bent om opgelbazen te worden zal je van de combi winstrol met een test. variant groot en hard worden. Mocht je winstrol tabs zijn, dan kan je in geval van enthate er in week 4 mee beginnen. Vocht vasthouden begint meestal pas echt eind week 5, begin 6.

Dus 8 weken 500 mg. test. enth. laatste 4 weken winstrol bv.

zo heb je maar 4 weken een oraal middel met 17AA verbinding en spaar je je lever.

just my 2 cents.
 
Soulreaver... Thnx voor jouw reply...

Ik ben toch super eigenwijs...en ga denk ik toch maar voor de sustanon.... Iedere week, gedurende 8 weken, 1 ampul. En daarbij denk ik ook om de 2 dagen winstrol te spuiten... Dus niet de orale versie... Van af welke week kan ik dan het best die winstrol erbij nemen?! Ik zat zelf te denken vanaf week 3.

Wie weet welke nakuur je hier het best bij kan nemen... Zat zelf te denken aan pregnyl en eventueel nolvadex?!
 
Ilya zei:
ik denk dat de winstrol dat effect al behoorlijk onderdrukt van de test.

Overigens wel depot nemen. 8 weken tabs vind ik persoonlijk wel een beetje erg veel. 17AA's zijn nu eenmaal belastend voor de lever.

Héééééééééél belastend voor de lever. Mijn leverwaarden waren zodanig hoog dat mijn dokter dacht dat ik galstenen had. Kijkoperatie was negatief hieromtrent. Dus opletten want de waarden herstellen zich maar hééééééééééél langzaam
 
En komt dat door die winstrol tabs...? Aangezien ik de injectabele versie tot me wilt nemen.
 
Geen lichaam is hetzelfde, de een krijgt wel verhoogde waarden, de ander niet. Als je echt verstandig bent laat je van tevoren je waarden checken en controleer je het een week of 3-4 na je kuur weer. AS leggen meer druk op je organen.

Ik heb 6 weken 30 mg. wintrol oraal genomen en me waarden waren goed in orde.

Herman brood dronk 30 jaar lang een fles grand marnier per dag en had pas op het laatst problemen, de gemiddelde alcoholist heeft al na een paar jaar problemen, geen mens is gelijk.
 
Injecteren is hoe dan ook gezonder als oraal. Het passeert met injecteren 1x de lever, met orale inname 2 maal.
 
Back
Naar boven