Fitness Seller

Susta deca Winny (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lost_luck

Novice
Lid geworden
27 mrt 2022
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
88kg
Beste lezers,

Ik ben vrij nieuw in deze wereld en ben net begonnen met n nieuwe kuur.

Sustanon 300/deca200/winstrol 15mg

Ik doe de susta 2ml 600mg deca 2ml 400mg per week en winstrol 60mg per dag.

Maar vroeg me af hoe belangrijk t is om deze dosis op n vaste dag per week te zetten?

Lijkt me ivm bloedwaarden dat je elke week op dzelfde dag dit zet of komt t niet zo nauw dat je soms n dag eerder ofzo alles zet?

Ik hoef niet te horen dat als ik dit niet weet niet niet eens aan moet beginnen etc maar graag alleen antw op mijn vraag!

Alvast bedankt
 
Hoe kom je bij deze stack design?
 
Lijkt me ivm bloedwaarden dat je elke week op dzelfde dag dit zet of komt t niet zo nauw dat je soms n dag eerder ofzo alles zet?
Zou daarin gewoon proberen consistent te zijn. Gewoon je dagen en tijdstippen bedenken en dan gewoon prikken rond die tijd.
 
Oké, niet wat je wilt horen maar ook voor andere lezers van het topic(als het niet ge delete wordt).
Uit oa je andere topic blijkt dat je niet voldoende weet van anabolica gebruik, en je bent toch deze 'zoveelste' kuur gestart.

Doe vooraf onderzoek voor je gaat kuren, en kom niet met dit soort vragen als je al bent begonnen !
Sust en Deca zet je op bijv. Ma, Do, Zo, Woe, Zat om zo een stabiel bloedbeeld te krijgen en houden. Verder kun je beter Test pakken met maar 1 ester ipv Sust.
 
Doe vooraf onderzoek voor je gaat kuren, en kom niet met dit soort vragen als je al bent begonnen !
Sust en Deca zet je op bijv. Ma, Do, Zo, Woe, Zat om zo een stabiel bloedbeeld te krijgen en houden. Verder kun je beter Test pakken met maar 1 ester ipv Sust.
Test e is t best als je pct doet en nandrolone is een van de domste dingen die je kunt pakken als je cycled
 
Oké, niet wat je wilt horen maar ook voor andere lezers van het topic(als het niet ge delete wordt).
Uit oa je andere topic blijkt dat je niet voldoende weet van anabolica gebruik, en je bent toch deze 'zoveelste' kuur gestart.

Doe vooraf onderzoek voor je gaat kuren, en kom niet met dit soort vragen als je al bent begonnen !
Sust en Deca zet je op bijv. Ma, Do, Zo, Woe, Zat om zo een stabiel bloedbeeld te krijgen en houden. Verder kun je beter Test pakken met maar 1 ester ipv Sust.
Deca EOD zetten?! heel bijzonder. Naar mijn mening overbodig. 2x per week is zat
 
Beste lezers,

Ik ben vrij nieuw in deze wereld en ben net begonnen met n nieuwe kuur.

Sustanon 300/deca200/winstrol 15mg

Ik doe de susta 2ml 600mg deca 2ml 400mg per week en winstrol 60mg per dag.

Maar vroeg me af hoe belangrijk t is om deze dosis op n vaste dag per week te zetten?

Lijkt me ivm bloedwaarden dat je elke week op dzelfde dag dit zet of komt t niet zo nauw dat je soms n dag eerder ofzo alles zet?

Ik hoef niet te horen dat als ik dit niet weet niet niet eens aan moet beginnen etc maar graag alleen antw op mijn vraag!

Alvast bedankt
Om je vraag te beantwoorden. Deca 2x per week
Sust minimaal 3x. Liever vaker
en winstrol elke dag ja.
Wat je zou kunnen doen is als volgt
Maandag: sust + deca
woensdag sust
Vrijdag sust + deca
 
Deca is wel een zware compound voor als je nieuw bent in dit wereldje
 
En zeker als je al 41j bent, qua herstel van 400mg ew.
Ja dat gaat zeker niet goed. Kan je zo'n zware pct doen als je wilt. Gaat niet goed komen. Hou het lekker bij testosteron en als je gek wilt doen iets van Primo of Bold erbij
 
Beste lezers,

Ik ben vrij nieuw in deze wereld en ben net begonnen met n nieuwe kuur.

Sustanon 300/deca200/winstrol 15mg

Ik doe de susta 2ml 600mg deca 2ml 400mg per week en winstrol 60mg per dag.

Maar vroeg me af hoe belangrijk t is om deze dosis op n vaste dag per week te zetten?

Lijkt me ivm bloedwaarden dat je elke week op dzelfde dag dit zet of komt t niet zo nauw dat je soms n dag eerder ofzo alles zet?

Ik hoef niet te horen dat als ik dit niet weet niet niet eens aan moet beginnen etc maar graag alleen antw op mijn vraag!

Alvast bedankt
adhv je leeftijd zou ik alleen de sust pakken en zetten zoals ik hierboven zei. Winstrol 40mg/pd op het eind tot aan je bridge of verstandiger nakuur
 
Deca EOD zetten?! heel bijzonder. Naar mijn mening overbodig. 2x per week is zat
Ma, Do, Zo, Woe, Zat is helemaal geen EOD, maar E3D en dat is zo’n beetje hetzelfde als 2xpw
 
Back
Naar boven