XXL Nutrition

susta/winstrol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sporty

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 okt 2002
Berichten
142
Waardering
0
kan iemand mij vertellen waarom een susta/winstrol stack geen goeie zou zijn ? Susta werkt vooral op massa en kracht terwijl winstrol juist goed is voor cutting. waarom zou dit dan geen goeie combinatie zijn ? of is er iets wat mij ontgaat ???? ???
 
ik verwacht dat BC je zowiezo gaat vertellen dat test cyp of enanthate beter is dan sust maar dat terzijde...... Zie http://www.bodybuilding.com/fun/catsust.htm

Maar, ben ook benieuwd waarom een stack test/winny geen goeie zou zijn??
 
Omdat cutten en massa opbouwen niet samen gaat, daarom.
verder winstrol maakt je geen gram minder vet, men krijgt meer droge massa zonder water, zonder vet toename waardoor de meeste nog altijd denken dat het een 'cut aas' is wat eigenlijk niet bestaat.
Je kan op elke aas cutten als je dieet goed zit.
 
Originally posted by admin
Omdat cutten en massa opbouwen niet samen gaat, daarom.
verder winstrol maakt je geen gram minder vet, men krijgt meer droge massa zonder water, zonder vet toename waardoor de meeste nog altijd denken dat het een 'cut aas' is wat eigenlijk niet bestaat.
Je kan op elke aas cutten als je dieet goed zit.

ok... thx.... dat is duidelijk (denk ik toch):)
 
T (of wie dan ook),

van de link geplukt die ik eerder noemde:
The specificity of Winny however, lies in how it counteracts estrogenic side-effects such as gyno and excess water retention.

Op dezelfde site staat bij test en sust dat 'it forms estrogen quite easily'.

Vandaar dat het stacken van de 2 mij ook nog zo gek nog niet leek..?

Wie o wie onderricht mij? (weet er nog de ballen vanaf, maar hoop zo wel e.e.a. op te steken)
 
Niet omdat ze stackbaar zijn dat ze ook een goede kuur vormen.
Winny hoef je niet teveel van te verwachten, het is vrij zwak.
Je moet dus aan een derde aas denken om een effectieve kuur te hebben ofwel winny stacken met een hogere dosis test.

Maar wat ik vooral bedoelde is dat winny geen vet verminderd, het voorkomt alleen dat je meer vet opbouwd en water vasthoud tijdens een kuur.
 
ok T, bedankt, weer iets geleerd. :thumb:
 
Originally posted by oldy
ik verwacht dat BC je zowiezo gaat vertellen dat test cyp of enanthate beter is dan sust maar dat terzijde...... Zie http://www.bodybuilding.com/fun/catsust.htm

Maar, ben ook benieuwd waarom een stack test/winny geen goeie zou zijn??

Niemand die zegt dat dat niet zo is, maar je moet niet op winny rekenen om veel bij te dragen. het is een noemelijk zwakker androgeen dan testo en al zijn cutting voordelen gaan toch verloren als je het stackt met test. De toevoeging van winny aan een massa kuur heeft enkel nut voor atleten die moeten presteren. Winny is uitstekend om je spurtkracht te verbeteren.
 
Originally posted by oldy
Vandaar dat het stacken van de 2 mij ook nog zo gek nog niet leek..?

Wie o wie onderricht mij? (weet er nog de ballen vanaf, maar hoop zo wel e.e.a. op te steken)

Lijkt me een beetje onnozel om daar goed spul als winny voor te gebruiken als dat de enige reden is voor gebruik, daar zijn betere middelen voor zoals proviron of arimidex.
 
BC, bedankt voor de uitleg!!
 
Originally posted by Big Cat


Winny is uitstekend om je spurtkracht te verbeteren.

Ja, is juist, als ik me niet vergis was Ben Johnson een fervente gebruiker van winny
 
Back
Naar boven