Fitness Seller

sustanon '250' 1amp. 1ml. echt/nep?

Bezoekers in dit topic

philaprilia

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
384
Waardering
9
Ik kan geen pics plaatsen (toestel uitgeleend) maar zal zo goed mogelijk proberen omschrijven welke gear ik heb.

- Blijkt Turkse sus te zijn. (Organon)
- Serie nr ed zijn in het blauwe dekseltje geprest.
- De ampules zijn per 3 verpakt en zijn bruin.
- De gekleurde ringen blijken een normale dikte te hebben

Het etiket op de ampule is volledig rondom geplakt, dus geen afgeronde hoeken.

Het is van de befaamde 750 reeks SK 02/08.

Ik heb nu 4 injecties in week 1 gehad en 1injectie deze week.

Ik lees dat sommige al gewichts toename (vocht) hebben na 3 injecties van 1ml.

Wanneer zou ik iets moeten beginnen waar te nemen?
 
3 per doosje is nep..in de plastic inlay is ook maar ruimte voor 1 amp bro!
dat lotnr. is ook al erg oud en staat erom bekend dat die al nagemaakt is bro..

grten
 
wat bedoel je met in de plastic inlay is maar ruimte voor 1amp? Het is een plastic inlagetje waar 3 amps in geklikt zitten.
 
zoals ik zeg in het origineel is maar ruimte voor 1 amp in d eplastic inlay en niet voor 3 dus je hebt rommel bro..

grten
 
Wat betreft fakes vertrouw ik op de wijze woorden van onze oude windmolen..

Kan zijn dat je toch wat merkt wanneer je het injecteerd..warschijnlijk zal de amp wat methyltest. bevatten.

Post nog even een foto
 
3 per doosje is nep..in de plastic inlay is ook maar ruimte voor 1 amp bro!
dat lotnr. is ook al erg oud en staat erom bekend dat die al nagemaakt is bro..

grten

Dit kan ik me ook herinneren idd. Per 3 verpakt zou fake zijn. Mits het tegenwoordig wel per 3 verpakt wordt. Maar ik ben ze niet tegen gekomen. Per 1 zou het moeten naar zo ver ik weet.
 
Dit kan ik me ook herinneren idd. Per 3 verpakt zou fake zijn. Mits het tegenwoordig wel per 3 verpakt wordt. Maar ik ben ze niet tegen gekomen. Per 1 zou het moeten naar zo ver ik weet.

Ligt er ook aan waar ze vandaan komen. Als ze per post zijn verstuurd is het logisch dat, om ruimte te besparen, er drie amps in een doosje worden gepropt.
 
Ligt er ook aan waar ze vandaan komen. Als ze per post zijn verstuurd is het logisch dat, om ruimte te besparen, er drie amps in een doosje worden gepropt.

ja dat is waar (meestal gaan er dan 10 in), maar waar het om gaat is dta het plastic inlay ruimte geeft voor 3 amps en de originele is er maar ruimte voor 1..ik weet 100% zeker dat deze hardstikke nep is..
 
ja dat is waar (meestal gaan er dan 10 in), maar waar het om gaat is dta het plastic inlay ruimte geeft voor 3 amps en de originele is er maar ruimte voor 1..ik weet 100% zeker dat deze hardstikke nep is..

Thats right.. Er is enorm veel HG fake.. grappige is dat bijna niemand werkelijk fake heeft (het dus simpelweg niet weet). Heb hier in mijn vitrinekast 6 verschillende Norma fake's bijna niet van origineel te onderscheiden evenals vele andere spullen..

Die gasten worden steeds proffesioneler vaak kan je alleen met een origineel ernaast in je hand de verschillen opmerken.
 
Back
Naar boven