MuscleMeat

sustanon 250 1x/3weken en gyno??!!

Bezoekers in dit topic

ganjaking

Cool Novice
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
35
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
82kg
beste,

Ik krijg om de 3 weken sustanon geinjecteerd via de arst omdat mijn testo waardes te laag zijn.wat zou ik hierbij nemen om gyno tegen te gaan?heb van nature al ''manboobs",als ik hier met de arst over spreek wilt hij wachten tot mijn bloedonderzoek binnen 2 maanden maar ik zie ze nu al voller worden...??? voor de rest heb ik (tot nu toe) alleen maar positieve ervaringen met susta 250
 
Laatst bewerkt:
Zou vragen of hij niet elke week kan injecteren.

Gewoon wachten inderdaad zoals de arts zegt, weet je zeker dat het gyno is?
 
Zou vragen of hij niet elke week kan injecteren.

Gewoon wachten inderdaad zoals de arts zegt, weet je zeker dat het gyno is?

elke week injecteren is geen optie aangezien ik me supergoed voel.. is jaren geleden dat ik me zo goed heb gevoeld.ik slaap gelijk een baby en dit was ervoor een probleem. mijn energie is echt ver-10-voudigd .
hebt gij ervaring met TRT...?
 
Neem 20mg nolvadex elke dag? Maar ik kan begrijpen dat je, nu je je test op een legale manier krijgt, de rest ook op de correcte manier wilt doen. Twee maanden vind ik wel lang, hoor kerel.
Gyno zou je arts op het zicht (of tenminste met behulp van een paar foto's) moeten zien i.p.v. afhankelijk te zijn van een bloedonderzoek.
Maar aan de andere kant, gyno van 250mg sust /3 weken is wel héél vreemd.

Ik heb trouwens je vorige topics ook gelezen waarin sprake was dat je in TRT ging. Is allemaal heel snel en makkelijk (gewoon via de huisarts!) gegaan. Als ik zie wat een moeizame weg andere leden hebben afgelegd daarvoor...
 
Neem 20mg nolvadex elke dag? Maar ik kan begrijpen dat je, nu je je test op een legale manier krijgt, de rest ook op de correcte manier wilt doen. Twee maanden vind ik wel lang, hoor kerel.
Gyno zou je arts op het zicht (of tenminste met behulp van een paar foto's) moeten zien i.p.v. afhankelijk te zijn van een bloedonderzoek.
Maar aan de andere kant, gyno van 250mg sust /3 weken is wel héél vreemd.

Ik heb trouwens je vorige topics ook gelezen waarin sprake was dat je in TRT ging. Is allemaal heel snel en makkelijk (gewoon via de huisarts!) gegaan. Als ik zie wat een moeizame weg andere leden hebben afgelegd daarvoor...

ja mijn dokter heeft me gerustgesteld en me overtuigd om ''er niet in te overdrijven(lees:het niet ingewikkelder maken dan het is)''... mijn lichaam heeft tekort en wij vullen het aan en om de 3 maanden doen we een check-up.voor mij is het allemaal nieuw en ik volg mijn dokter aangezien hij nog patienten behandeld. tot nu toe ervaar ik alleen maar positieve dingen (mentaal,lichaamijk en fysiek).zou het kunnen dat mijn borsten voller worden door spiermassa (aangezien ik lichamelijk hard werk) ??
 
Enkel hard werken en niet trainen? Nee sorry, daar ga je vrijwel geen spiermassa van bijkomen. Voel je nu aub niet aangevallen, maar dat is gewoon zo.

Vind het vreemd dat je precies niet weet of je gyno krijgt of gewoon meer spiermassa. Dat verschil zou toch echt duidelijk te zien moeten zijn.
 
vanwaar die lage testomevels op 26 j? zwaar kuurverleden gehad of van nature te laag?
 
Enkel hard werken en niet trainen? Nee sorry, daar ga je vrijwel geen spiermassa van bijkomen. Voel je nu aub niet aangevallen, maar dat is gewoon zo.

Vind het vreemd dat je precies niet weet of je gyno krijgt of gewoon meer spiermassa. Dat verschil zou toch echt duidelijk te zien moeten zijn.

dan zal wachten tot ik mijn bloed laat onderzoeken.thx!
zoals ik zei had ik ervoor al tieten(vet tieten) dus ja als ik voel moet ik eerst door een 2-3cm vet eer ik de spier voel.ze voelen harder aan dan ervoor maar die vetlaag stoort me
 
Neem 20mg nolvadex elke dag? Maar ik kan begrijpen dat je, nu je je test op een legale manier krijgt, de rest ook op de correcte manier wilt doen. Twee maanden vind ik wel lang, hoor kerel.
Gyno zou je arts op het zicht (of tenminste met behulp van een paar foto's) moeten zien i.p.v. afhankelijk te zijn van een bloedonderzoek.
Maar aan de andere kant, gyno van 250mg sust /3 weken is wel héél vreemd.

Ik heb trouwens je vorige topics ook gelezen waarin sprake was dat je in TRT ging. Is allemaal heel snel en makkelijk (gewoon via de huisarts!) gegaan. Als ik zie wat een moeizame weg andere leden hebben afgelegd daarvoor...
twee maanden is helemaal niet lang. geen nolvadex nemen. om de 3 weken een sustenon heeft niets te maken met kuren waar je gemakkelijk oestrogeenvorming krijgt. gewoon je bloedtest afwachten. wordt altijd zo gedaan tijdens TRT. om de drie of zes maanden een bloedtest om dan wat correcties uit te voeren.
 
Back
Naar boven