XXL Nutrition

Sustanon 250 ervaringen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Week 2 en 3 ga je wss jezelf een gecastreerde kater voelen.

Collega kreeg 1x in de 2 weken, week 1 was die weer normaal en week 2 dip.
Wanneer je om de twee weken 250mg zet, heb je dat helemaal niet. Geen dip en geen gecastreerd gevoel.
 
Wanneer je om de twee weken 250mg zet, heb je dat helemaal niet. Geen dip en geen gecastreerd gevoel.
Nouja dat kan je niet voor iedereen bepalen, maar het is inderdaad niet heel aannemelijk.
 
skydirk Ik heb geen flauw idee waar jij die informatie vandaan haalt, maar dit ziet er zeker niet uit als dips? Dit is elke 14 dagen. Genoeg dips.

14.jpg
 
Nouja dat kan je niet voor iedereen bepalen, maar het is inderdaad niet heel aannemelijk.
Het valt dan ook niet te bepalen, want de dips zijn er per definitie :roflol:

Bullshark Je bedoelt waar ik het vandaan haal? Wat een vreemde zin, kan er geen touw aan vastknopen. Kijk hier
 
Het valt dan ook niet te bepalen, want de dips zijn er per definitie :roflol:

Bullshark Je bedoelt waar ik het vandaan haal? Wat een vreemde zin, kan er geen touw aan vastknopen. Kijk hier
Ik zal me even verduidelijken. Ik begrijp prima hoe een ester werkt en dat je bij een te lage frequentie een dip krijgt in de hoeveelheid testosteron die vrijkomt.
Echter, de snelheid waarmee mensen een ester afbreken is nogal verschillend en dat bepaalt hoe snel de hoeveelheid testosteron dipt onder de referentiewaardes. Tegelijkertijd bepaalt dat ook hoe lang iemand in die dip zit.
Dat laatste is belangrijk, want dat je dipt in testosteron wilt niet gelijk zeggen dat je dan direct ook klachten hebt. Zeker niet als de eerstvolgende injectie snel daarop volgt.

En je kunt inderdaad niet voor een ander bepalen hoe hij/zij zich voelt.

Maar we zijn het eens over het volgende: Vaker injecteren is beter
 
Ik geef je hier volledig gelijk in. Toch zijn deze constante pieken en dalen gewoon fysiologisch gezien ''onprettig''. Daar je immense spikes in serumconcentraties krijgt schiet je conversie naar oestrogeen ook nog eens skyhigh. En dit aan de lopende band. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat je hier geen hinder van gaat ondervinden. Met name acne lijkt mij erg onderhevig aan dit soort constante schommelingen.
Zoals Ano_281122 het eigenlijk ook goed verwoordde: "Dan ga je dus van supra(supra)fysiologisch naar praktisch hypogonadaal en zo jojo je het hele jaar op en neer"
 
skydirk Ik heb geen flauw idee waar jij die informatie vandaan haalt, maar dit ziet er zeker niet uit als dips? Dit is elke 14 dagen. Genoeg dips.

Bekijk bijlage 550556
Ik spreek uit eigen ervaring van vroeger. Dat er een piek is die daarna geleidelijk aan daalt, spreek ik niet tegen maar daar heb je geen last van omdat op het einde van de tweede week je testosteronniveau nog altijd niet te laag is. Waarom moet je constant hoge levels hebben? Misschien nuttig voor bodybuilders maar om de twee weken 250mg sustanon werkt goed voor TRT. Daarom dat een TRT dokter zoals Dr Hertoghe je testosteronniveau meet op dag 14 na je injectie na de eerste drie maanden om te zien hoeveel er nog in je bloed zit. Het is nog altijd persoonsgebonden. Bij sommigen moet het misschien aangepast worden, bij anderen niet. Ik krijg vooral het schijt van diegenen die zich enkel baseren op grafieken van meer dan 20 jaar geleden die ze op internet vinden waarvan je niet eens weet of ze correct zijn en het nooit zelf hebben ervaren.
 
Ik geef je hier volledig gelijk in. Toch zijn deze constante pieken en dalen gewoon fysiologisch gezien ''onprettig''. Daar je immense spikes in serumconcentraties krijgt schiet je conversie naar oestrogeen ook nog eens skyhigh. En dit aan de lopende band. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat je hier geen hinder van gaat ondervinden. Met name acne lijkt mij erg onderhevig aan dit soort constante schommelingen.
Zoals Ano_281122 het eigenlijk ook goed verwoordde: "Dan ga je dus van supra(supra)fysiologisch naar praktisch hypogonadaal en zo jojo je het hele jaar op en neer"
Na 14 dagen hypogonadaal? Na 14 dagen naar een nog altijd normale waarde. Ik denk dat je door constant een hoge testosteronwaarde meer conversie zal hebben naar oestrogeen.
 
Leer eens lezen. Niemand heeft het over hoge levels. Het gaat om STABIELE therapeutische doseringen. Fijn dat je zo veel weet van vroeger. Hebben we in dit geval geen ene bal aan. Deze plots zijn gebaseerd op recente halfwaardetijden.

En nog iets: deze grafiekjes waar jij schijt aan hebt zijn correct. En ja, ik heb het ook zelf ervaren.
 
De gedachtegang van artsen is bij Sust, dat men uitgaat van het beschikbaar zijn achtereenvolgens van verschillende lengte esters. (kort naar lang).
Ik ken ook een aantal mensen in mijn leeftijdsgroep die aan TRT zitten met Sust. de één ervaart de zgn schommeling anders dan de ander. 250mg levert voor sommige ook al snel sides op.
niet iedereen de TRT volgt, heeft een geschikt vetpercentage of normale bloeddruk. Bloaten heb ik al vaker gehoord, en diegene doet nu 0.5ml ew, ipv 1ml E2W, en heeft nu geen last meer.
Iedereen reageert anders op Testo natuurlijk.
 
Raden jullie mij clomid aan na de proef behandeling van 3 maanden sustanon 250?
Ik wil nog wel huge loads en goed libido behouden als jullie begrijpen wat ik bedoel :-)

En de vraag Is hoeveel mg clomid, vanaf wanneer en hoelang?
 
Na die drie maanden proef lijkt me dat het voornemen is om door te gaan. Beter hcg gebruiken als je graag groter spermavolume wilt.
 
Na die drie maanden proef lijkt me dat het voornemen is om door te gaan. Beter hcg gebruiken als je graag groter spermavolume wilt.
Het voornemen is om zeker door te gaan zolang ik geen nare bijwerkingen heb of extreme schommelingen.

Heb ook kinderwens trouwens.
Hcg heb ik vorig jaar gebruikt voor 3 maanden maar dat deed mij niet zo veel.

Merkte ook niks aan sperma volume of libido
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie grafieken. Heb je een bronvermelding? Uit welke studie komen ze?
Is volgens mij gewoon een halfwaardetijd plotter, zoals:
 
Het voornemen is om zeker door te gaan zolang ik geen nare bijwerkingen heb of extreme schommelingen.

Heb ook kinderwens trouwens.
Hcg heb ik vorig jaar gebruikt voor 3 maanden maar dat deed mij niet zo veel.

Merkte ook niks aan sperma volume of libido
Geen behoud van volume nee?

Hoe hoog doseerde je? 2x500iu? Eventueel verhogen naar 2x750iu. Maarja als je nu al tijdje zonder zit waarschijnlijk stootdosissen
 
Het voornemen is om zeker door te gaan zolang ik geen nare bijwerkingen heb of extreme schommelingen.

Heb ook kinderwens trouwens.
Hcg heb ik vorig jaar gebruikt voor 3 maanden maar dat deed mij niet zo veel.

Merkte ook niks aan sperma volume of libido
Het gaat niet om dat kwakje alleen, ook wat er in zwemt
 
Geen behoud van volume nee?

Hoe hoog doseerde je? 2x500iu? Eventueel verhogen naar 2x750iu. Maarja als je nu al tijdje zonder zit waarschijnlijk stootdosissen
2x 500iu pw zou eigenlijk te weinig zijn.
Ik deed 1500 eod voor de eerste 4 weken.
Vervolgens laatste 8 weken 1000 iu eod.
 
2x 500iu pw zou eigenlijk te weinig zijn.
Ik deed 1500 eod voor de eerste 4 weken.
Vervolgens laatste 8 weken 1000 iu eod.
In de meeste gevallen voldoende als je vanaf begin af aan mee laat lopen.
 
Is volgens mij gewoon een halfwaardetijd plotter, zoals:
Dat dacht ik ook al. Vandaar dat ik de bron vroeg. Ze lijken niet erg op de wetenschappelijke grafieken, waar de echte bloedwaarden van proefpersonen met een T injectie op worden getoond…
 
Back
Naar boven