MuscleMeat

Sustanon 250 samen met testosteron cypionate kan dit samen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bry

Novice
Lid geworden
8 mei 2022
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m96
Sustanon 250 samen met testosteron cypionate kan dit samen? En dan als TRT wekelijks?
 
Sustanon 250 samen met testosteron cypionate kan dit samen? En dan als TRT wekelijks?
Ja, waarom niet. Maar je kunt ook bij 1 ester houden en alleen Cyp gebruiken.
 
  • Like
Waarderingen: Bry
Krijg je Sust voorgeschreven en ga je met Cyp aanvullen, of ?
Ben je al wat ervaren met injecteren qua maat naald etc ?
 
Ik heb al wat ervaring met injectie en ook naald. Ben zelf met TRT begonnen. Sust lijkt mij iets om te proberen vanwege de verschillende afgiftes. En ik dacht misschien cypionate erbij te doen ook vanweg de wat langere halfwaardetijd. Dit omdat ik liever niet teveel pieken en dalen wil.
 
Ik heb al wat ervaring met injectie en ook naald. Ben zelf met TRT begonnen. Sust lijkt mij iets om te proberen vanwege de verschillende afgiftes. En ik dacht misschien cypionate erbij te doen ook vanweg de wat langere halfwaardetijd. Dit omdat ik liever niet teveel pieken en dalen wil.
Je kunt dan beter bij 1 ester houden, sust geeft eerder schommelingen door de Prop en Pp. Je kunt best stabiele waarden krijgen als je elke Ma-Do-Zo-Woe-Zat... je Cyp zet.
 
Maar wat soort test is het beste voor wekelijks gebruik? Wat om de 3 dagen een spuit zetten zie ik niet zo zitten.
 
Cyp ew kan ook. Beter is dan test met 1 ester
 
Top dank je voor je info! 👍🏻
 
Back
Naar boven