Fitness Seller

Sustanon 250 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kareldijkstra

Novice
Lid geworden
25 aug 2011
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
75kg
Errrrwaarrrrde collegae,


Als ik mijn eerste kuur sustanon 250 (18 stuks) wil gaan doen, waar moet ik dan op letten?
Wat moet ik wel en absoluut niet doen?
 
Wat je absoluut niet moet doen:
Kuren met die stats en die onwetenheid, ben je nou echt 32 jaar.

Wat je absoluut wel moet doen:
Lezen, lezen, lezen, lezen en lezen.
 
Wat je absoluut niet moet doen:
Kuren met die stats en die onwetenheid, ben je nou echt 32 jaar.

Wat je absoluut wel moet doen:
Lezen, lezen, lezen, lezen en lezen.


Lieve Denise,

Hartelijk dank voor al je goede bedoelingen en de moeite die je genomen hebt om te antwoorden. Ik moet je alleen wel bekennen dat ik op zoek naar mensen met een can-do mentaliteit die een constructieve bijdrage leveren. Ik kan helaas niet teveel tijd besteden aan tranen, vandaar: je bent leuk, maar niet zo leuk...

@ rabotgangster: De links die je stuurt heb ik inderdaad in mijn favorieten en gelezen. Bedankt voor je bijdrage!

Mocht er nog iemand zich geroepen voelen te reageren:
Graag tips & trics uit de praktijk, alsjeblieft geen droefheid die Denise met haar meebrengt?
Ik prefereer daarbij oprecht behulpzame mensen boven diegene met een ongepaste geldingsdrang...

Mijn DANK is groot!
 
Laatst bewerkt:
Je bent wel een erg volwassen kerel, je gedraagt je netjes naar je leeftijd. Ben jij niet 13?
 
De droefheid van Denise zit wel een kern van waarheid in. Zo te zien heb je geen of weinig trainingservaring. Iets wat je nodig gaat hebben om voordeel te halen uit steroïden.

Btw, verkeerde sectie.
 
Errrrwaarrrrde collegae,


Als ik mijn eerste kuur sustanon 250 (18 stuks) wil gaan doen, waar moet ik dan op letten?
Wat moet ik wel en absoluut niet doen?

dat je het in de juiste sectie post ;)
bij anabolen (AAS) ;)
 
De droefheid van Denise zit wel een kern van waarheid in. Zo te zien heb je geen of weinig trainingservaring. Iets wat je nodig gaat hebben om voordeel te halen uit steroïden.

Btw, verkeerde sectie.

dit
 
Laatste erkenning voor Denise: Google 'inhoud & betrekking'?

@ de overigen:

1) Vanwege mijn besef dat het geen sportdrankje is ben ik hier op zoek naar specifieke, relevante extra ondersteuning
2) VWB het verkeerd posten:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Praat even normaal als je nog serieuze antwoorden wilt krijgen.
 
Laatste erkenning voor Denise: Google 'inhoud & betrekking'?

@ de overigen:

1) Vanwege mijn besef dat het geen sportdrankje is ben ik hier op zoek naar specifieke, relevante extra ondersteuning
2) VWB het verkeerd posten:

1) je ziet het dus wel als een sportdrankje aangezien je tegen ongeveer alle zogenaamde regels in gaat.

2) dit is het supplementen sector, geen AAS
 
aas nemen en niet trainen (of bijna niet) gaat ook niet hoor de spieren zullen er niet aan groeien ze
en als je met gewone voeding 3 keer in de week 1uurtje traint kun je ook groot worden hoor
 
Ik denk dat we hier een kloon hebben.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven