MuscleMeat

Sustanon 250 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
En hoe zit het dan met z'n eigen productie na die tijd? Die zal redelijk plat liggen..
 
dream warrior zei:
??? hoezo hoge dosering 1 sus om de vier weken wat is daar nou zwaar aan
hier zetten de meesten 2 tot 3 sus per week,sus is er nou eenmaal maar in 250mg dus een lagere dosis kan niet
Ik begreep de zin niet bepaald en 4 keer per week leek mij er te staan, maar als het 1 keer in de 4 weken is kan ik er in vinden.
 
bartp zei:
Ik begreep de zin niet bepaald en 4 keer per week leek mij er te staan, maar als het 1 keer in de 4 weken is kan ik er in vinden.

LOL 1gr per week :D kwestie van resultaat te boeken :D :D
 
Doe mij zo'n dokter....... :D

Ik weet wel raad met die medicijnenkast van m
 
mm... beetje questionable dit
 
250mg per maand doet niets voor spiergroei. Dus die 'bonus' kan je vergeten helaas.
 
yahoo zei:
Sind mijn operaties heb ik last van lidtekenweefsel en krijg ik minder een erectie,vandaar de sustanon injectie.Maar nu ik ze tog moet krijgen is dat nu ook goed voor de spiergroei of niet ???Ik krijg er dus een in de maand en niet alle weken ,dus zes voor zes maand!!


dan ging ik zelf nog wat bij halen.. :D ... je eigen test produktie is toch onderdrukt... dus kun je er net zo goed gelijk een echt kuur van maken...

grt eddy
 
bartp zei:
Sustanon heeft zeker wel positieve invloed op spiergroei... Maar ik vind het wel erg lang voor zo'n dosering, en vind het sowieso wel een erg hoge dosering voor medische redenen...

1 sus per maand is toch niet veel...
en wie had gedacht dat Organon ook voor legale doeleinden de Nederlandse markt zou bedienen :D
 
Ik geloof dat eens in de 4 weken een normale medische dosis is.

voor mensen met een verlaagde testosteron-productie kom je dan uiteindelijk uit op een level iets boven de normale waarden meen ik me te herrineren, dus voor spiergroei zet het geen zoden aan de dijk.

(mijn zusje is doktersassistente; helaas niet over te halen om een paar doosjes extra ampullen te bestellen en mee te nemen voor haar grote broer :( )
 
eddycaminos zei:
dan ging ik zelf nog wat bij halen.. :D ... je eigen test produktie is toch onderdrukt... dus kun je er net zo goed gelijk een echt kuur van maken...

grt eddy


en dan gaan ze je bloed op vrije testosteron testen en dan zit je ineens op 1000mg sust in de week :) hahaha
 
yahoo zei:
Hallo ik moet van de dokter sustanon 250 laten injecteren alle vier weken wegens medische redenen.Nu heb ik ook gelezen dat het goed is als je aan bodybuilding doet dat je spieren gemakkelijker groeien.Ik train nu 6 op 7 dagen al bijna drie maanden moet ik nu anders gaan trainen en anders eten wand vind het meschien wel mee genomen die injectie.moet ze trouwens 6 maanden nemen.Had graag wat meer advies daar over alvast bedankt zit wel met 31% vet

Het is wel belangrijk dat je een juiste trainingsschema en een goede voedingsschema hebt. Maar verwacht niets bijzonders van een maandelijkse sustanon shot. En aangezien je vet% 31 is, is het mogelijk dat je geen zichtbare resultaten zult boeken.
 
zelfde pro

Guillermo zei:
Ik vind het een beetje ongeloofwaardig...
ik gebruik nu ook al 3 weken sustanon 250 maar wel 3 spuiten op een week ikzelf weeg 120 kg en ben 1m95 armomtrek had 34 cm nu 39 en train alle dagen een uurje en een half , veel sucses maatje
 
pinky123 zei:
ik gebruik nu ook al 3 weken sustanon 250 maar wel 3 spuiten op een week ikzelf weeg 120 kg en ben 1m95 armomtrek had 34 cm nu 39 en train alle dagen een uurje en een half , veel sucses maatje

Je armomtrek zal echter wel afnemen want sustanon gebruik neemt ook vocht met zich mee.
 
pinky123 zei:
ik gebruik nu ook al 3 weken sustanon 250 maar wel 3 spuiten op een week ikzelf weeg 120 kg en ben 1m95 armomtrek had 34 cm nu 39 en train alle dagen een uurje en een half , veel sucses maatje
34cm armpjes bij 1m95 en al kuren ??? :(
hoeveelste kuur is dit?
 
sutanon

enrico zei:
34cm armpjes bij 1m95 en al kuren ??? :(
hoeveelste kuur is dit?
hallo..
ja bij deze is da zonder zeveren ik start nu woensdag met deca tussendoor en 2 spuitjes Trinabol op de week .
ik werk in den bouw en savond nog eens een uurtje trainen .
mvg
 
Pinky.. ik snap er weinig van maar waar het op lijkt klopt er geen zak van? Trinabol --> Turinabol? Spuitjes? "Deca tussendoor?"

Je werkt in de bouw, bent bijna 2 meter weegt 120kg en hebt armpies van nog geen 40cm? Come on man waar weeg je die 120 van ben je daarnaast nog aardig vet ofzo?

Éét je uberhaupt wel?

Schrijf het schema eens als volgt op:

Wk 1 t/m .. product aantal mg

En zo rangschik je de middelen onder elkaar tot aan het eind van je "kuur".
 
pinky123 zei:
ik gebruik nu ook al 3 weken sustanon 250 maar wel 3 spuiten op een week ikzelf weeg 120 kg en ben 1m95 armomtrek had 34 cm nu 39 en train alle dagen een uurje en een half , veel sucses maatje


ehm moeten we dit nu serieus gaan nemen ?
39 cm armen NA de kuur.
 
Trinabol is een samenstelling van tren met verschillende esters van het merk BD
 
dream warrior zei:
??? hoezo hoge dosering 1 sus om de vier weken wat is daar nou zwaar aan
hier zetten de meesten 2 tot 3 sus per week,sus is er nou eenmaal maar in 250mg dus een lagere dosis kan niet

sustanon is er zowel in 100mg als 250mg. Just that you know ;)
 
pinky123 zei:
ik gebruik nu ook al 3 weken sustanon 250 maar wel 3 spuiten op een week ikzelf weeg 120 kg en ben 1m95 armomtrek had 34 cm nu 39 en train alle dagen een uurje en een half , veel sucses maatje

:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven