XXL Nutrition

sustanon 250 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

amir1121

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 jan 2017
Berichten
619
Waardering
131
Lengte
1m85
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
hoi beste leden.

momenteel doe ik 2x in de week 1ml sustanon prikken ( maandag-donderdag) wat dus uitkomt op 500mg sustanon in de week.
vanaf week 8 wil ik 50mg winstrol erbij stacken..

mijn vraag is, wanneer begint het te werken?
met test e heb ik de ervaring dat ik vanaf week 3 zwaarder word en week 6 het spul eigenlijk op volle toere draait, hoe zit dat met sustanon?

ik moet zeggen dat ik nu 1,5 week bezig ben in mijn kuur en nu al pak en beet 4 kg zwaarder ben geworden,dat terwijl ik mijn eiwit erg hoog houd ( 3 shakes op een dag en veel kip en vlees) en op mijn koolhydraten let.

wanneer begint het spul echt te werken qua krachttoename ?

bvd

p.s graag geen kritiek maar on topic blijven,kritiek heb ik niks aan aangezien ik toch al bezig ben dus laat dat negatieve vibe, tnx
 
De volgende dag
 
De volgende dag
ik heb geduld, daarniet van.
maar ik wil gewoon uit interesse weten vanaf welke week je krachttoename mag verwachten met sustanon...
 
abi, hoe is het met je bruur?
 
abi, hoe is het met je bruur?
wat is een abi en wat is een " bruur"?🤔
ik ken wel een abe (voormalig minister president van japan) maar die bedoel je waarschijnlijk niet 😁
 
Begint dat gelul weer ..
 
Lachwekkend weer.
 
Laatst bewerkt:
Waarom Winstrol na 8 weken?
 
Waarom Winstrol na 8 weken?
om droog uit de kuur te komen.
maar niemand die mijn vraag beantwoordt,alleen maar clown-achtige reacties, jammer.
vroeger kreeg je nog een antwoordt op je vraag. 😔
 
om droog uit de kuur te komen.
maar niemand die mijn vraag beantwoordt,alleen maar clown-achtige reacties, jammer.
vroeger kreeg je nog een antwoordt op je vraag. 😔
Komt ook door je eigen gedrag natuurlijk. Maar wanneer je kracht ervaart van een kuur als Susta is verschillend. 30mg dbol pwo merk je eerder(na ~2u)
 
om droog uit de kuur te komen.
maar niemand die mijn vraag beantwoordt,alleen maar clown-achtige reacties, jammer.
vroeger kreeg je nog een antwoordt op je vraag. 😔
droog uit een kuur te komen doe je door een kcal defict te creëren daar gaat winny niet bij helpen. dat zorgt alleen maar voor wat hardheid.
Aangezien je blij bent met je gewichtstoename is het volgens mij een bulkkuur.

Sust werkt vanaf het begin af aan gewoon. zeker omdat er ook omdat er prop inzit.
Plus goed eten met een goed schema en niet met een shake en veel vlees en kip maar wel op koolhydraten let.
neen aan dat je wilt bulken gezien je blij word van je gewichtstoename. Dus gewoon veel carbs eten.
en genoeg rust en goede nachtrust helpt ook mee.
 
droog uit een kuur te komen doe je door een kcal defict te creëren daar gaat winny niet bij helpen. dat zorgt alleen maar voor wat hardheid.
Aangezien je blij bent met je gewichtstoename is het volgens mij een bulkkuur.

Sust werkt vanaf het begin af aan gewoon. zeker omdat er ook omdat er prop inzit.
Plus goed eten met een goed schema en niet met een shake en veel vlees en kip maar wel op koolhydraten let.
neen aan dat je wilt bulken gezien je blij word van je gewichtstoename. Dus gewoon veel carbs eten.
en genoeg rust en goede nachtrust helpt ook mee.
ja dat is ook het plan.
ik deel mijn kuur in 2en, bulk en cut phase.
ik ben nu aan het bulken, maar zolang mijn gewicht blijft stijgen ga ik niet mijn koolhydraten uppen, ik wil "clean" bulken😉.

2e deel van mijn kuur ga ik cutten en wil dan de laatste paar weken sustanon 1x in de week zetten gestacked met winstrol.
zodoende hoop ik dat ik droog de kuur uitkom.

2e phase bij het cutten, vergt niet al teveel "gecut" omdat ik door het "clean gebulk" niet alteveel vet heb aangezet,dat is het plan.
bij het bulken ga je zowieso vet aanzetten, clean bulk =weinig vet en dirty=veel vet,maar vetter wordt je zowieso hoe je het went of keert.

en het mooie is, dat de maand ramadan in 2e phase van mijn kuur begint, dus dat help met het cutten van het beetje vet wat ik dan tegen die tijd heb aangezet door het clean bulken😊

althans,dat is het plan.

maar, niemand die weet in welke week de krachttoename intreedt met sustanon?


ik vraag dit met een reden, want als de krachttoename wat later intreedt dan test e, dan is het denk ik slimmer om de kuur wat langer te doen, en dat ik dus wat later in de kuur begin met het cutten.


ik ga er logischerwijs vanuit dat de krachttoename bij sustanon wat eerder intreedt gezien de korte esters, MAAR aan de andere kant, zit er niet veel mg aan testosteron in de korte esthers, wat dus ervoor zorgt dat er ook weining milligram voor de lange esthers over blijft, waardoor het "opbouw" van testosteron depot in je lichaam wat langer duurt.

bij test enanthaat is de volle 250mg "gereserveerd" voor de lange ester dus het opbouw van je testosteron depot in je lichaam gaat wat sneller en er is meer mg aan testosteron in je lichaam tegen die tijd beschikbaar ........

maar aan de andere kant, door de korte esters in sustanon, gaat het upvullen van je testosteron depot wat sneller.....SIGH, je begrijpt hoe verwarrend dit is🤣😉

vandaar dat ik de vraag hier stel in de hoop dat er mensen zijn die ervaring hebben opgedaan met sustanon...

in welke week kun je met sustanon krachttoename verwachten!?
 
Door de verschillende esters waar het grootste deel lang van is ga je dit niet snel merken in kracht. Maar als je in week 5 niks merkt zou ik me afvragen of je gear wel echt dan wel goed gedoseerd is.
*ps ik weet welk merk je hebt, dus hoef je niet te herhalen hier. ook niet toegestaan buiten de echt of nep sectie.
zoals ik zei merk je meer van 30mg dbol pwo
 
om droog uit de kuur te komen.
maar niemand die mijn vraag beantwoordt,alleen maar clown-achtige reacties, jammer.
vroeger kreeg je nog een antwoordt op je vraag. 😔

Jammer je reactie volgens niet helemaal terecht!

Droger uitkomen zal je met voeding moeten doen, ik denk dat je hardheid bedoelt maar dat kan met een cut kuur en dan de 4e week knallen! Maar dan praat ik over acetaat gear.
Testosteron P + Trenbolone A + Masteron P

Was even vergeten dit erbij te vermelden
 
Laatst bewerkt:
vandaag wel een heel raar voorgeval gehad.
vandaag s'ochtends bij het opstaan merkte ik dat mijn bed kletsnat was en dat ik heel erg aan het zweten was, zo erg dat het leek alsof ik net uit de zwembad kwam,en ook voelde ik me heel lichtjes en duizelig.

ik ging op mijn knieen en voelde toen een stomp op mijn neus.
Ik lag op de grond, krabbelde overeind en ja hoor, weer een stomp op mijn neus.
ik realiseerde me dat ik tot 2 keer toe kort ben flauwgevallen.

En weer ,met echt heel veel moeite, proberen om overeind te krabbelen en ben toen mijn bed ingegleden, terwijl ik nog steeds heel erg duizelig was.

eenmaal in bed, bleef ik heel erg duizelig en merkte dat ik zo moe was dat ik mijn ogen niet kon openhouden en dat terwijl ik heel erg duizelig was.
uiteindelijk dus in slaap gevallen,maar ik heb jammergenoeg niet aan een stuk door kunnen slapen, het waren tig van korte intervallen van wakker worden en weer in slaap vallen.

dit heb ik nog nooit gehad! ik ben bang dat ze iets in die sustanon potjes hebben gedaan.

komt mijn verhaal iemand bekend voor?

groetjes
 
vandaag wel een heel raar voorgeval gehad.
vandaag s'ochtends bij het opstaan merkte ik dat mijn bed kletsnat was en dat ik heel erg aan het zweten was, zo erg dat het leek alsof ik net uit de zwembad kwam,en ook voelde ik me heel lichtjes en duizelig.

ik ging op mijn knieen en voelde toen een stomp op mijn neus.
Ik lag op de grond, krabbelde overeind en ja hoor, weer een stomp op mijn neus.
ik realiseerde me dat ik tot 2 keer toe kort ben flauwgevallen.

En weer ,met echt heel veel moeite, proberen om overeind te krabbelen en ben toen mijn bed ingegleden, terwijl ik nog steeds heel erg duizelig was.

eenmaal in bed, bleef ik heel erg duizelig en merkte dat ik zo moe was dat ik mijn ogen niet kon openhouden en dat terwijl ik heel erg duizelig was.
uiteindelijk dus in slaap gevallen,maar ik heb jammergenoeg niet aan een stuk door kunnen slapen, het waren tig van korte intervallen van wakker worden en weer in slaap vallen.

dit heb ik nog nooit gehad! ik ben bang dat ze iets in die sustanon potjes hebben gedaan.

komt mijn verhaal iemand bekend voor?

groetjes
Wa hedde gij nogmeer gebruikt ?

Bloeddruk goed ?
 
Wa hedde gij nogmeer gebruikt ?

Bloeddruk goed ?
momenteel doe ik een kuurtje sustanon only.
vorig jaar juni heb ik 3 cycles van 2 weken clenbuterol only gedaan met een tussenpauze van 2 weken.
ben nooit hoger gegaan dan 80mcg.
bloeddruk heb ik nog niet gemeten..
 
momenteel doe ik een kuurtje sustanon only.
vorig jaar juni heb ik 3 cycles van 2 weken clenbuterol only gedaan met een tussenpauze van 2 weken.
ben nooit hoger gegaan dan 80mcg.
bloeddruk heb ik nog niet gemeten..
Dit is waar ik al constant op hamer sinds ik hier lid ben. Je moet altijd met gebruik je bloeddruk in de gaten houden !!!
Verder kan het ook testflu of griepverschijnsel zijn, maar sowieso je bloeddruk meten
 
Dit is waar ik al constant op hamer sinds ik hier lid ben. Je moet altijd met gebruik je bloeddruk in de gaten houden !!!
Verder kan het ook testflu of griepverschijnsel zijn, maar sowieso je bloeddruk meten

Als je out gaat denk ik eerder aan een te lage bloeddruk, als deze te hoog is en je gaat out dan denk ik een tia omdat er iets knapt! Zou het echt even laten meten..
 
Back
Naar boven