AndroidHealthClinic

sustanon 250 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vandaag wel een heel raar voorgeval gehad.
vandaag s'ochtends bij het opstaan merkte ik dat mijn bed kletsnat was en dat ik heel erg aan het zweten was, zo erg dat het leek alsof ik net uit de zwembad kwam,en ook voelde ik me heel lichtjes en duizelig.

ik ging op mijn knieen en voelde toen een stomp op mijn neus.
Ik lag op de grond, krabbelde overeind en ja hoor, weer een stomp op mijn neus.
ik realiseerde me dat ik tot 2 keer toe kort ben flauwgevallen.

En weer ,met echt heel veel moeite, proberen om overeind te krabbelen en ben toen mijn bed ingegleden, terwijl ik nog steeds heel erg duizelig was.

eenmaal in bed, bleef ik heel erg duizelig en merkte dat ik zo moe was dat ik mijn ogen niet kon openhouden en dat terwijl ik heel erg duizelig was.
uiteindelijk dus in slaap gevallen,maar ik heb jammergenoeg niet aan een stuk door kunnen slapen, het waren tig van korte intervallen van wakker worden en weer in slaap vallen.

dit heb ik nog nooit gehad! ik ben bang dat ze iets in die sustanon potjes hebben gedaan.

komt mijn verhaal iemand bekend voor?

groetjes
Symptomen lijken te wijzen op een te lage bloedsuikerspiegel.
Duizeligheid en flauwvallen kunnen ook wijzen op een te lage bloeddruk, maar omdat je aangeeft van je heel moe te voelen doet dit mij toch eerder vermoeden dat je bloedsuikerspiegel te laag is.
Best je glycemie eens controleren.
 
wat een heerlijk gevoel!
sustanon begint nu al zn werk te doen, pump en kracht komt nu al opdagen.
heeerlijk!

mocht er iemand willen weten vanaf welke week je krachtgains en pump met sustanon kunt verwachten=

week 1 = Je wordt en voelt je ook wat zwaarder
week 2= Dhr. Pump meld zich
week 3 (na de 5e injectie) = Dhr Pump blijft en Mr. Kracht doet plotseling vanuit het niets mee 😉

groetjes!
 
En, wat was er nu loos van de week ?
 
In iedergeval goed dat je je nu weer top voelt! Zou toch wel een beetje voorzichtiger zijn hoor mocht je weer eens zon dagje krijgen na een inject oid..
 
Back
Naar boven