XXL Nutrition

sustanon 500Mg/20Mg Dboll week 5

Bezoekers in dit topic

flobius

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 mei 2004
Berichten
206
Waardering
0
hey allemaal,

Het is nu al 3weken geleden ongeveer dat ik nog een update heb gedaan van mijn kuurlog, wel hier is ie :o

ff herinnering : w1/8 500Mg sustanon/week
w 4/8 20Mg Dboll ( dosis word mss verhoogd, valt te zien )


mijn start stats waren :

(11-06-2005) :

181cm groot
+- 93,5Kg

en ben momenteel op 100,5 Kg gestrand :D ik ben heel tevreden momenteel, week vijf is vanaf komende zaterdag over, dan week 6 in en moet nog 3weken gaan dus met andere woorden, ik eet erg goed en train hard en de groei is duidelijk zichtbaar, heb zo'n 7Kg al genomen.

op naar mijn doel = 103Kg houden, dus proberen erover te zitten en dan uiteindelijk te stranden op de 103 :o

groeten
 
damn goed zo kerel! je bent goed op weg, merk je eigenlijk nog veel verandering nu je de dboll hebt toegevoegd?
hou je vocht vast en heb je al vet aangezet?
 
tering kerel! dat zijn mooie resultaten.. Ik zit op de zelfde hoeveelheid test prop per week maar als ik er in week 5, 7 kilo bij heb ben ik echt al meer dan tevereden!

keep it going! en hou ons op de hoogte.

grtz
 
Beast N°1 zei:
damn goed zo kerel! je bent goed op weg, merk je eigenlijk nog veel verandering nu je de dboll hebt toegevoegd?
hou je vocht vast en heb je al vet aangezet?

Wel ik moet zeggen dat ik een extra streven heb naar MEER als ik met die Dboll ben begonnen, ik kan nog een versnelling hoger, zal komen doordat mijn krachttoename "iets" zal verhoogd zijn, ik ben nog maar een kleine 2weken bezich met dboll erbij te nemen, en op lage dosis zoals je ziet, 2's morgens en 2 's avonds, komt op 20Mg/D. Ik denk dat ik in mijn beste weken aan het komen ben wat groeien betreft, werd dat gewaar in mijn vorige kuur ook, vanaf week 4 tot 6 groei ik het meest bij wat het aantal Kg's betreft ! dus zoals nu. Die Dboll heeft zeker zijn effect niet gemist.

wat vocht en vet betreft, deze zullen er zeker bij zijn, maar niet noemswaardig, want ik eet zeer proper en goed, week in week uit, dus maak ik me weinig zorgen, vorige kuur zette ik ook bijna niks van vocht/vet aan.

merci voor de reacties, altijd leuk zo'n extra steuntje in de rug :)

houd jullie zeker op de hoogte.

groeten.
 
Laatst bewerkt:
vanwaar zijt ge ergens kerel? ik ben van limburg!
 
mooi kuurtje. en mooi resultaat :thumbs:
 
en kerel ? update update! ! !
 
Back
Naar boven