AndroidHealthClinic

Sustanon / Decakuur

Bezoekers in dit topic

Mirakuru

Novice
Lid geworden
17 mei 2014
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Beste BB´ers,

Ik zal me even voorstellen:

Mijn (account) naam is Mirakuru, 20jaar en ik werk in de beveiliging.

Ik sport nu 2 jaartjes en heb vorige jaar een winny only kuur gedaan.
Natuurlijk stelt dat niks voor. De reden was omdat ik na veel research, wou kijken wat het met mij deed.
Krachttoename is flink gegroeid en eigenlijk ook wel gebleven. Ook ben ik droger geworden.

Een maat van mij heeft een Sustanon - Deca kuur genomen in de zelfde tijd als ik aan de winny zat.

Ik heb altijd nog een 'goede' kuur willen doen. Dus heb ik besloten ook aan de sus - deca te gaan. Dit wil ik eenmaal doen en verder naturel trainen. Als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb dan doe ik het toch wel. Dus ik begrijp dat jullie dit onverstandig vinden. Daar ben ik me van bewust, daarom zou ik graag positief advies van jullie willen!

Ik train 5 á 6 keer per week.
Voeding is in orde.

Elke dag eet ik ongeveer:
Brood met kipfilet
Blik tonijn
Bak kwark
Weight gainer
Whey Perfection
Appel en banaan
(veel) Surinaamse rijst
Kip en vis.
Aardappelen.
Groente is elke dag verschillend.
Verder drink ik minimaal 2 liter water per dag.


Ik heb de volgende supps gebruikt:

Beef amino tabs
Amino Direct
Creatine pure
Creatine monohydraat
Whey perfection
Lean Gain
Testo-boosters
Crazy, assault en C04

Doel: Veel spiermassa voor de zomer! Het liefste droge spiermassa, iemand nog advies?

Ik heb het volgende:

16x 1ml (250mg) Sustanon
16x 1ml (50ml) Deca-Durabolin

Helaas zijn het allemaal kleine verpakkingen van 1ml.
33b3ho8.jpg


Gisteren heb ik voor het eerst mezelf laten injecteren (bil). Maar tot mijn verbazing zat de deca-ampul helemaal vol in tegenstelling tot de sustanon die 3/4e vol zat. Het hoort toch allebei 1ml te zijn?

De injectie was overigens goed verlopen. Ik voel het nu wel maar geen dikke bult of echt pijnlijk.

Daarbij vraag ik me af welk schema ik het best kan hanteren?

Week 1 t/m 8 = 500mg Sus dus 2x per week 250mg
Week 1 t/m 8 = 100mg Deca dus 2x per week 50mg
Het liefst pak ik 10 weken 400mg maar helaas zijn de ampullen onhandig.
Kan dit op vaste dagen? zoals maandag en donderdag?

Hopelijk kunnen jullie mijn vragen beantwoorden!
 
Laatst bewerkt:
Als er geen 1 ml in zit is de vraag of je wel echte spulletjes heb en het geen fake is.

Je kan het op vaste dagen zetten .

Wel zou ik de test 2 weken langer door zetten dan de deca

Succes met je kuur.l
 
Als er geen 1 ml in zit is de vraag of je wel echte spulletjes heb en het geen fake is.

Je kan het op vaste dagen zetten .

Wel zou ik de test 2 weken langer door zetten dan de deca

Succes met je kuur.l

Dat zou ik dus graag willen alleen kan ik niet 400mg sus pakken. Aangezien ik allemaal 1ml's heb.

Het is echt, een maat van mij heeft het ook genomen. Volgens verkoper was dit orginele deca en is het sterker dan andere merken. Al weet ik niet of dat mogelijk is.
 
Als er 3/4 ml in zit kun jij of echt totaal niet met ampullen overweg en anders is het fake as ****. Er zit eerder heel iets meer in HG zodat je daadwerkelijk 1 ml injecteert ( blijft nl altijd wat achter in je naald en dergelijke )
 
Als er 3/4 ml in zit kun jij of echt totaal niet met ampullen overweg en anders is het fake as ****. Er zit eerder heel iets meer in HG zodat je daadwerkelijk 1 ml injecteert ( blijft nl altijd wat achter in je naald en dergelijke )

Nee, het is geen 3/4de milliliter. Ik bedoel dat de ampul tot 3/de gevuld is. Dus net onder de streep.
Maar nu had ik dus de deca, die was helemaal vol. Dus als ik de top afbreek dan verloor ik sowieso wat.

Gear is echt.
 
Nee, het is geen 3/4de milliliter. Ik bedoel dat de ampul tot 3/de gevuld is. Dus net onder de streep.
Maar nu had ik dus de deca, die was helemaal vol. Dus als ik de top afbreek dan verloor ik sowieso wat.

Gear is echt.

Klinkt alsof je gewoon fake shit hebt ouwe. HG is echt niet zo verpakt dat je, wat je ook doet, olie verprutst. Wil niet zeggen dat het niet goed kan werken, wss heb je nu gewoon veel betaald voor UG.
 
Klinkt alsof je gewoon fake shit hebt ouwe. HG is echt niet zo verpakt dat je, wat je ook doet, olie verprutst. Wil niet zeggen dat het niet goed kan werken, wss heb je nu gewoon veel betaald voor UG.

Foutje. Ik heb ze allemaal nog eens bekeken. Ze zijn wel even vol.

Ik heb opgezocht of ze echt of nep waren. Op internet staat dat ze echt zijn. Sinds kort zijn ze individueel verpakt las ik ergens. Ook heeft mijn maat precies het zelfde gehad en is flink gegroeid.
 
Sust zet je elke dag of om de dag
Deca kan je wel 2 keer week zetten

Denk er wel aan sust is vocht
En deca is nog meer vocht

Als jij het niet erg vind om als een opgeblazen
Lucht ballon er uit wilt zien
En btw ik weet niet of je bij je ouders woont
Maar bij z'n kuur gaat dat echt flink opvallen

En hoe zit je nakuur eruit??

Succes
 
Nee, het is geen 3/4de milliliter. Ik bedoel dat de ampul tot 3/de gevuld is. Dus net onder de streep.
Maar nu had ik dus de deca, die was helemaal vol. Dus als ik de top afbreek dan verloor ik sowieso wat.

Gear is echt.

Als ik het zo lees heb je de ampulletje een keer op de kop gehouden en blijft er olie in de kop hangen,
Als je hem dan breekt ja dan loopt de olie eruit.

De olie moet precies tot de breuklijn zitten....zo niet........terug naar je dealer is het zeker nep
 
Als ik het zo lees heb je de ampulletje een keer op de kop gehouden en blijft er olie in de kop hangen,
Als je hem dan breekt ja dan loopt de olie eruit.

De olie moet precies tot de breuklijn zitten....zo niet........terug naar je dealer is het zeker nep

Klopt inderdaad. Ik had de ampullen op zijn kop. Zoals ik al zei: Eerste non-oral kuur. Dus is natuurlijk even wennen allemaal.

Sust zet je elke dag of om de dag
Deca kan je wel 2 keer week zetten

Denk er wel aan sust is vocht
En deca is nog meer vocht

Als jij het niet erg vind om als een opgeblazen
Lucht ballon er uit wilt zien
En btw ik weet niet of je bij je ouders woont
Maar bij z'n kuur gaat dat echt flink opvallen

En hoe zit je nakuur eruit??

Succes

Ik heb Nolvadex staan. Wanneer adiviseer je er mee te beginnen. Volgens mij zijn namelijk de meningen daarover verdeeld.

Ik woon inderdaad thuis. Maar dat is geen probleem, ik ben daar gewoon eerlijk over.
Maar ik zit maar op 100mg deca. Dus hopelijk valt het mee.
Ik weet natuurlijk dat het veel vocht vast houd. Ik heb wel research gedaan op internet. Maar natuurlijk klopt niet alles op internet.

Sus elke dag?
 
Wat heb je aan 100mg deca ?
Als je je ook een beetje verdiept had in de stoffen die je in je lichaam spuit had je kunnen zien dat susta een mix is van testos met verschillende esters.
Waaronder esters die een korte halfwaardetijd hebben en daarom dus vaker geschoten moeten worden.
En je weet niet eens wanneer je moet beginnen met je nakuur!?
Slim om dan al te gaan beginnen.
 
Wat heb je aan 100mg deca ?
Als je je ook een beetje verdiept had in de stoffen die je in je lichaam spuit had je kunnen zien dat susta een mix is van testos met verschillende esters.
Waaronder esters die een korte halfwaardetijd hebben en daarom dus vaker geschoten moeten worden.
En je weet niet eens wanneer je moet beginnen met je nakuur!?
Slim om dan al te gaan beginnen.


Als jij een beetje gelezen had wat ik allemaal typte had jij niet hoeven te reageren :D

Zoals ik dus al schreef heb ik me wel degelijk verdiept in sustanon.
Ik heb dus 250mg per ampul van 1ml (250mg/ml)
Deze zet ik op maandag en donderdag. Ik heb eigenlijk nergens gezien dat je die elke dag zou moeten injecteren.

30 mg testosteronpropionaat; is gelijk aan 25,1 mg testosteron
60 mg testosteronfenylpropionaat; is gelijk aan 41,1 mg testosteron
60 mg testosteronisocaproaat; is gelijk aan 44,8 mg testosteron
100 mg testosterondecanoaat; is gelijk aan 65,1 mg testosteron.

Testosteron propionate: 2 tot 3 dagen

Dus waarom zou ik elke dag een injectie nemen.

Nolvadex 2 weken na de kuur

Week 1 / 40mg per dag
Week 2 / 20mg per dag
Week 3 / 20mg per dag
 
Waarom 40mg nolva ?
Waarom 100mg deca ?
Waarom 2x per week schieten?

De prop piekt na 24-36 uur, wil je dat stabiel houden zou ik min. Eod zetten.
 
Waarom 40mg nolva ?
Waarom 100mg deca ?
Waarom 2x per week schieten?

De prop piekt na 24-36 uur, wil je dat stabiel houden zou ik min. Eod zetten.

Ik ga van de week meer deca halen. Dat ik rond de 200/250 p.w zit.
Nolvadex 40mg, omdat ik andere mensen dat zie doen? Ik vraag niet voor niks om advies ;)
en voor de zoveelste keer, ik heb ampullen van 1ml (250mg) hoe wil ik nou om de dag dat injecteren? Als ik hem breek moet ik toch alles injecteren.
 
Meer dan 20mg nolva is overkill.
Ik zou die deca er gewoon helemaal uit laten.
Is je eerste kuur man, hoezo gelijk gaan stacken?
Beter investeer je in wat hcg.
Waarom niet gewoon test-e op 500mg als eerste kuur?
 
Lol ja, en hij gelooft ook zelf nog dat het zn laatste kuur word, maar haalt nu ´wel ff wat decaatjes bij´

PS- Die deca´s zijn de MEEST gefakte ampullen ter wereld. Kleine kans dat dat echte zijn.
 
Back
Naar boven