XXL Nutrition

sustanon dopingtest

Bezoekers in dit topic

david0ff

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2006
Berichten
144
Waardering
7
Ik heb begin mei een MMA partij en heb net een sustanonkuurtje 1ew 6weken (250mg/ml) achter de rug, zonder nakuur. Hoelang is dit zichtbaar in de urine? En hoelang in het bloed?
Alvast bedankt!!!

86kg
1m86
9%bf
 
Laatst bewerkt:
ik meen dat de detectietijd van sus rond de 5 maanden ligt
 
ik meen dat de detectietijd van sus rond de 5 maanden ligt

yep...
hopen dat je niet buiten de pot piest!
weet alleen niet of dat bloed onderzoek of urine is...volgens mij is het binnen NO-TIME uit je urine maar hou me daar niet aan vast!
 
idd 5 maanden, maar is dit in het bloed of in de urine, bij zo'n wedstrijd is het nml enkel een urinetest.
Dus mijn vraag is hoelang is de susta op te sporen in de urine.

Greetz
 
En waar testen ze tegenwoordig op doping bij (MMA) gevechten?
Zit al een tijdje in dit wereldje, maar heb dat nog niet in Nederland gezien hoor.
 
En waar testen ze tegenwoordig op doping bij (MMA) gevechten?
Zit al een tijdje in dit wereldje, maar heb dat nog niet in Nederland gezien hoor.

Maar TS is dan ook belg....ik vroeg mij dit ook al af eigenlijk. Dan zouden een Melvin en Allistair bv hun kuurtjes heel goed moeten plannen. Vaak is dit niet te doen...denk aan gevechten op basis van short notice.
Als er bij de pro's al niet getest wordt...tenzij TS net getekend heeft bij de UFC.;)
 
Maar TS is dan ook belg....ik vroeg mij dit ook al af eigenlijk. Dan zouden een Melvin en Allistair bv hun kuurtjes heel goed moeten plannen. Vaak is dit niet te doen...denk aan gevechten op basis van short notice.
Als er bij de pro's al niet getest wordt...tenzij TS net getekend heeft bij de UFC.;)


Kan me niet voorstellen dat er bij die mannen niet getest word die vechten op wereld niveau en staan onder contract bij de K1 dus die zullen wel degenlijk getest worden
 
Kan me niet voorstellen dat er bij die mannen niet getest word die vechten op wereld niveau en staan onder contract bij de K1 dus die zullen wel degenlijk getest worden

K1 wordt niet getest hoor...die japanners houden wel van die gespierde freaks, denk aan Bob Sapp(pride).
UFC is een ander verhaal, daar wordt wel getest...
 
in Vlaanderen testen ze alles. Van biljard tot sterkste man. Een tijdje geleden waren er enkelen op een gala met een positieve test op cocaine.
 
in Vlaanderen testen ze alles. Van biljard tot sterkste man. Een tijdje geleden waren er enkelen op een gala met een positieve test op cocaine.

Hmm..oke, lekker dan.:D
Nou je het zegt, laatst vertelde een gozer hier dat er zelfs bij jullie invallen worden gedaan in de sportschool en dat je dan een sportschool verbod kan krijgen...
Rare jongens toch....die belgen.
Wel lekkere frieten met stoofvlees en grote pinten..:meal:
 
En daar gaan ze dan ineens wel iedereen lopen testen?
Ja, dat geloof ik onmiddellijk.
:rolleyes:

Hehe en toch is het zo, In Nederland wordt idd niet getest, maar in belgie zelfs op de kleinste galas.
In japan is het nog net iets anders, blijkbaar testen ze daar, maar wordt je niet geschorst (ivm kijkcijfers etc. denk ik dan)

Soit al bij al nog steeds geen antwoord...
 
zolang je test:epitest ratio niet boven de 4:1 zit is gaan ze niet op exogene test screenen.
 
Een tijdje geleden waren er enkelen op een gala met een positieve test op cocaine.
In de VIP zeker?
kan je de hele bende zo in 1 klap in een busje schuiven :D

Hehe en toch is het zo, In Nederland wordt idd niet getest, maar in belgie zelfs op de kleinste galas.
Raar hoor.
Zelfs bij de K-1 shit in de ArenA wordt niet getest in Nederland.

Zal wel te duur zijn voor de Nederlanders :D

Rare jongens toch....die belgen.
Wel lekkere frieten met stoofvlees en grote pinten..:meal:
Damn right bro....
 
Back
Naar boven