XXL Nutrition

sustanon en migraine

Users who are viewing this thread

animal1984

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
371
Karma
5
Hoi zit in men 3 de week sustanon en heb hevige migraine gekregen, heb dit in het verleden nooit gehad. Kan er een verband zijn?
 

lifestyle66

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 nov 2008
Berichten
1.031
Karma
103
dat kan, paracetamolletje ?
 

erjede

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
31 mrt 2012
Berichten
716
Karma
20
Lengte
1m96
Massa
104kg
Vetpercentage
12%
2 ibuprofens en een warme douche nemen man!
 
OP
A

animal1984

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
371
Karma
5
Zo de aanval is beter . Wil dit nooit meer meemaken!!!

Bij oorzaken staat hormonale veranderingen dus denk dat het wel met de sustanon te maken kan hebben

Nog mensen dit gehad?
 

erjede

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
31 mrt 2012
Berichten
716
Karma
20
Lengte
1m96
Massa
104kg
Vetpercentage
12%
Is je gear wel in oorde?
 
OP
A

animal1984

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
371
Karma
5
gear is 100 procent real
 

Naar boven