Fitness Seller

Natural inc

Bezoekers in dit topic

update:

Na toch wel een flinke week last van me schouder is dit nu redelijk weg getrokken, wel gewoon getraind maar wel wat ontzien natuurlijk, spiegelprogress gaat nog steeds goed bw hangt nog op de 95/96kg.
 
update:

Na toch wel een flinke week last van me schouder is dit nu redelijk weg getrokken, wel gewoon getraind maar wel wat ontzien natuurlijk, spiegelprogress gaat nog steeds goed bw hangt nog op de 95/96kg.
Schouders..altijd klote wanneer je daar last van krijgt:sad: Desondanks een mooi lichaamsgewicht bij je lengte:thumb:
 
Schouders..altijd klote wanneer je daar last van krijgt:sad: Desondanks een mooi lichaamsgewicht bij je lengte:thumb:
ja bijna alles zit eraan vast dus alles gaat dan meestal kut.


Vandaag wel shouders gedaan ging best goed

3*70kg ohp zonder al te veel moeite.
 
Yo update?
 
Hcg begonnen deze week, helaas nog steeds flinke last van me rechter frontdelt ondanks alle hulp middeltjes.

Trainingen worden wel gedaan maar presses gaan amper.
 
Fucked up bro, presses zijn juist zo lekker! Sterkte!
 
Fucked up bro, presses zijn juist zo lekker! Sterkte!
true :(, maarja, even verstandig zijn en tot rust laten komen en dan dubbel zo hard terug komen :)
 
bpc157 helpt ook niet?
 
Hcg begonnen deze week, helaas nog steeds flinke last van me rechter frontdelt ondanks alle hulp middeltjes.

Trainingen worden wel gedaan maar presses gaan amper.
Fuck up man!

Misschien Deca pakken?
 
Fuck up man!

Misschien Deca pakken?
nah deca is iets wat ik nooit ga pakken.

bpc, ostarine en mk677 hebben al een helende werking, maar 6/7 dagen in de week blijven trainen draagt niet bij aan een goed herstel.
 
Vandaag ondanks schouder aardig kunnen squaten (box/bench squat) met op de top 3x150kg viel niet tegen. Benen zaten goed vol. erna nog low weight armen en erna zelfs buik. :)
 
hey sexy!
 
Doe je voor je schouders en knieen nog bepaalde (fysio) oefeningen?
 
update, hcg zit er bijna op, gewicht blijft rond de 95kg zitten ondanks shitty foods soms. ondanks dat wat minder vochtig.

Vandaag Backday even kijken of er wat DL's in zitten.
 
update, hcg zit er bijna op, gewicht blijft rond de 95kg zitten ondanks shitty foods soms. ondanks dat wat minder vochtig.

Vandaag Backday even kijken of er wat DL's in zitten.
Succes alvast Bric! 95kg is niet verkeerd!:D
 
Back
Naar boven