AndroidHealthClinic

Sustanon Uit Turkije

Bezoekers in dit topic

Anoniem51193

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 mei 2008
Berichten
207
Waardering
3
Hey jongen,

ik was 2 weken geleden naar turkije op vakantie geweest in antalya (belek).
en ik had een dag voor mijn vertrek daar 6 weken kuur gehaald sustanon 250 ml ampul.
vervolgens had ik het daar bij me zelf ingespoten en ik merkte idat ik in loop van de dag niet goed werd ik had honger en maar kon niets eten.
ik was er kotsmisselijk van geworden 2 dagen lang en toen had ik alles gelijk door de plee gespoeld.

nou is mijn vraag , is het normaal dat je er misselijk van word of was het gewoon troep wat ik had gehaald, maar het lijkt wel of me traininge makkelijker gaan??? ???
 
Kerel.... Duidelijkheid is het woord
 
Euhm, en als je naar turkije geweest bent zal het wss aan het eten liggen dat je op de pot zat:p
 
kerel kan aan zoveel dingen liggen. Om nu de schuld aan sus uit turkije te geve is een beetje raar.
 
ik geef de schuld niet aan sus je moet beter lezen,
ik vraag of dat normaal is als je het voor de eerste keer gebruikt en dat je dan moet kotsen.
maar kan ook aan voeding komen wie weet.
 
ik geef de schuld niet aan sus je moet beter lezen,
ik vraag of dat normaal is als je het voor de eerste keer gebruikt en dat je dan moet kotsen.
maar kan ook aan voeding komen wie weet.

Nee is niet normaal. Beetje test flue kan voorkomen maar kotsen hoort daar naar mijn idee niet bij.

Gewoon een groene biefstuk op de hoek gegeten denk ik ?
 
ik heb ook sustanon gekocht voor een vriend en voor mezelf.
hij had zelf er geen last van.
 
ik heb ook sustanon gekocht voor een vriend en voor mezelf.
hij had zelf er geen last van.





nou ja dan zal het wel door de voeding komen daar.
wel jammer dat ik niet verder kon met die spul.
dan maar in nl regeln:p
 
Waarom ga je in godsnaam AS in turkije zoeken als de kans bestaat dat ze fake zijn en ook nog eens in beslag kunnen worden genomen bij de douane
 
Waarom ga je in godsnaam AS in turkije zoeken als de kans bestaat dat ze fake zijn en ook nog eens in beslag kunnen worden genomen bij de douane


soms moet je wel risicos nemen dat maakt het leven spannender:cool::D
 
die panter op je borst, waar zit zijn kop want her lijkt ook op en olifant en wapens
 
die panter op je borst, waar zit zijn kop want her lijkt ook op en olifant en wapens


gozer kom niet lullen met je slappe geouhoer over mijn tattoo
je ziet het niet duidelijk door de pose.
dus kom aub niet met deze onzin hier heen me tattoo heeft hier niets mee maken.
ga ergens anders mensen afkraken tjap:mad:
 
gozer kom niet lullen met je slappe geouhoer over mijn tattoo
je ziet het niet duidelijk door de pose.
dus kom aub niet met deze onzin hier heen me tattoo heeft hier niets mee maken.
ga ergens anders mensen afkraken tjap:mad:

:aai:
rustig, ik vond het juist een gekke tattoo.
 
dat apothekers in Turkije geen echt spul zouden verkopen, lijkt mij toch wat overdreven. ik denk dat die kans klein is. zijn ook weer speculaties zonder bewijs.
 
Back
Naar boven