MuscleMeat

sustanon vs decadip

Bezoekers in dit topic

rotator

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 jun 2004
misschien een rare vraag,kan een kuur sustanon helpen tegen de befaamde decadip?

G21

Alpha Male
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 dec 2004
haha..ja dat kan zeer zeker helpen..alleen is dat schijn..in werkelijkheid betekend een decadip dat je nog niet hersteld bent..eerst je bloed laten prikken voordat je weer start met je volgende kuur..

deca= troep..

OP
R

rotator

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 jun 2004
haha..ja dat kan zeer zeker helpen..alleen is dat schijn..in werkelijkheid betekend een decadip dat je nog niet hersteld bent..eerst je bloed laten prikken voordat je weer start met je volgende kuur..

deca= troep..

bloed is ok,heb ik laten checcken

Pure_tech

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 sep 2005
deca= troep..

Voor je libido kan het wel klote zijn ja ,maar het is en blijft toch een van de beste massa bouwers die ik ken.
Dan kan je het vergelijken met de mildere eigenschappen"van bv Bold als massa bouwer maar dat komt toch niet dichtbij van de kwaliteiten van deca vindt ik persoonlijk. mits heel hoog gedoseerd dan.

Persoonlijk heb ik niet echt veel last van deca maar heb nog niet hoog gedoseerd.

OP
R

rotator

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 jun 2004
libido heb ik niet echt problemen mee,maar ik ben vlug opgejaagd en moe

G21

Alpha Male
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 dec 2004
Voor je libido kan het wel klote zijn ja ,maar het is en blijft toch een van de beste massa bouwers die ik ken.
Dan kan je het vergelijken met de mildere eigenschappen"van bv Bold als massa bouwer maar dat komt toch niet dichtbij van de kwaliteiten van deca vindt ik persoonlijk. mits heel hoog gedoseerd dan.

Persoonlijk heb ik niet echt veel last van deca maar heb nog niet hoog gedoseerd.

ik ben het met je eens dat het een prima massabouwer is..daarnaast zijn er mensen die niet zoveel last hebben van een deca dip..

toch is het zo dat ik na mn persoonlijk gebruik en naarmate ik er meer over heb geleerd niet meer naar het middel zal grijpen..er zijn prima alternatieven waarbij de onderdrukking minder is..waardoor je gains ook makkelijker te behouden zijn..:)

G21

Alpha Male
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 dec 2004
libido heb ik niet echt problemen mee,maar ik ben vlug opgejaagd en moe

misschien is het dan wel iets anders..bloed armoede..stress etc. wellicht eerst na laten kijken..als je lh/fsh/test,vrije test allemaal in orde zijn..ben je in principe hersteld!!

Naar boven