AndroidHealthClinic

Sustanon/Winstrol

Bezoekers in dit topic

Just me

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
372
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Heren (dames),

Over een maand wil ik beginnen met onderstaande kuur....graag jullie tips c.q. commentaar graag:

Week 1 t/m 8 250mg Sustanon
Week 1 t/m 8 om de vier dagen 2 a 3ml Winstrol
Eventueel Week 1 t/m 8 200mg Deca
Week 8 t/m 10 5000 I.U. Pregnyl

Weeg op dit moment 88kg, ben 1.80m, train vier x per week en loop 2 x per week 5 a 7 km....(hardlopen uiteraard). Verder train ik nu ruim vier jaar. Vetpercentage is ongeveer 8 a 9 procent.
 
Nou nou

Kom op mensen....er hebben nu 15 mensen dit bericht gelezen... En nog niemand heeft een bericht achtergelaten.... (wel een nuttig bericht achterlaten natuurlijk!!!)
 
waarom om de vier dagen 2 a 3 ml winstrol en niet om de dag 1 ml?? dat wordt bij ons in ieder geval altijd gedaan...
 
Omdat ik niet iedere dag wil spuiten... Ik weet dat het beter is...of om de dag. Maar ik zie dat niet zo zitten.
 
De winni moet je gewoon ed of eod zetten
Ben je daar niet blij mee neem dan tabletten

Vervang de sus door test enanthaat zodat je een constante waarde in je bloedsomloop hebt
en verhoog hem naar 500 mg/per week
250 mg vind ik persoonlijk iets te laag

Nakuren met nolvadex erbij:

wk 10-12 40 mg/dag
wk 13-14 20 mg/dag

HCG om de 6 dagen beginnen eerste 2 x 3000 I.U.
de laatste 2 1500 I.U.
 
Originally posted by M@k@vElI
De winni moet je gewoon ed of eod zetten
Ben je daar niet blij mee neem dan tabletten

Vervang de sus door test enanthaat zodat je een constante waarde in je bloedsomloop hebt
en verhoog hem naar 500 mg/per week
250 mg vind ik persoonlijk iets te laag

Nakuren met nolvadex erbij:

wk 10-12 40 mg/dag
wk 13-14 20 mg/dag

HCG om de 6 dagen beginnen eerste 2 x 3000 I.U.
de laatste 2 1500 I.U.

Idd. helemaal mee eens, alleen vind ik voor 250 mg sus of enth. HCG niet nodig, als je het al hebt gewoon gebruiken, maar zelf zou ik voor die dosering geen HCG nemen..
 
Eerlijk gezegd wil ik ook niet een betere of zwaardere test nemen. Denk dat ik met sust hele goede resultaten zal behalen. HCG is denk ik altijd goed om na de kuur te nemen. Zie niet in waarom ik die niet zal gebruiken. Maar even goed bedankt voor het reageren.
 
Hoe bedoel je een zwaardere test?? Enth. geeft betere bloedwaarden als sus, waarom dan niet voor enth. kiezen. Zwaarder hoeft niet, de dosering bepaal je toch zelf.. anywayz, mocht je toch die sus willen houden doe dan in elk geval de winny ed of eod en niet om de 4 dagen, anders krijg je echt te schommelende bloedwaarden..
 
Zie het toch niet zitten om iedere of om de dag winstrol te injecteren. Heb ook ergens gelezen dat je het kan drinken....maar of dit echt goed voor je = of werkt..dat weet ik dus niet.

Zeg soulraver... Vertel eens welke kuur jij in het verleden hebt gedaan?
 
Als je het drinkt heb je hetzelfde als met tabs, 2x langs de lever en wordt er meer afgebroken, dus is het effect wat je met injects hebt weg. Neem dan gewoon tabs, dat is dan goedkoper en net zo belastend als het drinken.

Ik heb zelf geen echte kuur nog gedaan, 6 weken winny orals met clen.. wilde vet% verminderen en massa vasthouden, wat goed geslaagd is. volgende week of week erop begin ik met 8 weken test. enth. laatste 3 weken winny erbij, die heb ik nog liggen en proviron erbij. waarschijnlijk een frontload met of enth. zelf of met prop.
 
Als je idd die winni maar ed neemt om de 4 dagen is waardeloos!
 
Het is al eerder gezegd maar ik zou ook eerder voor 250 mg enanthaat kiezen voor het gelijkmatigere bloedspiegels (kijk maar naar the sane cycle voor een rekenvoorbeeld), beter nog 500 mg maar dat is misschien wat teveel naar je idee. Sust kan ook pijnlijk zijn i.t.t. enanthaat, en is denk ik "zwaarder", vanwege de kortere esthers. Ik zou ook pregnyl gebruiken post-cycle, 4 maal om de vijf dagen het volgende: 3000/3000/1500/1500 IU en de nolva twee weken langer laten doorlopen dan de HCG.
Wat je ook doet: veel succes en goede resultaten!!
 
Wat is het probleem dan van het om de dag zetten. winstrol is toch water basis dat kan je gewoon met een klein naaldje (0.4 x 19) in je been zetten dat doe ik met m;n b12 ook, en dat schijnt ook nog veel gevoeliger te zijn dan winstrol....
 
Dat is ook een optie... Maar om de drie dagen en dan wat meer werkt dus volgens jullie niet?
 
Ow...en dan nog iets. Er wordt dus gezegd dat sustanon beter vervangen kan worden door een andere AS....maar wanneer nemen bodybuilders dan wel sustanon?
 
Sustanon is voor ouwe zakken die zelf geen test meer kunnen produceren als test replacement cycle dus!

Gebruik cypionaat of enanthaat beter bekend als testoviron ed

Wat winny aangaat, halfleven is ong 9 u in principe dus 2x daags nemen of minimum 1 x daags injecteren! (Om de dag kan ook nog)

Min dosis voor deca is 250 mg/EW al zou ik al snel voor 300 tot 400 mg gaan om echt wat te merken.
HCG is voor zware kuren en bij deze dus totaal zinloos.
 
Toch vreemd dat iedereen sustanon op dit forum maar nix vindt....terwijl het een veel gebruikt AAS is. Ben toch van plan om Sustanon te gaan gebruiken voor 8 weken en de laatste 6 of 4 weken om de dag....als het lukt met prikken winstrol erbij te nemen.

Heeft iemand een idee hoeveel KG je met deze kuur kan winnen?! Heeft iemand uberhaupt deze combi wel eens geprobeerd???
 
mijn trainingspartner heeft een keer 8 sustanons en 10 deca's gehad. zelfs zonder de winstrol en kwam 8 kg aan in die acht weken en heeft er 6 overgehouden. moet ik wel zeggen dat ie zeeeer toegewijd is aan de sport en dan we op een aardig niveau trainen.........
 
Dat is wel aardig... Als die 6 maar blijven zitten... De meeste mensen op deze forum vinden die 6 kg waarschijnlijk niet interessant.... Maar voor mij is 6 best veel, aangezien ik een heel laag vetpercentage heb zal je die 6 kg goed zien...lekker vol maar toch droog ;-)

Ik hoor vaak van mensen dat ze de winstrol niet de gehele kuur door nemen maar de laatste paar weken. Wat is jullie mening hier over??? En zou het goed zijn om er een deca bij te nemen?
 
Back
Naar boven