AndroidHealthClinic

Sustanon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

janpeeters

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2009
Berichten
5
Waardering
0
het zit zo... ben momenteel 21 en ben al 1 jaar en half aan het trainen,ben 1m70 en zit nu op 70kg... hier zit ik al lang geblokkeerd...nu stelde mijn huisdokter voor om sustanon te gebruiken, hij heeft mij sustanon 250 voorgeschreven en ik kan dit dus ook zo gaan halen in de apotheker, nu was de vraag doe ik hier goed aan? en hij sprak ook van elke week 1 ampulle te gebruiken... welk effect heeft dit product en wat zijn de bijwerkingen?

Grtz
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me raar dat je huisarts jou op 20 jarige leeftijd testosteron voorschrijft. Maar laat het dan wel waar zijn.. dan snap ik niet dat je deze vragen hier stelt en niet aan je huisarts. En al helemaal raar dat je huisarts dat zelf niet uitgelegd heeft.
 
Gauw halen. en opsparen tot je er veel hebt.

en dan wanneer je langer traint en zwaarder bent. een fatsoenlijke kuur doen. met je HG sust
 
het probleem is dat ik niet over dit gewicht geraak....ben begonnen op 60 daarmee dat de doker dit had voorgeschreven...btw heb al 2 doosjes liggen....
 
de dokter heeft gezegd dat ik dit elke week eentje moet gebruiken maar in de gym hoor ik dat ik er elke dag 1 moet zetten...weet het dus even niet meer?!!! en wil zoveel mogelijk resultaat...zoals iedereen!!
 
niet gebruiken en een andere huisarts zoeken. het lijkt wel of die artsen in belgie niet goed bij hun hoofd zijn.

iemand van 20 die 70 kilo weegt sustanon voorschrijven...... damn.
 
het zit zo... ben momenteel 21 en ben al 1 jaar en half aan het trainen,ben 1m70 en zit nu op 70kg... hier zit ik al lang geblokkeerd...nu stelde mijn huisdokter voor om sustanon te gebruiken, hij heeft mij sustanon 250 voorgeschreven en ik kan dit dus ook zo gaan halen in de apotheker, nu was de vraag doe ik hier goed aan? en hij sprak ook van elke week 1 ampulle te gebruiken... welk effect heeft dit product en wat zijn de bijwerkingen?

Grtz

Tuurlijk gast, vanochtend stond er nog dat je 20 was dus ga niet lopen liegen.
 
Indeed.. zwaar bs
 
SuperSustabolon 30 iu per dag,dat rectaal aanbrengen en de kringspier wekelijks smeren met androgel.

Succes verzekerd;)
 
Indeed.. zwaar bs


Mee eens, @TS, zoek het maar dan uit, vraag al je vragen aan je "huisdokter".
Hij is die ene die het aan jou toch voorschrijft, dus hij kan ook al je vragen beantwoorden neem ik aan.

Suc6
 
had verkeerd cijfer getypt!! ben effectief 21!!! en ja de dokter heeft dit idd voorgeschreven..wil evt een kopie van het voorschrift nemen!!! en wat ik wil weten hoe ik dit best kan doen en en/of welke risico's eraan verbonden zijn?en aangezien ik van een gewicht(60) ben begonnen vind ik dit toch al een prestatie..correct me if i'm wrong...en aangezien mijn dokter zegt dit wekelijks te nemen en ik in de gym iets anders gehoord had wou ik gewoon weten wat nu eig wel het beste is...wil geen misvormde spierbal worden!!!!
 
Pas op..
Sebiet word je met je sust nog zoals Ronnie Coleman
 
toevallig niet dokter de pauw ?
 
zo heeft het geen nut...d8 dat ik als volwassene een serieuze vraag kon stellen...als er iemand een goede commentaar heeft zou ik dit zeer op prijs stellen!!

grtz
 
Lees de bijsluiter eens
 
Zet gewoon 1 ampul om de 5 dagen. Klaar
 
Hij liegt geen 1 dokter zal sustanon voorschrijven aan een 20 jarige, in echt ONZIN.
 
Het zonnetje in je bol!
 
Hij liegt geen 1 dokter zal sustanon voorschrijven aan een 20 jarige, in echt ONZIN.

Kom dan maar eens naar een arts in België :)

Dit is niet het eerste geval waar ik dit van hoor.


3 jaar geleden ben ik ook al eens bij een arts geweest die mij begeleide richting een goede fysiek (zonder AAS wel), en na 4 maand komt ie af met een een papiertje "proviron, sustanon en deca" ???

Dan sta je daar wel effe te kijken!

Heb het wel niet aangenomen toen, zei dat ik zo nog wel effe verder ging doen.. haha


Dus ik denk NIET dat ie uit z'n duim zuigt, in België is het al vaker voorgekomen dat een arts spullen voorschrijft, ook al istie maar 20.
 
Back
Naar boven