Fitness Seller

Sustanon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
In mijn eerste kuur heb ik de sust (500mg) in twee keer genomen, 250mg op zaterdag en 250mg op woensdag, is dat wel verstandig eigenlijk, of zou ik het gewoon één keer per week moeten nemen?
 
zoveel mogelijk spreiden. Zitten verschillende soorten test in met elk hun halfwaardetijd.
 
OK maar heb ook wel eens gelezen dat je dan geen "piek" krijgt.
 
wat heb je aan een piek die eenmalig is en waarna je waarden weer kelderen? Dan kan je beter iets minder pieken en een betere gemiddelde waarde hebben.
 
Bij sustanon misschien, maar andere langwerkende producten gewoon 1x per week hoor, betere curve IMO, ze breken altijd traag af dus het is nooit 1 hoge piek en daarna niets meer.
 
Originally posted by admin
Bij sustanon misschien, maar andere langwerkende producten gewoon 1x per week hoor, betere curve IMO, ze breken altijd traag af dus het is nooit 1 hoge piek en daarna niets meer.

Liefst bij alle produkten zoveel mogelijk spreiden.

Is ook beter tegen acne trouwes. Sommige mensen denken dat het nog steeds puur door de as zelf komt of door Clomid. Terwijl het gewoon ligt aan schommelende testlevels :D
 
Jammer dat Big Cat er zo weinig is, die heeft op BB.com eens in een thread een mooie uitleg voor die curves gegeven..uitslag was geloof ik toch dat 1 x grote dosis beter was dan 2 x kleine. Interessante discussie trouwens als je er wat dieper op in gaat.
 
Ja, admin ik maak alleen maar mooie threads, Grapje.
Big Cat is inderdaad weinig op de site, maar dat vind ik uberhaubt van iedereen een beetje, ik bedoel dat er zomaar weinig gereageerd wordt en weinig nieuwe threads worden gestart. (misschien iedereen nog ziek van de oliebollen ofzo?) En tijdje geleden discuseerde Hulk ook nog gezellig mee maar hij is nu volgens mij een beetje "wedstrijd minded", jammer van iemand met een goede kennis van AAS, tis en blijft immers toch een site voor "nietwedstrijdatleten" maar gewoon hardtrainende mensen die hun kennis op dit gebied op willen vijzelen.

Ik zou zeggen jongens en meiden start op die threads en wees niet bang om op je bek te gaan.
 
Originally posted by Marcel36
Ja, admin ik maak alleen maar mooie threads, Grapje.
Big Cat is inderdaad weinig op de site, maar dat vind ik uberhaubt van iedereen een beetje, ik bedoel dat er zomaar weinig gereageerd wordt en weinig nieuwe threads worden gestart. (misschien iedereen nog ziek van de oliebollen ofzo?) En tijdje geleden discuseerde Hulk ook nog gezellig mee maar hij is nu volgens mij een beetje "wedstrijd minded", jammer van iemand met een goede kennis van AAS, tis en blijft immers toch een site voor "nietwedstrijdatleten" maar gewoon hardtrainende mensen die hun kennis op dit gebied op willen vijzelen.

Ik zou zeggen jongens en meiden start op die threads en wees niet bang om op je bek te gaan.


Hulk zal voorlopig ff niet op het board verschijnen................
 
zit ie vast ofzo???
 
nee niets ernstigs. Hij doet het ff rustig aan, minder op de boards dus enzo.
 
Back
Naar boven